Gistere met een scherp mes in me vingers gesneden, onbedoeld.. echtwaar. Dus dan maar pleisters gaan kopen bij de apotheek. Sta ik daar met een in een keukerol gedraaide vinger te wachten op dat ene oma'tje wat het verschil wilde weten tussen kamillethee, en kamillethee met extra extracten..
Ik denk dan, koop ze alletwee, kun je de hele dag proeven wat het verschil is. Maar mevrouw wilde alles weten. Met alle respect stond ik te wachten, en de incontinente penetrale lucht van die ouwe in te ademen, staat er nog een gevalletje sjapsko van de kruienboer achter me..
Een vet loegt wijf met enorme uiers stond me in me rug te prikken.. Ze legde ze nog net niet te rusten in me nek. Dus ik kijk achterom, zie ik die 2 enorme joekels me aankijken.. Ik snel voor me kijken, want deze knaap zag het al gebeuren.. Heul die jopen leeg gespoten worden in me ogen... neuhh!!

toch maar niet..
Dus was ik aan de beurt. Koop ik pleisters, echt van die goeie dat snapte wel. Wil ik omdaaien, loop ik recht in de gezusters berta.. VOL derin.. Me mond ging open, ik snakte naar adem en toen werd het zwart...
1 minuut
2 minuten
5 minuten later kwam ik bij... Geschrokken en amper beseffend wat me zojuist gebeurd was.. Het schuim stond in me mondhoeken. Ik hoor om me heen mensen roepen.. "Jonge toch, weet je welke dag het is??"...."Waar ben je nu???"
Gedesorienteerd loop ik die apotheek uit, dwaal ik rond om vervolgens na 2 uur zoeken me huis te vinden. Ik plof volledig levenloos op de bank neer..
Word de volgende ochtend wakker om tot besef te komen dat ik die god vergete kk pleisters bij de apotheek heb laten liggen..
Heb verdomme 5 euro betaald voor die krengen...