abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61317025
Waarom zijn vriendjes altijd zo zeikerig?

Hebben we een tijdje terug een nieuwe kat gekocht, Tarzan. Heel lief beest, echt zo'n raskat, heb ik ook erg veel geld voor moeten betalen. Ruim 350 euro, zo'n 100 euro meer dan de meeste andere katten maar deze had zo'n schattig bochtje in z'n staart!

Nou wil het beestje gewoon lekker kat zijn, een beetje rondwandelen door het huis etc. Af en toe moet zo'n beestje natuurlijk ook gewoon poepen enzo, geen probleem, dat weet je als je zo'n schatje in huis haalt, toch?
Maar m'n vriendje die vindt het maar niks. Hij probeert elke keer de hond er opaf te sturen, hij spuit het arme beestje nat terwijl Tarzan dat natuurlijk helemaal niet leuk vindt! Da's toch vet zielig? Zo'n beestje doet ook maar gewoon wat ie lekker vindt en m'n vriend loopt dat beest gewoon te terroriseren. En dan zeg je er wat van tegen 'm, heeft ie er gewoon schijt aan. Gaat ie met maskers op door het huis lopen enzo . Het is hier verdomme geen verkleedpartij! Ik begin z'n dieronvriendelijke gedrag echt beu te worden!

Ik denk dat ik maar een maand geen seks ga hebben met 'm ofzo, als straf. En daarna mag ie mooi m'n ongewassen kut met afscheiding beffen

Klacht: ik verveel me.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61317043
TS is een homo
pi_61317050
Hoi, ik stel mezelf meteen maar even voor. Ik ben Lennard Emming.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61317082
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi, ik stel mezelf meteen maar even voor. Ik ben Lennard Emming.
Hoi, ik ben Fucking Lauw mên.

Biertje?
Zerg schreef:
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:43:17 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61317089
Klacht: de TS heeft last van genderconfusion. Hij is mannelijke homo maar denkt dattie een kut heeft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61317114
verkapte ik-ben-homo-lemming ?
pi_61317129
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef SpecialK het volgende:
Klacht: de TS heeft last van genderconfusion. Hij is mannelijke homo maar denkt dattie een kut heeft.
Hermafroditisme ftw
Zerg schreef:
pi_61317141
Lemming, flauw en voorspelbaar....
en nee, ik ben niet persé tegen je hoor.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61317154
Slechte lemming. Ik had hem binnen 0,0001 seconde door. Slotje.
U MAD?
pi_61317168
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')