abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61320918
-edit- ff terugplaatsen van OP ter verduidelijking

Hallo allemaal,

Na een relatie van 9 jaar kreeg ik een hele leuke vriend. De relatie met deze vriend was super, we hebben erg veel meegemaakt in korte tijd en reisden het hele land af om bij elkaar te zijn, veel lol en heel intens allemaal.
Het is achteraf veel te snel gegaan en hij heeft een heleboel dingen van voor deze relatie nog niet afgesloten. Op een dag heeft hij het heel plotseling uitgemaakt met mij omdat hij compleet vast zat in zijn hoofd. Hij wist het allemaal niet meer. Wel zei hij dat er met onze relatie niets mis, knettergek op mij was maar dat hij met andere dingen compleet in de knoei zat.
Op zich heel begrijpelijk, hij trok aan de noodrem omdat hij een week later met mij op vakantie zou gaan en het allemaal te veel werd.

Nadat hij het had uitgemaakt bleef hij mij constant bellen en mailen, hij kon mij niet loslaten. We zijn samen toch op vakantie gegaan en hebben op vakantie besloten om een soort "pauze" in te lassen ipv de relatie helemaal uit te maken. Misschien dat we er over een paar maanden wel weer helemaal voor kunnen gaan.. Hij wilde mij niet kwijt dus als het voor mij alleen met een pauze zou werken, wilde hij dat proberen.

Een paar dagen later vertelde hij dat hij toch niet verder kon met een pauze omdat hij zijn hoofd helemaal leeg moest maken en daarom alles met iedereen moest verbreken om weer met een schone lei verder te kunnen.

Daar kreeg hij weer spijt van en weer was het "aan" en belde/mailde hij mij 5 keer per dag. Op een gegeven moment was ik er he-le-maal zat van en heb ik alles verbroken.
Vanaf die tijd zocht hij mij overal op, opeens zat hij naast mij op een internetsite, belde hij of ik nog uitging etc. het gekke is dat hij super jaloers is en alles wat ik doe in de gaten wil houden, ondanks dat hij het heeft uitgemaakt..
We hebben elkaar nu weer ieder weekend gezien, super leuke dingen gedaan en het lijkt alsof het niet "uit" is, niet erg handig, ik weet het. Vanaf nu zie ik hem pas weer over een week of 6 omdat hij op vakantie gaat.
Komend weekend kunnen wij nog afspreken omdat we beide (nog) niets hebben afgesproken met anderen maar gisteren vertelde hij dat hij ging stappen met vrienden..

Ik was heel erg teleurgesteld ( niet laten merken overigens)omdat dit het laatste weekend is dat wij elkaar kunnen zien voordat hij op reis gaat.
Ik verwacht aan de andere kant dat hij hier wel weer op terug komt, zoals dat iedere week het geval is.
Als ik de boot af houd, wat ik vaak doe, zit hij boven op mijn nek, doe ik dat niet houd hij weer afstand..

Wat moet ik hier mee?
Ik ben bereid te verhuizen voor deze jongen, hij reist vaak naar het buitenland(waar ik dan op dat moment verblijf) om te praten, we willen elkaar niet kwijt maar het lijkt een beetje "niet met en niet zonder elkaar" te worden..

Definitief uitmaken of afwachten??

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 05-09-2008 09:38:26 ]
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:46:40 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_61321041
uitmaken.

Next!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_61321087
Niet met en niet zonder elkaar? Uitmaken.
pi_61321117
Het klinkt behoorlijk kansloos, van beide zijden, langs alle kanten.
Je legt ons wel een of-of keuze voor, maar jullie kunnen beiden helemaal niet kiezen, dat los je niet op door ons de keuze voor te leggen die jullie beide niet kunnen maken.

Onbetwist zijn jullie beter af zonder elkaar, dat kansloze aantrekken en afstoten, de onderhuidse jaloezie, is dat nou echte liefde?

Als mensen schrijven dat ze niet met en niet zonder elkaar kunnen, dat vind ik altijd zo kansloos klinken. Ik zou emigreren of een wereldreis gaan maken als dat mijn state-of-mind was.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61321141
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef Roquefort het volgende:
Het klinkt behoorlijk kansloos, van beide zijden, langs alle kanten.
Je legt ons wel een of-of keuze voor, maar jullie kunnen beiden helemaal niet kiezen, dat los je niet op door ons de keuze voor te leggen die jullie beide niet kunnen maken.

Onbetwist zijn jullie beter af zonder elkaar, dat kansloze aantrekken en afstoten, de onderhuidse jaloezie, is dat nou echte liefde?

Als mensen schrijven dat ze niet met en niet zonder elkaar kunnen, dat vind ik altijd zo kansloos klinken. Ik zou emigreren of een wereldreis gaan maken als dat mijn state-of-mind was.
Mensen die in elke alinea het woord kansloos gebruiken zijn overigens nog kanslozer.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61321471
dumpu
Extra gegevens
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
pi_61322878
Wat een onzin. Jullie zijn allebei gek en zouden (apart!) naar een psycholoog moeten. Jij laat je ontzettend gebruiken, hij heeft ontzettende issues met het gebruiken van mensen... misschien verdienen jullie elkaar wel op een vreemde manier.

Kweek eens wat ruggengraat, herken hem voor wat hij is, erken dat hij je niet waard is en dat je op hem niet kan vertrouwen, ben eens niet zo afhankelijk en ga verder met je leven. Apart!
Ja, ik generaliseer.
pi_61324807
OK, thanks guys!

Dat is wel heel erg duidelijk!
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:22:55 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61324950
ho ho er komt nog meer advies hoor

zijn jullie voor elkaar gemaakt ofzo.... als 2 magneten op de noordpool doelloos ronddraaien?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61325364
Zoiets.. Moet maar stoppen idd.

Zal ook de aandacht via mail, chat, sms wel vreselijk gaan missen..
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:47:34 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61325463
niets moet, natuurlijk... maar als je het doet moet je het wel compleet doen en niet dat halfslachtige gezeik... waar het toch meestal op uitdraait omdat je er volgens mij zelf ook nog niet helemaal uit ben
pi_61325486
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:42 schreef Lieke78 het volgende:

ALs je effe een geile foto hier neerzet zullen er genoeg mannen zijn die je wel even willen lastig vallen, misschien ik ook wel.

pi_61325520
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:42 schreef Lieke78 het volgende:

Ik denk dat jullie genieten van elkaar's aandacht. Dat vind iedereen leuk natuurlijk. Maar echte liefde? Nee, dat is het volgens mij niet. Ik herken het wel. Heb het ook meegemaakt. Je wilt niet met iemand, maar als het uitgaat word je jaloers als je hoort dat ze een ander heeft.

Het is volgens mij geen liefde, maar wat het dan wel is?
pi_61325581
Drang naar recht op... Iemand als je bezit zien, niet kunnen hebben dat die persoon het ook met een ander kan doen. Is heel normaal...
pi_61326032
Er is ook iets als een gulden middenweg: gewoon vrienden blijven?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61326063
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:16 schreef DuTank het volgende:
Er is ook iets als een gulden middenweg: gewoon vrienden blijven?
Daar lijkt me die kerel op dit moment nog een tikkeltje te jaloers voor
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:25:27 #17
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61326195
Je kan jezelf natuurlijk afvragen of je van een relatie op de lange duur gelukkig van gaat worden.
Of dat je aan het einde van de rit helemaal kapot bent omdat je alle kanten op geslingerd bent.
pi_61326544
Voor mij is het ALLES of NIETS.

Vind vrienden blijven niet zo'n goeie optie.. Als een van ons een ander zou hebben is 't over, weet ik zeker. Dat zou ik echt niet trekken, hij ook niet.

Maar goed, kappen met die handel, kom vast wel weer iemand tegen!

Thanks!
Had die duw net nodig denk ik.
pi_61328191
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 18:38 schreef Lieke78 het volgende:
Voor mij is het ALLES of NIETS.

Vind vrienden blijven niet zo'n goeie optie.. Als een van ons een ander zou hebben is 't over, weet ik zeker. Dat zou ik echt niet trekken, hij ook niet.

Maar goed, kappen met die handel, kom vast wel weer iemand tegen!

Thanks!
Had die duw net nodig denk ik.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Je kunt het op z'n minst proberen, hoewel jullie wel echt al ver heen zijn. Lol maken kan nog steeds, maar je zult keuzes moeten maken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:07:31 #20
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61332931
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:37 schreef DuTank het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Je kunt het op z'n minst proberen, hoewel jullie wel echt al ver heen zijn. Lol maken kan nog steeds, maar je zult keuzes moeten maken.
Maar hoe kun je vrienden met iemand zijn op een voor jou acceptabele manier terwijl je de ander klef ziet doen met een nieuwe liefde?
Ik denk dat vrienden blijven een reusachtige opgave is.
pi_61337612
Hij heeft het mooi voor elkaar. Wel de lusten, niet de lasten. Je kan niets van hem verwachten. En hij kan je bespelen.
Als jij een enorme hang naar drama hebt, zou dit kunnen werken. Anders niet.
pi_61337643
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef IkWilbert het volgende:
uitmaken.

Next!
pi_61339741
TERING wat ben jij een push over zeg!!!

Gozer zit je helemaal gestoord te maken met zijn wel/niet geouwehoer!! En jij laat het gewoon toe?!!! Weet niet wie hier een grotere issue heeft, hij of jij?!!

Wat ik zou doen is hiermee wel duidelijk he??
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_61339879
Mja hij stuurt je van het kastje naar de muur, bedoeld of onbedoeld maar dit is niet echt wat je zoekt denk ik.
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:43:15 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61394326
zo... offtopic reacties weg... OP staat terug ter verduidelijking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')