uitleg boven je, plaatje is alleen om het geheel nog een beetje vrolijk te maken!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:48 schreef Shake het volgende:
tijdens het syncen springt het scherm opeens in duizend stukjes?
Mijn nano hing vanmiddag vast; resetten door Menu + t ronde knopje in t midden in te drukken doet wonderen, weet niet hoe bij de jouwe dat te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
uitleg boven je, plaatje is alleen om het geheel nog een beetje vrolijk te maken!Mijne start gewoon niet meer op.. ook niet als hij aan pc/adapter hangt...
![]()
Heb je geprobeerd een herstel te doen in itunes? probeer m ook ff aan te zetten met de aan/uitknop EN home knop ingedrukt voor een seconde of 15. Als dat allemaal niet lukt kan je nog proberen om hem in DFU mode te zetten met iBrickr en dan herstellen met itunes.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
uitleg boven je, plaatje is alleen om het geheel nog een beetje vrolijk te maken!Mijne start gewoon niet meer op.. ook niet als hij aan pc/adapter hangt...
![]()
hij reageert nergens op, iTunes herkent hem niet, aan/uitknop en home ook geen reactie..quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef Shake het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd een herstel te doen in itunes? probeer m ook ff aan te zetten met de aan/uitknop EN home knop ingedrukt voor een seconde of 15. Als dat allemaal niet lukt kan je nog proberen om hem in DFU mode te zetten met iBrickr en dan herstellen met itunes.
k haal m wel weg, aangezien je niet kunt lezen..quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:06 schreef Devlinsect het volgende:
WTF krijg je je iPod zo stuk volgens de foto tijdens het syncen? Is je schoonmoeder erop gaan staan?
Nog een die er niet mee om kan gaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:11 schreef Casos het volgende:
euh, ikke nie gebrijp. Dit is toch klaagbaak? En je iPod is toch juist stuk? Lijkt me meer reden voor een feestje en ene goede reden om een een behoorlijke MP3 speler aan te schaffe ipv een iPod.
Is er een oorlog bezig tussen ONZ in KLB?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:23 schreef Biogarde het volgende:
Bagger en zooi wat in ONZ hoort (![]()
![]()
WHAHAHAH!111) verwijderd.
We zitten in KLB mensen. Ik herhaal: We zitten in KLB. Bagger halen we weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |