abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222274
5 Anouk: Maurice + Bart
3 Bart: Anouk + Karin
2 Maurice: Bart en Anouk
1 Ruud: Maurice + Anouk
0 Karin: Ruud + Anouk
0 Willem: Anouk + Bart

Bye Bye noekie

Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_222275
Met dank aan kierewiet! op de daystreams
  maandag 22 november 1999 @ 14:00:00 #3
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_222276
Oeps, volgens mij zie ik een foutje. Karin is namelijk ook 1 keer genoemd, namelijk door Bart(duuuh!). Er staat echter een 0 voor Karin's naam.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_222277
Klopt, als je de cijfers ervoor telt dan zijn er 11 stemmen uitgebracht dit moeten er natuurlijk 12 zijn, dus:

5 Anouk: Maurice + Bart
3 Bart: Anouk + Karin
2 Maurice: Bart en Anouk
1 Ruud: Maurice + Anouk
1 Karin: Ruud + Anouk
0 Willem: Anouk + Bart

maandag 22 november 1999 @ 14:15:00 #5
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_222278
Anoekkie: GoGoGo!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Kutkip bv (Datum 24 November 1999).]

Oh, behave!
(Austin Powers)

pi_222279
Toch wel jammer dat mauwries niet in plaats van bart genomineerd is, dan zou de stemming een stuk interessanter kunnen zijn, want bartje wordt er zeker niet uitgestemd en het leek mij wel leuk als noekie er toch in moest blijven, dan zou ze toch nog vrijwillig moeten opstappen, dus 2 vliegen in 1 klap.
  maandag 22 november 1999 @ 14:25:00 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_222280
Wat een ontknoping zeg !!

Als ik de stemming hier in dit forum moest geloven ( ik lees veel ), zou Willem veel meer genomineerd gaan worden.....

Wat voor verklaring is hiervoor ??
Is Willem "life" veel leuker ??

Graag reakties !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_222281
Niemand durft op hem te stemmen, omdat:
1- hij veel te goed kookt
2- omdat ze zijn lieve kotertjes gezien hebben en iedereen zwicht voor lieve kindertjes.
  maandag 22 november 1999 @ 14:52:00 #9
957 Skraph
boy genius....
pi_222282
Maar als het aan Nederland zelf lag, dan werd het dus moeilijk tussen Willem en Maurice....
A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  maandag 22 november 1999 @ 18:10:00 #10
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_222283
Verdorie, mag ik weer niet Maurice of Willem weg stemmen....

Nou is het in ieder geval overbodig om te stemmen, hihi. Dag inkomsten VOO.

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

pi_222284
Als Bart nou Maurice had genomineerd!!!!!
Strategisch stemmen is bartje nog onbekent.
dom, dom, dom en heel vervelend voor ons. Het had zo mooi kunnen zijn als maus eruit was gestemd en anouk er zelf uit was gegaan.
Bart kan toch wel begrijpen dat zijn stem voor karin verloren gaat en dat aan de andere kant maurice als stille sukkel wel wat stemmen van zijn medebewoners krijgt!!!
Stem strategisch, stem maurice!
pi_222285
Ik baal ook als een stekker
Ook ik zat te hopen op de nominatie van Maurice, omdat die volgens mij bij het NL publiek nog een stuk slechter ligt dat Anouk. Dat zou een veel interessantere situatie geven met Maurice die eruit gestemd wordt en Anouk die uit zichzelf opstapt, dus weer een lege plaats etc. etc.

Bart wint het makkelijk van Anouk, dus blijven we WEER 2 weken met dit saaie gezapige ingekakte clubje zitten.

Echter ook een lichtpuntje: in elk geval is het 'onrecht' teniet gedaan, alle bewoners hebben vanaf het begin in het huis gezeten.

pi_222286
Toch vreemd dat Ruud zo lang standhoudt..
pi_222287
Ik moet ook even , ik zou het zo leuk vinden om het gezicht van Willem te zien als er wordt gezegd dat hij bij de genomineerden zit. Omdat hij goed zou koken is het geen reden om erin te blijven..BAH, maar tja we zitten denken nog een hele lange tijd tegen hem aan te kijken. Ik vindt hem in ieder geval steeds onsympathieker met zijn gereutel over hoe goed hij wel niet is. Daar zien we de echte Willem, de Willem die we ook de eerste 14 dagen zagen. Laten we niet vergeten dat hij bij de hoogst genomineerden zat.

Maar goed het is niet anders, Anouk eerst, dan mag dus voor mij Willem gaan !!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_222288
Helemaal mee eens oliebol, maar bij de bewoners zelf is willem kennelijk razend populair (waarom???). Dus ik heb de hoop al opgegeven dat ik ooit 24 uur non stop met veronica aan de telefoon ga hangen. Als er iets is waarvoor ik dolgraag een maand mijn hele weekbudget aan zou opofferen is het wel Willen de Griezel er uit stemmen.
pi_222289
0Karin: Bart & Anouk
4Bart: Anouk & Ruud
5Anouk: Maurice & Bart
2Maurice: Anouk & Bart
0Willem: Anouk & Bart
1Ruud: Anouk & Maurice
pi_222290
Dag Allemaal,

Vanmiddag bij de streams had ik het toch niet helemaal goed gehoord, maar het zat er gelukkig niet ver vandaan. Bart nomineerde niet Karin maar Ruud. Iedereen had wel weer een kulreden. Karin en Anouk die zogenaamd maar even geprikt hadden. De vooroordelen over Willem kunnen weer een beetje de IJskast in, want ondanks het feit dat zijn reden geen haar beter was dan die van de anderen heeft hij ze alle 4 een kans gegeven door voor de kamera zijn trekking te laten zien. Bart was de ongelukkige vandaag, maar het is onjuist te stellen dat het overwogen keuzes waren.

Blijft zich verbazen
  maandag 22 november 1999 @ 21:22:00 #18
783 Lee
Eye watch 2
pi_222291
Willem heeft de boel voor de gek gehouden, en iedereen trapt erin! Voor het zelfde geld heeft hij op alle briefjes de naam van Bart geschreven. Ik bedoel: het hadden zelfs wel blanco briefjes geweest kunnen zijn, who knows? Mijnheer is een acteur tot en met, en vol van zichzelf.In één woord: getver!
  maandag 22 november 1999 @ 22:43:00 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_222292
Beste Lee,

Willem liet overduidelijk de briefjes met naam aan de camera zien !!

Je zou misschien anders willen .......

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 22 november 1999 @ 22:54:00 #20
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_222293
Hij kan de briefjes gemakkelijk gemerkt hebben.
Weet jij zeker dat het bjv. dezelfde papiersoort was? En was dacht je van 'iets vochtig maken'. Of iest anders vouwen?
Willem is tot alles in staat, die gaat het alleen maar om het geld (en dan lekker zeggen dat je alles gaat verdelen, doet het goed bij het publiek.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_222294
Wat een misplaatste achterdocht zeg. Met Willem zijn manier van nomineren was niks mis. Hij wist het gewoon echt niet en heeft dus maar tot die papiertjes besloten. Met je handen dicht schudden en dan blind er 1 uit pakken. En dus niks te gemerkte papiertjes of papiertjes waar 4 keer Bart op staat. De namen op de briefjes liet hij inderdaad zien en je mag mij uitleggen hoe je met het blind pakken voordeel kan hebben van gemerkte papiertjes.
Regelrechte kul dus.
Wat ik opvallender vind, is het noemen van een naam zonder reden maar ook zonder iets van een naam prikken. Sorry, maar als je op iemand stemt (behalve op willem zijn manier) zit er toch altijd wel een reden achter. Misschien zijn ze alleen bang dat 'het publiek' die reden te flauw en onzinnig voor woorden vindt.

Maar met Willem zijn manier van nomineren was niks mis. Met die van Bart wel. Wel erg stom van hem om lekker lachend en grollend Ruud te nomineren. Als ie nou met zijn stomme kop Mauwries genomineerd had, dan was hij ook meegegaan in de stemronde.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_222295
quote:
op 11-22-1999 om 06:22 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Als Bart nou Maurice had genomineerd!!!!!
Strategisch stemmen is bartje nog onbekent.
dom, dom, dom en heel vervelend voor ons. Het had zo mooi kunnen zijn als maus eruit was gestemd en anouk er zelf uit was gegaan.
Bart kan toch wel begrijpen dat zijn stem voor karin verloren gaat en dat aan de andere kant maurice als stille sukkel wel wat stemmen van zijn medebewoners krijgt!!!
Stem strategisch, stem maurice!

Je veronderstelt wel enige volwassen intelligentie bij Bartje, lijkt me ongepast!

Nerd-O
  woensdag 24 november 1999 @ 00:56:00 #23
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_222296
Bart is wel degelijk slim bezig. Door niet 'strategisch' te nomineren blijft hij voor de derde keer zitten bij een nominatie en zullen de medebewoners zich nog wel eens achter de oren krabben. Terecht, want als iemand zijn poot stijf houdt (sorry Mauw Ries), dan is Bart het wel.
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')