-edit- ff terugplaatsen van OP ter verduidelijking
Hallo allemaal,
Na een relatie van 9 jaar kreeg ik een hele leuke vriend. De relatie met deze vriend was super, we hebben erg veel meegemaakt in korte tijd en reisden het hele land af om bij elkaar te zijn, veel lol en heel intens allemaal.
Het is achteraf veel te snel gegaan en hij heeft een heleboel dingen van voor deze relatie nog niet afgesloten. Op een dag heeft hij het heel plotseling uitgemaakt met mij omdat hij compleet vast zat in zijn hoofd. Hij wist het allemaal niet meer. Wel zei hij dat er met onze relatie niets mis, knettergek op mij was maar dat hij met andere dingen compleet in de knoei zat.
Op zich heel begrijpelijk, hij trok aan de noodrem omdat hij een week later met mij op vakantie zou gaan en het allemaal te veel werd.
Nadat hij het had uitgemaakt bleef hij mij constant bellen en mailen, hij kon mij niet loslaten. We zijn samen toch op vakantie gegaan en hebben op vakantie besloten om een soort "pauze" in te lassen ipv de relatie helemaal uit te maken. Misschien dat we er over een paar maanden wel weer helemaal voor kunnen gaan.. Hij wilde mij niet kwijt dus als het voor mij alleen met een pauze zou werken, wilde hij dat proberen.
Een paar dagen later vertelde hij dat hij toch niet verder kon met een pauze omdat hij zijn hoofd helemaal leeg moest maken en daarom alles met iedereen moest verbreken om weer met een schone lei verder te kunnen.
Daar kreeg hij weer spijt van en weer was het "aan" en belde/mailde hij mij 5 keer per dag. Op een gegeven moment was ik er he-le-maal zat van en heb ik alles verbroken.
Vanaf die tijd zocht hij mij overal op, opeens zat hij naast mij op een internetsite, belde hij of ik nog uitging etc. het gekke is dat hij super jaloers is en alles wat ik doe in de gaten wil houden, ondanks dat hij het heeft uitgemaakt..
We hebben elkaar nu weer ieder weekend gezien, super leuke dingen gedaan en het lijkt alsof het niet "uit" is, niet erg handig, ik weet het. Vanaf nu zie ik hem pas weer over een week of 6 omdat hij op vakantie gaat.
Komend weekend kunnen wij nog afspreken omdat we beide (nog) niets hebben afgesproken met anderen maar gisteren vertelde hij dat hij ging stappen met vrienden..
Ik was heel erg teleurgesteld ( niet laten merken overigens)omdat dit het laatste weekend is dat wij elkaar kunnen zien voordat hij op reis gaat.
Ik verwacht aan de andere kant dat hij hier wel weer op terug komt, zoals dat iedere week het geval is.
Als ik de boot af houd, wat ik vaak doe, zit hij boven op mijn nek, doe ik dat niet houd hij weer afstand..
Wat moet ik hier mee?
Ik ben bereid te verhuizen voor deze jongen, hij reist vaak naar het buitenland(waar ik dan op dat moment verblijf) om te praten, we willen elkaar niet kwijt maar het lijkt een beetje "niet met en niet zonder elkaar" te worden..
Definitief uitmaken of afwachten??
[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 05-09-2008 09:38:26 ]