Ik had jou er allang uitgegooid als je een kat aan me opdrongquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef Misstique het volgende:
Ik had je er trouwens allang uitgegooid als je op zo'n wijze met mijn kat om zou gaan.
Hij mauwt en hij stinkt volgens jou.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef Pidgeon het volgende:
Leer lezen, dat beest gedraagt zich zo en VERVOLGENS doe ik dit..
Bovendien is het geen dierenmisbruik en je hoeft het filmpje toch niet te bekijken?![]()
Op je tere kattehartje getrapt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij mauwt en hij stinkt volgens jou.
Dat is idd reden genoeg voor mishandeling.
Kneus.
Meneer wist vantevoren dat de vriendin met kat kwam. Dan had hij níet moeten gaan samenwonen met haar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik had jou er allang uitgegooid als je een kat aan me opdrong
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan dierenmishandeling. Of dat nou mishandeling van honden, katten of paarden is, maak ik geen onderscheid tussen.quote:
Waar staat dat mijn vriendin die kat al had?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Meneer wist vantevoren dat de vriendin met kat kwam. Dan had hij níet moeten gaan samenwonen met haar.
Ow, jullie hebben gezamenlijk besloten om een kat in huis te nemen dus?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:55 schreef Pidgeon het volgende:
Waar staat dat mijn vriendin die kat al had?![]()
Ik zet ook wel eens een paard onder de douche. Niks mishandeling.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een hekel aan dierenmishandeling. Of dat nou mishandeling van honden, katten of paarden is, maak ik geen onderscheid tussen.
Ze heeft haar zin gekregen jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow, jullie hebben gezamenlijk besloten om een kat in huis te nemen dus?
Aanvaard dan ook de consequenties van die keuze.quote:
Lees ff terug. Dat filmpje komt hier niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:58 schreef Homdeck het volgende:
laat je vriendin even boodschappen gaan doen ofzo. ik wil dat filmpje zien
Ja, dat is ook een heel logische manier van handelen en een heel goede manier om het probleem te verhelpen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Leer lezen, dat beest gedraagt zich zo en VERVOLGENS doe ik dit..
Spelen is het ook niet he, een beest opsluiten en moedwillig doen waar het beest een hekel aan heeft, ergo misbruik/mishandeling.quote:Bovendien is het geen dierenmisbruik en je hoeft het filmpje toch niet te bekijken?![]()
Neuh want de eigenschappen van deze raskat komen totaal niet overeen met wat ze moeten zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Aanvaard dan ook de consequenties van die keuze.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lees ff terug. Dat filmpje komt hier niet.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Pidgeon het volgende:
Mensen die het mishandeling vinden wanneer een kat onder de douche wordt gezet in een mandje![]()
![]()
Duidelijk mishandeling dus.quote:of ik sluit hem op in zijn kattemandje en zet er dan de douchekop op, moet je hem vervolgens horen tekeer gaan joh
Nope, dan worden ze volledig verdoofd.quote:En castreren is dan zeker geen mishandeling he???![]()
Zal ik doen, iedereen die het filmpje wilt moet me maar een pm sturenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:01 schreef Homdeck het volgende:
PVDD stemmers hier![]()
Zet dan maar op youtube en PM me even een linkje
Jij moet eens leren lezen, ze heeft hem haar wil opgelegd en dus wel degelijk zo een rotkat opgedrongen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Aanvaard dan ook de consequenties van die keuze.
Ow, dan is je gedrag idd compleet te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:00 schreef Pidgeon het volgende:
Neuh want de eigenschappen van deze raskat komen totaal niet overeen met wat ze moeten zijn![]()
Ja en de gevolgen van castreren zijn ook net zo groot als van douchen he??quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk mishandeling dus.
[..]
Nope, dan worden ze volledig verdoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |