abonnement Unibet Coolblue
pi_62746228
De uitzending van maandag 27 oktober

Nieuwe bewoners - overzicht



De reactie op de 3 oud bewoonsters is heel verschillend.
Yasmin en Ribas zijn helemaal uitgelaten en blij.
Fiona en Joost hebben gelijk door dat er een addertje onder het gras zit, want M2 zullen waarschijnlijk nooit voor deze 3 kiezen.
Beide Marco's zijn er over uit dat ze niet eens in overweging nemen om te veranderen van partner.

Al gauw neemt iedereen het standpunt van Joost en Fiona over; dat er wat bijzonders aan de hand moet zijn.
Fiona oppert al het plan dat er wel eens geld mee gemoeit kan zijn omdat eind van deze week er weer een koppel uitmoet.


Beide Marco's bespreken dat als ze gewoon bij hun keus blijven er niets veranderd.
Blonde Marco is het daar wel mee eens maar hij is bang dat Michelle zijn creditkaart behoorlijk geplunderd heeft en de kans dat hij a.s. ontslagronde moet vertrekken.
Dus mocht er een mogelijkheid zijn dat er geld bijkomt, neemt hij het zeker wel in overweging.
Ze bespreken alle opties:
Kelly liever niet omdat er een kans is dat zij Ribas gaat helpen
Charlene niet omdat zij waarschijnlijk nog vol wrok zit en zowieso zijn CC gaat plukken
Suzanne is dan de enige optie.

what to do... what to do?


Ziba vraagt aan Michelle of ze er geen spijt van heeft dat ze zoveel geld heeft opgemaakt.
Het blijft een vaag meisje want ja dan is het zo en dan is het einde CBML. De echte winnaarsmentaliteit spreidt ze hier niet ten toon.

Even later praat Marco ook met Michelle dat hij baalt dat de geruchten gaan dat ze tegen de 50% heeft opgemaakt.
Michelle zegt dat ze er idd overheen gegaan is, maar ze weet niet precies hoeveel. (ik krijg dan echt zoiets van HALLOOO, wakie, wakie)
Marco vraagt dan aan haar of ze het niet erg vind om te gaan en nee Michelle zou het aan de ene kant wel jammer vinden, maar aan de andere kant als Marco daardoor verder in het spel komt, moet hij dat zeker doen.


Suzanne staat ineens op en vind het nodig om Darco aan te spreken op zijn gedrag ri. haarzelf en Kelly
en tevens zegt ze dat ze weer vertrekt (scriptje?)
Darco & Ziba liggen helemaal in een deuk om deze vertoning, die ik ook nogal slapjes vond... maar vooruit
Darco noemt het missie kansloos en ik niets anders dan het beamen.


De beide Marco's hebben het er nog even over, waarbij Marco zegt dat Darco het goed deed.
Geen weerwoord geven, maar gewoon uitlachen.
Marco zegt dat als Charlene ook zoiets flikt, ze een hele andere Marco gaan zien.. echt waar jongen
Charlene is maar met 1 doel de villa terug ingekomen, ze wil gaan shoppen en een CC leegtrekken van één van de beide Marco's.
Liefst Darco omdat hij het meeste geld heeft.

Even later komt er een brief de villa in die voorgelezen wordt door Darco.
Als één van de huidige mannen hun partner inruilt voor Charlene of Kelly wordt hun CC-saldo verhoogd met ¤ 1500,-.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt en ze hebben tot morgen 15:00 de tijd om een beslissing te nemen.
De huidige partner krijgt een half uur de tijd om de koffers te pakken.


preview:
blonde Marco gaat een gesprek aan met Kelly (hij moet ook wel wil hij zijn verblijf met iig nog 2 weken verlengen)
Er komt nog een vrijgezelle, vrijpostige vrouw de villa in. (als ik het goed inschat wordt ze door de beide Marco's niet serieus genomen... )
pi_62769606
De uitzending van dinsdag 28 oktober

Marco moet een keuze maken tussen Michelle en Kelly/Charlene om in het spel te blijven.
Als hij kiest voor Kelly/Charlene mag hij ¤ 1500,- bijschrijven op zijn CC. Joost en Fiona zijn der zelfs achter gekomen als hij eerst voor bv. Charlene en dan voor Kelly kiest hij zelfs ¤ 3000,- mag bijschrijven op de CC.
Gelukkig voor hun, heeft de rest van de bewoners dat niet door.

Ribas denkt dat als Joost&Fiona naar huis gaan, blonde Marco ri. hem gaat trekken en Darco alleen komt te staan.
Volgens Fiona is Ribas veel te naief en gaat dat echt nooit gebeuren. Daar heeft ze helemaal gelijk in want de beide Marco's hebben al uitgesproken dat het dan hun tegen Ribas wordt.


Ondertussen heeft Marco een gesprek met Kelly waarin ze bespreken samen door te gaan tot het einde, hopelijk de finale.
Tja en dan moet hij nog even Michelle inlichten van zijn beslissing. Maar zij is lauw als altijd en er komt weinig uit.
Jammer dat ze zo onzeker overgekomen is deze week en absoluut niet op der plek leek in de villa.
We nemen afscheid van Michelle en Charlene.


Dan is er een spel voor de vrouwen voor de CC.
Yasmin glijdt uit en wordt daarom laatste en Ribas moet weer even van zich laten horen dat hij baalt als een stekker.
Maar Yasmin baalt al genoeg van zichzelf en kan even Ribas z'n gedram niet rond zich verdragen.
Er is weer een klein vuurwerkje aan de gang tussen hen, waarna Yasmin even moet bijkomen in der uppie.
De beide Marco's zien het momenteel wel zitten en zien zichzelf al een ronde verder.
Eerste wordt Fiona, tweede Ziba en derde Kelly


Dan komt, heel onverwacht, nog een nieuwe vrijgezelle bewoonster de villa binnen.
Joyce neemt geen blad voor der mond en gaat behoorlijk voortvarend te werk.
Marco & Ribas worden wat nerveus van der omdat ze zich overal mee bemoeit.
Ze valt op Marco en Joost maar Joost is bezet dus, in eerste instantie, gaat ze achter Marco aan.

Savond gaat ze ook even bij de beide Marco's zitten en verteld gelijk maar dat ze bi-sexueel is en wel in is voor een trio.
M2 lacht zich te pleuren om haar... en ik ook


preview:
Ribas en Yasmin hebben een knetterende ruzie over een paar schoenen onder commentaar van M2
Joyce geeft de time-out kaart aan Yasmin
pi_62794560
De uitzending van woensdag 29 oktober

Joyce deelt een time-out kaart aan Ziba om met Darco aan te pappen. De overige bewoners denken al gelijk dat hij een wilde nacht gaat beleven.
Ziba had deze move al verwacht en zou het ook niet erg vinden als er wat gebeurd tussen hen. Zij heeft namelijk totaal geen romantische gevoelens voor Darco itt tot een andere bewoonster.
Joost en Fiona hopen al dat er echt wat gebeurd, al is het alleen maar om Kelly over de zeik te krijgen.
Het is duidelijk dat Kelly nog niet over Darco heen is. De M2's hebben dit ook goed in de gaten.

De volgende ochtend haalt Ziba, Joyce uit bed en zegt haar terug te gaan naar de singles room, want zij wil in der eigen bed verder slapen


De relatie tussen Ribas en Yasmin loopt enorm stroef, eerst verliest ze een spel waarna er een kleine ruzie ontstaat maar dat is niets vergeleken met de ontploffing van de volgende dag.

Kelly der schoenen stonden te dicht bij de douche waardoor ze nat zijn geworden toen Ribas stond te douchen.
Kelly over de pis.. Ribas vindt het maar stom dat schoenen niet tegen water kunnen en Yasmin vindt het rottig voor Kelly der laarzen.
Daarna vindt Ribas zelfs dat het Yasmin der schuld is omdat zij Ribas had moeten waarschuwen... whahaha het moet niet gekker worden.

Beide Marco's liggen helemaal in een deuk omdat er zoveel trammelant kan ontstaan door een onbenullig paar schoenen.
Waldorf en Statler wederom in de bocht... heerlijk


Maar Ribas zit er helemaal doorheen, alle ruzies met Yasmin gaan hem ook niet in de koude kleren zitten.
Terwijl Yasmin haar beklag doet bij Kelly, vindt Ribas een luisterend oor bij de barman.
Wat hem betreft is het allemaal klaar, hij vertrouwt niemand en is in staat express te verliezen om dan komend weekend naar huis te kunnen.

Tijdens een koppelstouwtrek spel heeft Ribas bijna verloren van Fiona.. .dus het lijkt wel of hij niet alleen mentaal maar ook fysiek in een behoorlijke dip zit.
Darco wint uiteindelijk deze wedstrijd, de overige uitslag werd niet verteld.


Dan blijkt dat de nieuwe bewoonster een tweede time-out kaart heeft om uit te delen.
Ze verteld tegen Ribas dat ze hem vanvond uit wil gaan delen.
Ribas zegt al dat ze hem niet aan hem(Yasmin) hoeft te geven omdat dat toch geen enkele zin heeft.
Joyce zegt dat het nog een verrassing moet blijven en zij iedereen nog even in spanning wil houden.

Ribas zijn voorgevoel klopt en Yasmin krijgt hem met als reden dat Yasmin altijd voor Kelly kiest en Ribas slecht behandeld.
Yasmin zegt dat haar bewering nergens op slaat en wenst haar veel succes. Misschien kan zij Ribas beter behandelen.
Ribas zegt letterlijk: "hier heb je niets aan hoor, dat heb ik je net ook al gezegd"
Kelly denkt dat Ribas zegt: "dat heb je goed gezegd"

En jawel..... daar gaan we weer
Yasmin kan er allemaal niet meer tegen en wil haar spullen gaan pakken om naar huis te gaan.


preview:
Episode tig van de ruzie tussen Ribas & Yasmin.. terwijl Joost&Fiona in bad zitten toe te kijken.
Joyce probeert Darco te overtuigen dat zij een keiharde speelster is, waar hij veel profijt van kan hebben.
Ribas & Kelly willen Joyce aan gaan pakken, maar besluiten te wachten tot het ontbijt zodat Yasmin ook mee kan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Desii op 29-10-2008 21:38:41 ]
pi_62823593
Ik heb besloten om te stoppen met de updates omdat deze hele farce van een soap, verloopt via een script van het hokje.
Zelfs de finaleplaatsen schijnen vergeven te zijn aan de beide Marco's; om te kotsen ist!!

Als iemand anders het wil overnemen... prima!!
pi_62851853
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef Desii het volgende:
Ik heb besloten om te stoppen met de updates omdat deze hele farce van een soap, verloopt via een script van het hokje.
Zelfs de finaleplaatsen schijnen vergeven te zijn aan de beide Marco's; om te kotsen ist!!

Als iemand anders het wil overnemen... prima!!
thanks desii in ieder geval voor je mooie verslagen tot nu toe, als het inderdaad zó geschript is
dat nu al vast staat dat marco en darco in de finale staan is het ook minder leuk.....

kussie van mij
pi_62916510
De uitzending van maandag 3 november

- Dennis & Danny betreden de villa
- Kelly valt op de een, Ziba op de ander, ze gedragen zich als verliefde pubers
- M&M voelen de bedreiging en "moeten uit hun luie stoel komen"
- Donkere Marco krijgt morgen de time-out card
- Een dag geen ruzie tussen Yasmin & Ribas.

Tot morgen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62916553
Hihi
Go hard or go home
  maandag 3 november 2008 @ 21:26:50 #58
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_62918777
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitzending van maandag 3 november

- Dennis & Danny betreden de villa
- Kelly valt op de een, Ziba op de ander, ze gedragen zich als verliefde pubers
- M&M voelen de bedreiging en "moeten uit hun luie stoel komen"
- Donkere Marco krijgt morgen de time-out card
- Een dag geen ruzie tussen Yasmin & Ribas.

Tot morgen .
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_62944085
Obama of McCain? Danny of Dennis!

De uitzending van dinsdag 4 november
- Danny geeft Darco de timeout kaart, Marco vertrekt
- Ribas stookt Danny op om vooral qualitytime te nemen met Ziba
- Ziba heeft 't niet meer, Danny vindt haar ook "z'n type"

*reclame* bij 2 rookworsten krijg je een stampotbordje

- kelly & dennis samen in de jacuzzi, ze willen met elkaar verder (in 't spel)
- als danny een spel wint, mag ie blijven (van ziba)
- ribas scheldt yasmin verrot alsof ze een stoephoer is, als je dat toelaat ben je 't eigenlijk ook
- marco krijgt de time out
- kelly & dennis zoenen

Tot morgen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62969739
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Obama of McCain? Danny of Dennis!

De uitzending van dinsdag 4 november
- Danny geeft Darco de timeout kaart, Marco vertrekt
- Ribas stookt Danny op om vooral qualitytime te nemen met Ziba
- Ziba heeft 't niet meer, Danny vindt haar ook "z'n type"

*reclame* bij 2 rookworsten krijg je een stampotbordje

- kelly & dennis samen in de jacuzzi, ze willen met elkaar verder (in 't spel)
- als danny een spel wint, mag ie blijven (van ziba)
- ribas scheldt yasmin verrot alsof ze een stoephoer is, als je dat toelaat ben je 't eigenlijk ook
- marco krijgt de time out
- kelly & dennis zoenen

Tot morgen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kort maar krachtig
pi_62979491
De uitzending van woensdag 5 november

- Ribas maakt weer ruzie met Yashmin, hij noemt zichzelf dominant, Yas kan er niet mee omgaan
- Ziba & Kelly spuien hun verliefdheid op de kapper
- M&M maken zich ernstig zorgen
- Kelly & Yas kleden zich hoerig, Ribas vindt 't verschrikkelijk
- Kelly gaat Dennis kiezen tijdens de dingessessie
- Kelly heeft sex met Dennis
- Tussen Ziba & Danny is niks gebeurd
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator woensdag 5 november 2008 @ 23:07:25 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62986203
Hij doet het echt, en trouw. PP
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_63011403
De uitzending van donderdag 6 november

- Ribas gooit Darco in 't zwembad omdat ie heeft lopen stoken
- Kelly & Dennis hebben geneukt, Dennis vertelt dit echter niet aan Yas
- Er wordt een teaser vertoont van de ceremonie, nu een keer zonder spoilers (eindelijk)

Heb maar de helft gezien, als iemand updates heeft over 't gedeelte voor de reclame, graag .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 6 november 2008 @ 21:03:55 #64
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_63011757
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitzending van donderdag 6 november

- Ribas gooit Darco in 't zwembad omdat ie heeft lopen stoken
- Kelly & Dennis hebben geneukt, Dennis vertelt dit echter niet aan Yas
- Er wordt een teaser vertoont van de ceremonie, nu een keer zonder spoilers (eindelijk)

Heb maar de helft gezien, als iemand updates heeft over 't gedeelte voor de reclame, graag .
- Kelly & Yas kleden zich hoerig, Ribas vindt 't verschrikkelijk
- Kelly gaat Dennis kiezen tijdens de dingessessie
- Kelly heeft sex met Dennis
- Tussen Ziba & Danny is niks gebeurd
- Ribas gooit Darco weer in 't zwembad
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
pi_63038744
De uitzending van vrijdag 7 november

- Darco & Ribas hebben nog steeds ruzie, ze stoken elkaar op
- De ceremonie begint, Ziba kiest voor Darco vanwege 't spel
- Kelly kiest Dennis, Marco is zwaar aangeslagen
- Gisela staat Marco op te wachten als ie naar huis gaat, de heren drinken een laatste gezamenlijke biertje
- Er komen 2 nieuwe dames in 't spel, type "boerinnen"

Ik kap waarschijnlijk met 't schrijven van updates, de uitzendingentopics zijn een wedstrijdje wie kan 't hardst kankeren geworden, de mensen die 't serieus volgen zijn afgehaakt te posten, en dus ook dit te lezen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:39:23 #66
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63041149
Jammer. Ik vind het juist nu pas écht leuk worden. En ik vond het al zo leuk
pi_63184081
jammer!!
ik lees het wel als ik niet alle uitzendingen heb gezien!
je deed het perfect!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:03:26 #68
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63210030
De uitzendingen van maandag 10 t/m donderdag 13 november

- Kelly kiest voor Dennis en blonde Marco moet naar huis.
- Er komen 2 nieuwe speelsters Bo en Anthea .
- Ziba krijgt de timeout kaart van een van de nieuwe meisjes.
- Ribas mist blonde Marco want er is nu een leegte in de villa.
- Anthea vraagt zich af of het altijd zo rustig is tijdens het avondeten?
- Volgens Kelly is Anthea echt een mens waarmee ze in de kroeg ruzie zou krijgen.
- Ribas gaat proberen Dennis eruit te krijgen, hij moet echt weg.
- Kelly zegt nog te geilen op Marco (d) ze wil hem bespringen, ze krijgt water in haar mond van hem.
- Voiceover: Kelly is Dennis alweer zat.
- Bo denkt dat Kelly speler Dennis dumpt als een baksteen.
- Marco (d ) : Kelly is de laatste persoon met wie ik dit spel zou willen spelen.
- 2 mannen van de koninklijke Marechaussee aan de deur voor Dennis.

- Dennis tegen Kelly: Ik heb bij mijn aanmelding gelogen over dat ik zelf ben weggegaan, ik ben ontslagen,
ik was geschorst zeg maar, maar dat zou betekenen dat ik nog in dienst zit en me nu moet melden.

http://www.clipser.com/watch_video/972004&mvpageno=1
Film van Peeet

Dennis uit Can't Buy Me Love en vanwege de disqualificatie is de vorige van Marco ongeldig,
blonde Marco is weer terug, zoals Gisela vertrok en Kelly terug kon komen.

Over 15 dagen de finale van CBML.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:16:40 #69
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63234725
De uitzending van vrijdag 14 november


- Achteraf had Kelly het spel echt wel met Dennis door willen spelen, maar ja, snikkk hij is weg.
- Donkere Marco troost Kelly die een kussen aan het leeg plukken is en zegt dat hij er ook nog is.
- Ziba is buiten en huilt.
- Kelly wil vannacht tussen donkere Marco en Ziba in bed slapen.
- De ceremonie komt eraan, Ribas denkt dat Ziba en Anthea vandaag naar huis moeten.
- Blonde Marco zit nog te twijfelen, wanneer iemand sex met hem zou willen voor een creditcard?
..nou diegene maakt wel een grotere kans en hij zit aan Kelly te denken.
- Kelly gooit iets van een dop en een glas drinken richting blonde Marco.
- Ribas kiest voor Jasmin.
- Blonde Marco zoekt een betrouwbare partner en dit is Bo.
- Donkere Marco voelt bij Kelly een vertrouwen, hij ontving een brief waarin staat dat hij geen
..dingen moet doen waar hij niet achter staat, hij kiest daarom om met Kelly te spelen.
- Anthea en Ziba moeten de soap en spel Can't Buy Me Love verlaten.
- Ziba zegt nog wel:You 'll never know, 'I ll be back .
- 2 nieuwe meisjes, het donkerste meisje won in DGK , de bikiniwedstrijd.

Maandag weer een nieuwe aflevering van Can't Buy Me Love, de soap die je niet meer los laat.

Over 14 dagen is de finale van CBML.
pi_63299963
tnx
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  maandag 17 november 2008 @ 23:02:42 #71
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63303671
De uitzending van Maandag 17 november

- Volgens Yasmin zijn de nieuwe vrouwen Lois en Dionne lelijk .
- Dionne geeft Kelly een time-out kaart, Kelly moet dus voor 12 uur naar een hotel etc.
- Ribas voelt zich voor paal gezet waarom zegt Yasmin dat hij een goede prestatie gaf dankzij haar?
- Yasmin bedoelde het als grapje en kan ze nou nooit iets goed doen bij Ribas?
- Volgens donkere Marco is die blonde Lois gewoon eentje die je keihard uit elkaar moet trekken.
- Winkelen, Bo gaf 2290,98 uit met de creditcard van Blonde Marco en Kelly van Marco (d) 1708,85.
- Kort erna liggen Kelly en Marco in bed.
- Kelly had zelfs blauwe plekken, ja, het was echt ernstig, het heeft wel anderhalf uur geduurd,
..het was abnormaal met hem, Kelly durft het gewoon niet meer aan met donkere Marco.
-Yasmin geeft Ribas een por in bed omdat hij een compliment gaf over de billen van Dionne.

Dit was zo'n beetje de inhoud van maandag 17 november, ik kan er niets anders van maken.

