De mensen die dat zo wanhopig proberen pik je er gauw genoeg tussenuit dus die worden het sowieso niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]Daar doe ik dus niet aan mee. Ik heb verschillende kijkavonden meegemaakt waar mensen te hard hun best doen om goed over te komen. Ik kan en wil dat gewoonweg niet.
Nou, mijn moeders hobby is echt poetsen en opruimen. Ze bestaan wel hoor, mensen die dat echt leuk vinden om te doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
De mensen die dat zo wanhopig proberen pik je er gauw genoeg tussenuit dus die worden het sowieso niet.
Sommige mensen geven blijkbaar graag rondjes weg in de kroeg en hebben als hobby schoonmaken! Ideale huisgenoot zou je zeggen.
Zolang je een bios verwacht die niet af is, is het primaquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Tegan het volgende:
Vanavond naar Euroscoop. Ben benieuwd.
ok, heeft het ook toegevoegde waarde verder of gewoon lekker relaxed zitten?quote:Op zondag 7 september 2008 17:02 schreef existenz het volgende:
Net is Must See Formule 1 wezen kijken. Erg leuk, alleen te duur om dat elke keer te doen...
Wel een aanrader? M'n vriendje kijkt dat ook altijd, F1quote:Op zondag 7 september 2008 17:02 schreef existenz het volgende:
Net is Must See Formule 1 wezen kijken. Erg leuk, alleen te duur om dat elke keer te doen...
vooral met crashes danquote:Op maandag 8 september 2008 14:10 schreef existenz het volgende:
Wel leuk bij de leuke races, anders niet...
50 tot 70 man a 15 euro... Dat gaat voor Must See dus wel lekkerquote:Op woensdag 10 september 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vooral met crashes dan
zaal ook echt vol of valt mee ?
Idd, en gratis drinken + etenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:09 schreef VoreG het volgende:
15 euro?! Dan blijf ik wel lekker thuis zitten.
Mja mijn vriend heeft best een grote vriendengroep en die kijken bijna allemaal formule 1, dus misschien wel leuk voor ze om een keer te doen. Enig minpunt is dat ze wss niet helemaal naar Tilburg rijden voor zoiets haha (klein uurtje rijden)quote:Op donderdag 11 september 2008 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Idd, en gratis drinken + eten
maar jah, het kan wel gezellig zijn
quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:
Ow ja.. pics or it didn't happen...
[ afbeelding ]
[edit] Het huis zou 1x per etmaal rond moeten draaien.. nou tijdens mijn plaspauze moest ik 4x bijstappen om er toch maar tegenaan te kunnen blijven zeiken..En zo lang heb ik nu ook weer niet staan pissen
![]()
![]()
Waarschuw de volgende keer als je dat doet. Ik woon er vlak bij, was ik wel ff langs gekomenquote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:Ik hoor sinds gisteren bij de/het "Hasselt-Rotonde-huis-zeikers"- genootschap
![]()
![]()
![]()
Wat alcohol al niet met je kan doenAutomobilisten die langskwamen, allemaal lachen.. een enkeling z'n duimpje opsteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |