Dit ziet er gewoon vrouwelijk uit... Ik snap niet dat ze dit stoer vinden. Van die slappe metro (homo) sexuelen bah.quote:
haha jij dacht zo stiekem foto's te kunnen maken maar je was toch nog gezienquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
omg, ik heb nog wel wat mooiboys op de foto kunnen krijgen. waren er namelijk genoeg in italie
[ afbeelding ]
quote:
Wat kunnen mensen toch lelijk zijnquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef onderscheid het volgende:
voor mensen die eens wat anders willen met hun haar
![]()
![]()
Bruiningscrème jeweetsquote:Op zondag 7 september 2008 15:10 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Echt, hoe komen die gasten zo eng bruin...?
Heeft hij nou een trui aan als broek!?quote:
Zonder de make-up, gigantische oorbellen, arrogante tuitlipjes en lelijk trainingsjack zou het best nog eens waar kunnen zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 17:03 schreef computergirl het volgende:
het zou wel een mooi meisje kunnen zijn, in theorie.
Ik zet mijn geld op schoensmeerquote:Op zondag 7 september 2008 15:10 schreef Ezzer het volgende:
[..]
Echt, hoe komen die gasten zo eng bruin...?
Het erge is dat er nog best knappe gasten tussen zitten, als je het idiote kapsel en poepkleur wegdenktquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Die derde gast van links lijkt wel als kat geschminkt.
Dit doet me elke keer denken aan de stampertjes van Puk van de petteflet...quote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste gast doet me steeds denken aan Pete Doherty hahahquote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Schoensmeer in de aanbieding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en OMG dit
[ afbeelding ]
Bier is niet stoer. Bacardi wel.quote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
jezus, geen bier te bekennen bij hun indrinkfeestje
En toch zou ik d'r doen, in een dronken bui.quote:Op zondag 7 september 2008 16:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee als ze haar make-up nog even wat dikker aanzet, ik zie nog wat oneffenheden namelijk.
Ik zou niet eens dronken hoeven zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 21:14 schreef chatter het volgende:
[..]
En toch zou ik d'r doen, in een dronken bui.
quote:Op maandag 8 september 2008 21:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou niet eens dronken hoeven zijn.
Jezus wat ben ik blij dat ik van die types niet tegen kom. Wat een paupers zeg.quote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste zijn ook nog leeg!quote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
jezus, geen bier te bekennen bij hun indrinkfeestje
OMGOMGquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
de grondleggers
De Baas hype heeft zijn langste tijd al gehad.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:00 schreef osmo het volgende:
[ afbeelding ]
En een nieuwe hype is begonnen
echt .. mijn moeder zou thuiskomen en dan die 2 zo zien zitten. ja dit is jaap en eeeh ja wie ben je eigenlijkquote:
nou ikke wel wat n ogenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
"kom je bij me liggen"
Dat is Jeff Reed, de kicker van de Pittsburgh Steelers:quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:06 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat is Jeff Reed, de kicker van de Pittsburgh Steelers:
[ afbeelding ]
Dit is hem ook![]()
[ afbeelding ]
ja heel chill, ma drop die maar in het chickies topic.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:14 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Rotterdam, bij de McDonalds, naast de Bijenkorf (of V&D)quote:
Omdat je daar altijd wil zeiken maar de plee's altijd verstopt zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:37 schreef Scaurus het volgende:
[..]
In Rotterdam, bij de McDonalds, naast de Bijenkorf (of V&D)
Waarom weet ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |