quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Uit welke inrichting hebben ze zo een incapabele kankermoderator vandaan gehaald? Godverdomme, de verloedering van FOK! [ afbeelding ]
Het is inderdaad wachten op een XTC-pil met het Ik kies bewust keurmerkquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
Toen TS nog pilletjes klapte om zjin DJ sets langer vol te houden, was het ook bewust. Nu staat er een sticker op: dat doe je bewust en TS gaat klagen.
dan kies je imo toch echt bewust (nl. voor datgene dat je lekker vind)quote:Ik kies het omdat ik het lekker vind
Jij koopt alleen producten met een stickertje of watquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik kies wel bewust..... dus?
En dat zeg ik waar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij koopt alleen producten met een stickertje of wat
En ik kies bewust voor luiheid. Voorgesneden rommelquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:21 schreef CodeCaster het volgende:
Ik kies bewust voor een net uien van 79 cent in plaats van voor een plastic bakje waarin ze in de fabriek een uitje hebben geschild en gesnipperd voor me, voor slechts 1,69
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Net zeg je nog wel dat je bewust kiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |