abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61424405
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 08:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Daar doe ik dus niet aan mee. Ik heb verschillende kijkavonden meegemaakt waar mensen te hard hun best doen om goed over te komen. Ik kan en wil dat gewoonweg niet.
De mensen die dat zo wanhopig proberen pik je er gauw genoeg tussenuit dus die worden het sowieso niet.

Sommige mensen geven blijkbaar graag rondjes weg in de kroeg en hebben als hobby schoonmaken! Ideale huisgenoot zou je zeggen .
pi_61433499
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

De mensen die dat zo wanhopig proberen pik je er gauw genoeg tussenuit dus die worden het sowieso niet.

Sommige mensen geven blijkbaar graag rondjes weg in de kroeg en hebben als hobby schoonmaken! Ideale huisgenoot zou je zeggen .
Nou, mijn moeders hobby is echt poetsen en opruimen. Ze bestaan wel hoor, mensen die dat echt leuk vinden om te doen .
pi_61433875
Vanavond naar Euroscoop. Ben benieuwd.
pi_61443254
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef Tegan het volgende:
Vanavond naar Euroscoop. Ben benieuwd.
Zolang je een bios verwacht die niet af is, is het prima
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61447919
Gisteren ook in euroscoop geweest,
Mamma Mia

Echt vet lachen film
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_61451319
Net is Must See Formule 1 wezen kijken. Erg leuk, alleen te duur om dat elke keer te doen...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_61451355
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:02 schreef existenz het volgende:
Net is Must See Formule 1 wezen kijken. Erg leuk, alleen te duur om dat elke keer te doen...
ok, heeft het ook toegevoegde waarde verder of gewoon lekker relaxed zitten?
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_61471445
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:02 schreef existenz het volgende:
Wel een aanrader? M'n vriendje kijkt dat ook altijd, F1 .
pi_61473208
Wel leuk bij de leuke races, anders niet...
pi_61519542
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:10 schreef existenz het volgende:
Wel leuk bij de leuke races, anders niet...
vooral met crashes dan

zaal ook echt vol of valt mee ?
Ik luister NL-Talig
pi_61526060
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

vooral met crashes dan

zaal ook echt vol of valt mee ?
50 tot 70 man a 15 euro... Dat gaat voor Must See dus wel lekker
pi_61526121
zo, das inderdaad lekker dan jah
Ik luister NL-Talig
pi_61526168
15 euro?! Dan blijf ik wel lekker thuis zitten.
pi_61542641
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:09 schreef VoreG het volgende:
15 euro?! Dan blijf ik wel lekker thuis zitten.
Idd, en gratis drinken + eten

maar jah, het kan wel gezellig zijn
Ik luister NL-Talig
pi_61544267
quote:
Op donderdag 11 september 2008 07:13 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Idd, en gratis drinken + eten

maar jah, het kan wel gezellig zijn
Mja mijn vriend heeft best een grote vriendengroep en die kijken bijna allemaal formule 1, dus misschien wel leuk voor ze om een keer te doen. Enig minpunt is dat ze wss niet helemaal naar Tilburg rijden voor zoiets haha (klein uurtje rijden) . Maar 't idee is leuk iig .
pi_61650718
Ik hoor sinds gisteren bij de/het "Hasselt-Rotonde-huis-zeikers"- genootschap

Wat alcohol al niet met je kan doen Automobilisten die langskwamen, allemaal lachen.. een enkeling z'n duimpje opsteken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61650734
Ow ja.. pics or it didn't happen...

[edit] Het huis zou 1x per etmaal rond moeten draaien.. nou tijdens mijn plaspauze moest ik 4x bijstappen om er toch maar tegenaan te kunnen blijven zeiken.. En zo lang heb ik nu ook weer niet staan pissen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 15 september 2008 @ 17:40:55 #98
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_61650898
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:
Ow ja.. pics or it didn't happen...

[ afbeelding ]

[edit] Het huis zou 1x per etmaal rond moeten draaien.. nou tijdens mijn plaspauze moest ik 4x bijstappen om er toch maar tegenaan te kunnen blijven zeiken.. En zo lang heb ik nu ook weer niet staan pissen
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_61651095
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:
Ik hoor sinds gisteren bij de/het "Hasselt-Rotonde-huis-zeikers"- genootschap

Wat alcohol al niet met je kan doen Automobilisten die langskwamen, allemaal lachen.. een enkeling z'n duimpje opsteken
Waarschuw de volgende keer als je dat doet. Ik woon er vlak bij, was ik wel ff langs gekomen

En wanneer doen we nou die fok tilbo meet? Iedereen zit weer op school, dus doordeweeks allemaal in Tilburg
  maandag 15 september 2008 @ 17:51:09 #100
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61651170
Verrek die foto ken ik....die heb ik zelf gemaakt whehehe
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')