abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61329564
Gistere met een scherp mes in me vingers gesneden, onbedoeld.. echtwaar. Dus dan maar pleisters gaan kopen bij de apotheek. Sta ik daar met een in een keukerol gedraaide vinger te wachten op dat ene oma'tje wat het verschil wilde weten tussen kamillethee, en kamillethee met extra extracten..

Ik denk dan, koop ze alletwee, kun je de hele dag proeven wat het verschil is. Maar mevrouw wilde alles weten. Met alle respect stond ik te wachten, en de incontinente penetrale lucht van die ouwe in te ademen, staat er nog een gevalletje sjapsko van de kruienboer achter me..

Een vet loegt wijf met enorme uiers stond me in me rug te prikken.. Ze legde ze nog net niet te rusten in me nek. Dus ik kijk achterom, zie ik die 2 enorme joekels me aankijken.. Ik snel voor me kijken, want deze knaap zag het al gebeuren.. Heul die jopen leeg gespoten worden in me ogen... neuhh!! toch maar niet..

Dus was ik aan de beurt. Koop ik pleisters, echt van die goeie dat snapte wel. Wil ik omdaaien, loop ik recht in de gezusters berta.. VOL derin.. Me mond ging open, ik snakte naar adem en toen werd het zwart...

1 minuut

2 minuten

5 minuten later kwam ik bij... Geschrokken en amper beseffend wat me zojuist gebeurd was.. Het schuim stond in me mondhoeken. Ik hoor om me heen mensen roepen.. "Jonge toch, weet je welke dag het is??"...."Waar ben je nu???"

Gedesorienteerd loop ik die apotheek uit, dwaal ik rond om vervolgens na 2 uur zoeken me huis te vinden. Ik plof volledig levenloos op de bank neer..

Word de volgende ochtend wakker om tot besef te komen dat ik die god vergete kk pleisters bij de apotheek heb laten liggen..

Heb verdomme 5 euro betaald voor die krengen...
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_61329623
backward emo
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_61329626
Wat een kutleven heb jij
  Moderator dinsdag 2 september 2008 @ 20:26:10 #4
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_61329636
Je maakt wat mee ...
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:27:26 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_61329675
Doe een aanvraag bij Jensen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61329733
Aaaah, wat lief van je deepart!!!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61329791
gevonden je kan hem terugkrijgen door
7 euro te storten

anders eet ik hem op of geef hem aan een leuk meisje die vinger vraagt
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_61329794
Op zo'n leeftijd nog op je duim zuigen..
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_61329825
Ik heb weer genoten, deepart.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61329905
Ach, als je dat vergeet was je iig nog niet aan het doodbloeden.
pi_61330018
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:23 schreef deepart het volgende:
Dus was ik aan de beurt. Koop ik pleisters, echt van die goeie dat snapte wel.
quote:
Word de volgende ochtend wakker om tot besef te komen dat ik die god vergete kk pleisters bij de apotheek heb laten liggen..

Ook nog geheugenverlies opgelopen zo te zien. Arme knul
What Would Goku Do
pi_61330103
We love deepart
Nja iig ik wel
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:50:22 #14
184614 Olep
Semper Fi.
pi_61330339
tvp
Fuck today, it's tomorrow.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 september 2008 @ 21:02:23 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_61330704
Goed topic
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:06:23 #16
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_61330832
Hoe lang heb je erover gedaan om dit te verzinnen?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_61330852
Deepart for president
pi_61331112
Koop een dagboek. Het lieft zoeen.

pi_61355476
Ben terug geweest en ik heb die pleisters niet gekregen man.. Wat een hoere winkel
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_61355566
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:23 schreef deepart het volgende:
Gistere met een scherp mes in me vingers gesneden, onbedoeld.. echtwaar. Dus dan maar pleisters gaan kopen bij de apotheek. Sta ik daar met een in een keukerol gedraaide vinger te wachten op dat ene oma'tje wat het verschil wilde weten tussen kamillethee, en kamillethee met extra extracten..

Ik denk dan, koop ze alletwee, kun je de hele dag proeven wat het verschil is. Maar mevrouw wilde alles weten. Met alle respect stond ik te wachten, en de incontinente penetrale lucht van die ouwe in te ademen, staat er nog een gevalletje sjapsko van de kruienboer achter me..

Een vet loegt wijf met enorme uiers stond me in me rug te prikken.. Ze legde ze nog net niet te rusten in me nek. Dus ik kijk achterom, zie ik die 2 enorme joekels me aankijken.. Ik snel voor me kijken, want deze knaap zag het al gebeuren.. Heul die jopen leeg gespoten worden in me ogen... neuhh!! toch maar niet..

Dus was ik aan de beurt. Koop ik pleisters, echt van die goeie dat snapte wel. Wil ik omdaaien, loop ik recht in de gezusters berta.. VOL derin.. Me mond ging open, ik snakte naar adem en toen werd het zwart...

1 minuut

2 minuten

5 minuten later kwam ik bij... Geschrokken en amper beseffend wat me zojuist gebeurd was.. Het schuim stond in me mondhoeken. Ik hoor om me heen mensen roepen.. "Jonge toch, weet je welke dag het is??"...."Waar ben je nu???"

Gedesorienteerd loop ik die apotheek uit, dwaal ik rond om vervolgens na 2 uur zoeken me huis te vinden. Ik plof volledig levenloos op de bank neer..

Eerst kots over je patta's, dan in je vinger gesneden en nu KO door wat big titties..... damn jij bent avontuurlijker dan een Jehovagetuige op paddo's
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')