Eigenlijk ging het zo:quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Vragen ze nog. 'Bakje thee, kopje koffeeeeeeh???' "Nee lul! Ik heb al drinken."
ok dat lul zei ik dan niet nee hè, maar de rest welquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het zo:
Medewerker: 'Bakje thee, kopje koffeeeeeeh???'![]()
Quyxz_: Uuuuh...![]()
![]()
Nnnnnnnnee dddanku wel! Ik ben al vvvvvoorzien!
![]()
![]()
![]()
Maar wel het einde.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef Biogarde het volgende:
Nee meneer/mevrouw, dank u wel.
Einde. Lastig? Nee.
Ja dat is echt erg! Het is dat ze aan airmiles doen, anders zou ik er niet meer tanken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef koudhier het volgende:
Nog veel vervelender zijn die "aanbiedingen" die ze je bij de kassa bij de Shell proberen aan te smeren.
Ja inderdaad, ik wil geen dvd als ik kom tanken of een badhanddoek als ik een bak koffie haalquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef koudhier het volgende:
Nog veel vervelender zijn die "aanbiedingen" die ze je bij de kassa bij de Shell proberen aan te smeren.
Nu alleen nog in de internationale treinquote:Op donderdag 4 september 2008 15:36 schreef JDude het volgende:
Vroeger hadden ze tenminste van die karretjes. Met bier.
Voor de 12323432899242342342ste keer, NEE, ik HOEF die kauwgom niet. En geen airmiles. En geen stickers. En ja als ik met een tankpas in m'n klauwen staat betekent dat meestal dat je niet heel enthousiast nog voordat ik het kan vragen die snacks bij het tankbedrag op moet tellen, want dat mag je dan fijn overnieuw doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef koudhier het volgende:
Tijdens mijn studententijd heb ik ooit eens bij de Shell gesolliciteerd. Ik kon gelijk beginnen, alleen moest ik wel bij het afrekenen allemaal meuk aansmeren. Je begrijpt dat ik die baan uiteindelijk niet genomen hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef koudhier het volgende:
Je was ongeschikt?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
Tijdens mijn studententijd heb ik ooit eens bij de Shell gesolliciteerd. Ik kon gelijk beginnen, alleen moest ik wel bij het afrekenen allemaal meuk aansmeren. Je begrijpt dat ik die baan uiteindelijk niet genomen heb
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:29 schreef Quyxz_ het volgende:
een rugzak met vier van de penissen eraan met bekertjes erin.
En dan zit ik zo gewoon aan een pakje appelsap () te zuigen.
Weet je zeker dat er maar 4 penissen aan die rugzak zaten en je echt "appelsap" aan het drinken was![]()
Klacht: Die gasten die me zooi komen aansmeren in de trein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |