Waarom zijn vriendjes altijd zo zeikerig?

Hebben we een tijdje terug een nieuwe kat gekocht, Tarzan. Heel lief beest, echt zo'n raskat, heb ik ook erg veel geld voor moeten betalen. Ruim 350 euro, zo'n 100 euro meer dan de meeste andere katten maar deze had zo'n schattig

bochtje

in z'n staart!
Nou wil het beestje gewoon lekker kat zijn, een beetje rondwandelen door het huis etc. Af en toe moet zo'n beestje natuurlijk ook gewoon poepen enzo, geen probleem, dat weet je als je zo'n schatje in huis haalt, toch?

Maar m'n vriendje die vindt het maar niks. Hij probeert elke keer de hond er opaf te sturen, hij spuit het arme beestje nat terwijl Tarzan dat natuurlijk helemaal niet leuk vindt! Da's toch vet zielig? Zo'n beestje doet ook maar gewoon wat ie lekker vindt en m'n vriend loopt dat beest gewoon te terroriseren. En dan zeg je er wat van tegen 'm, heeft ie er gewoon schijt aan. Gaat ie met maskers op door het huis lopen enzo

. Het is hier verdomme geen verkleedpartij! Ik begin z'n dieronvriendelijke gedrag echt beu te worden!
Ik denk dat ik maar een maand geen seks ga hebben met 'm ofzo, als straf. En daarna mag ie mooi m'n ongewassen kut met afscheiding beffen

Klacht: ik verveel me.