Nog 12 dagen dan is de finale.
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:24:32 #72
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63332690
De uitzending van dinsdag 18 november

- Donkere Marco wil Kelly niet de verkeerde ideeen geven dat hij hals over de kop verliefd op haar is.
- Kelly zegt dat ze toch gewoon hem zijn ding laat doen?
- Dionne zou wel wat meer spanning in de villa willen, het is nu veel te saai.
- Bo laat 2 tranen omdat haar mede speler blonde Marco het plan heeft met Lois in 1 bed te slapen.
- Kelly krijgt de 12 uurs-timeout kaart van Dionne, ze moet elders in een hotel slapen.
- Dionne denkt bijna zeker te weten dat Kelly tegen de finale donkere Marco keihard gaat naaien.
- Darco baalt gvd echt, hij zit eerst met Ziba, dan met Joyce en nu is er een zwart pareltje in de villa.
- De twee Marco's vinden blonde Lois een klein pornogrietje, zo'n slettebakje.
- Dansfeestje in de villa, Dionne wil geen hoge hakken aan, ze heeft hoge rode, maar wil stampen.
- Ribas heeft het nooit zo bekeken, bizar dat Kelly zoent en haar liefde geeft aan donkere Marco.
- Volgens blonde Marco is Kelly inderdaad in de ban van donkere Marco.
- Marco (d) zegt Kelly dat ze zich geen zorgen hoeft te maken, hij speelt de komende 6 dagen samen.
- Blonde Marco en Lois slapen samen dit doen ze om nog wat samen praten.

Nog 11 dagen dan is de finale van Can't Buy Me Love.
  woensdag 19 november 2008 @ 20:48:04 #73
235555 madgv
Hard, maar eerlijk
  woensdag 19 november 2008 @ 22:29:12 #74
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63359772
De uitzending van woensdag 19 november

- Kelly kreeg de 12-uurs time out kaart van Dionne.
- Ze had liever dat donkere Marco met haar overlegt wie bij hem in bed slaapt.
- Kelly komt terug van haar nacht op een andere plek , Dionne gaat niet uit Kelly's bed.
- Kelly roept Marco (d) ze wil weten waarom hij niet naar haar toe komt en bij Dionne bleef liggen?
- Marco (d) zegt haar dat ze niet op haar mondje is gevallen, ze moet hem niet de les lezen.
- Volgens Ribas komen er steeds lompere mensen in de villa, een Ghetto kind is die Dionne.
- Spel, punten verdienen door op een gouden plank te staan, Marco (d) wint beide spellen.
- Ribas is boos dat Marco (d) 2 keer won, hij trapt buiten een kaars in een houder omver en nog een.
- Kelly en Donkere Marco knuffelen, ze hebben 2 keer gewonnen.
- Yasmin troost Ribas en denkt dat ze de volgende spellen wel weer winnen.
- Blonde Marco wil met Lois het spel spelen, maar wel wanneer ze Yasmin de Time out kaart geeft.
- Die Time out kaart krijgt Yasmin dan ook van Lois .
- Bo hoort van blonde Marco dat hij met Lois verder gaat spelen, hij is erg teleurgesteld in Bo.
- Ribas zegt tegen Lois dat hij van zijn levensdagen niet met haar wil neuken.
- Lois is daar niet mee bezig maar het geven van de time out kaart heeft zo zijn redenen.
- Ribas weet het bijna zeker, Blonde Marco moet dinsdag (gisteren ) weg hij heeft het minst saldo.
- Bo moet huilen, ze begrijpt het niet, ze heeft Blonde Marco zijn creditcard niet eens leeg getrokken?
- Blonde Marco springt met Lois op het bed.
- Bo luistert bij de slaapkamer en hoort blonde Marco zeggen: als je staat kan je mij bijna pijpen .
- Lois : Kom dan maar bij me.

Tv-gids: Vrijdag 28 november , na drie maanden heeft de Gooische miljoenenvilla nog slechts
2 bewoners over die kans maken op het bedrag op de creditcard plus een bedrag van 100.000 euro.

Nog 9 dagen dan is de finale.
  Moderator donderdag 20 november 2008 @ 15:41:20 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63376083
Bedankt, tuinfluiter.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')