Hebben ze het een keer goed bij het KNMI, al vanaf vorige week, gaan er nog mensen zeuren. Misschien moet je je als watersporter eens een beetje beter informeren?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:34 schreef Sjibble het volgende:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
jezus, kan het nog erger?
Ik kreeg vandaag net nieuw spul om het water op te kunnen.
Alleen vandaag vrij, en dan komt echt de schraalste dag van het hele halve jaar!!!
Fuck you weergod, fuck you.
Gelukkig maar he, kudtklacht, slotje.quote:
Omdat er op windguru eerst geen neerslag stond, beetje 0,2mm en nu ineens 2mm de hele dag door.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze het een keer goed bij het KNMI, al vanaf vorige week, gaan er nog mensen zeuren. Misschien moet je je als watersporter eens een beetje beter informeren?
Rukwinden!! Doe je broek uit en ga buiten staan man!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Omdat er op windguru eerst geen neerslag stond, beetje 0,2mm en nu ineens 2mm de hele dag door.
Daar word ik niet blij van ja En dan nog es die rukwind van 20 knopen met vlagen van 34
waarom zegt niemand: Limburgquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk, het gaat niet over Limburg.
Er bestaat nou eenmaal geen KLB op die forumsquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:51 schreef Emimich het volgende:
TS opent altijd schrale topics over zijn watersport onzin!
Een auto om te aquaplainen? Succes ermee!quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:34 schreef Sjibble het volgende:
Ik kreeg vandaag net nieuw spul om het water op te kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |