Bye Bye noekie
5 Anouk: Maurice + Bart
3 Bart: Anouk + Karin
2 Maurice: Bart en Anouk
1 Ruud: Maurice + Anouk
1 Karin: Ruud + Anouk
0 Willem: Anouk + Bart
[Dit bericht is gewijzigd door Kutkip bv (Datum 24 November 1999).]
Als ik de stemming hier in dit forum moest geloven ( ik lees veel ), zou Willem veel meer genomineerd gaan worden.....
Wat voor verklaring is hiervoor ??
Is Willem "life" veel leuker ??
Graag reakties !
Nou is het in ieder geval overbodig om te stemmen, hihi. Dag inkomsten VOO.
Bart wint het makkelijk van Anouk, dus blijven we WEER 2 weken met dit saaie gezapige ingekakte clubje zitten.
Echter ook een lichtpuntje: in elk geval is het 'onrecht' teniet gedaan, alle bewoners hebben vanaf het begin in het huis gezeten.
Maar goed het is niet anders, Anouk eerst, dan mag dus voor mij Willem gaan !!!
Vanmiddag bij de streams had ik het toch niet helemaal goed gehoord, maar het zat er gelukkig niet ver vandaan. Bart nomineerde niet Karin maar Ruud. Iedereen had wel weer een kulreden. Karin en Anouk die zogenaamd maar even geprikt hadden. De vooroordelen over Willem kunnen weer een beetje de IJskast in, want ondanks het feit dat zijn reden geen haar beter was dan die van de anderen heeft hij ze alle 4 een kans gegeven door voor de kamera zijn trekking te laten zien. Bart was de ongelukkige vandaag, maar het is onjuist te stellen dat het overwogen keuzes waren.
Willem liet overduidelijk de briefjes met naam aan de camera zien !!
Je zou misschien anders willen .......
Maar met Willem zijn manier van nomineren was niks mis. Met die van Bart wel. Wel erg stom van hem om lekker lachend en grollend Ruud te nomineren. Als ie nou met zijn stomme kop Mauwries genomineerd had, dan was hij ook meegegaan in de stemronde.
quote:
op 11-22-1999 om 06:22 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Als Bart nou Maurice had genomineerd!!!!!
Strategisch stemmen is bartje nog onbekent.
dom, dom, dom en heel vervelend voor ons. Het had zo mooi kunnen zijn als maus eruit was gestemd en anouk er zelf uit was gegaan.
Bart kan toch wel begrijpen dat zijn stem voor karin verloren gaat en dat aan de andere kant maurice als stille sukkel wel wat stemmen van zijn medebewoners krijgt!!!
Stem strategisch, stem maurice!
Je veronderstelt wel enige volwassen intelligentie bij Bartje, lijkt me ongepast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |