abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222246

De doelstelling van nomineren is dat de kijker uitmaakt wie er moet vertrekken. Nu zowel de bewoners, VOO en het totale Nederlandse volk weten dat Anouk donderdag zo wie zo het huis verlaat, is het oneerlijk om haar bij de nominaties door de bewoners mee te laten doen.

Het nomineren is bedoelt om 2 of meer bewoners uit te kiezen. Waarna de stemmende kijkers bepalen wie er dan weg moet. Het kiesbeginsel steunt op een genomineerde groep van bewoners die eigenlijk niet weg willen. Anouk's uitgestelde vertrek maakt dus dat zij niet meer tot de genomineerde kan behoren.

Als de kijkers Anouk kiezen om te vertrekken, is dat geen keuze van de kijkers, maar blijft het in eerste instantie een keuze van Anouk zelf. Als uit de peilingen vooraf duidelijk blijkt dat het grote merendeel van de kijkers Anouk weg zal stemmen is het doorgaan van de belronde deze keer onnodig en gewoon oplichting.

-

pi_222247
Ik ben van mening dat Anouk vrijwillig weg
moet gaan zodat er een nieuwe in kan komen.
Het is nu niet spannend, iedereen weet dat Anouk er donderdag uit gaat.
Big brother moet spannend blijven en op deze
manier is het zo voorspelbaar als het maar kan. WAT VINDEN JULLIE NOU.
pi_222248

Waarom moet iemand(Anouk) weggestemd worden als ze toch al weg gaat. Anouk hoort niet aan het nomineren en het stemmen mee te doen!!!!!

maandag 22 november 1999 @ 12:03:00 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_222249
Hé Tanjalies, welkom terug!! Begon het toch weer te prikkelen?
Over het (lijdend) onderwerp: Het is gewoon idioot zoals ze de regels nu verbogen hebben. Als ik 1 van de bewoners was, had ik geweigerd 2 namen te noemen en alleen Anouk genomineerd. Die wil weg en moet weg. Dat moet niet ten koste gaan van de overige bewoners.
En wat zou VOO dan doen bij weigering: De bewoners het huis uitgooien?
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 22 november 1999 @ 12:36:00 #5
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222250
Ze moeten Anouk juist niet nomineren, of de kijkers moeten haar niet wegstemmen, dan wordt het nog leuk.
De balleuh... en houw ze wèrrem

maandag 22 november 1999 @ 13:06:00 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222251
laat tutje lekker zitten.

dat kleine opgefokte dametje zal een hoop leven in dat dode huis gooien denk ik.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  maandag 22 november 1999 @ 13:12:00 #7
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_222252
Dat snapt Nederland helaas toch niet. Annoekkie zal donderdag het huis verlaten.
Alles goed BadGirl? Leuk plaatje heb je trouwens.
Oh, behave!
(Austin Powers)

pi_222253
Als de bewoners inderdaad het gemanipuleer van V een beetje door hebben moeten ze A niet nomineren en haar gewoon zelf weg laten gaan, ik vind het grote oplichterij en geldklopperij van V,
Dus stem niet of op een van de andere die genomineerd worden (mauwries ofzo)
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_222254

Nu Anouk mee heeft gedaan aan de nominatie en zij dus onvermijdelijk ook mee zal doen aan de stemming a.s. donderdag, ontstaat er een onzinnige situatie. De peilingen wijzen uit dat, en daar had niemand enige twijfel over, Anouk weggestemd zal worden door de kijkers.

De verhouding is zowat 3 op 1. De peilingen zijn tot nu toe zeer betrouwbaar geweest. Ook VOO kan en zal daar van op de hoogte zijn.

Wat er dus donderdag gebeurt, is dat er iemand weggestemd wordt die zo wie zo al weg gaat. En bovendien weg gaat via een met VOO gemaakte afspraak.

Niet stemmen geeft dus dezelfde uitslag als wel stemmen!!!!!

Dan is deze stemronde dus gewoon oplichting. In andere omstandigheden zou de consumentenbond op zijn achterste benen zijn gaan staan.

-

dinsdag 23 november 1999 @ 09:23:00 #10
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_222255
En toch, heel stiekem, hoop ik dat Bart eruit gaat !
Niet zozeer vanwege Bart, maar meer om het programma een beetje verrasend te maken.
Is het al tijd voor aktie ?

pi_222256
PINOK, één probleempje: De TV-kijkers die Internet niet volgen, en dat zijn er een hele hoop, weten niets van de afspraak dat Anouk donderdag sowieso weggaat. Zij weten hooguit dat zij graag weg wil (dat hebben de andere bewoners bij het nomineren verteld). Ook kennen zij de uitspraak van Bart, dat ook hij weg zal gaan, niet.

Het probleem is dus dat er een flink verschil in kennis bestaat tussen de TV-kijkers en de TV/Internet-kijkers en dat naar mijn idee daardoor de Internet peilingen knap onbetrouwbaar worden.

pi_222257

Sorrow,

Inderdaad, je kan daar wel eens gelijk in hebben. Uitgaande van jouw stelling, zou dat betekenen dat de schaduw metingen voor het eerst niet kloppen en dat VOO mede door negatieve beelden van Bart de kijkers probeert te bewegen om hem(Bart) er uit te stemmen. Het is een redenatie die zeker tot de mogelijkheden behoort. Het zou met Maurice als genomineerde makkelijker geweest zijn en de vraag is hoe graag VOO Bart wil behouden voor de laatste drie.

Zojuist heeft M Bekooy in koffietijd de voorspelling gedaan dat Anouk vrijwillig vertrekt en Bart er door kijkerskeuze uitgaat zodat er een oude bewoner in het huis zal verschijnen. Koffietijd wordt ook door J D MOL geproduceerd.

-

dinsdag 23 november 1999 @ 10:44:00 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_222258
Wat zou het verrassend zijn als niet Anouk maar Bart eruit gestemd wordt door het ondanks alles toch bellende publiek.
Zoals Sorrow al zei, je hebt ook nog mensen die geen Internet hebben of het daar niet op volgen en dus heel trouw bellen. De gedachte om Bart eruit te stemmen: Hij zit ook zo dwars elke keer!
Niet doorhebbende dat dat nu juist voor leuke tv zorgt.
Maar aan de andere kant: Lezen ze dan ook geen kranten, bladen? Kijken ze niet naar andere programma's dan BB, waar ze ook besproken worden?
Je gaat me niet vertellen, dat de "Anouk-situatie" nergens anders besproken is en wordt dan hier.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_222259
Zelfs Anouk begint nu weer te twijfelen (of is dit rumor-control van de BB-site?)

quote:
Koffers inpakken

Bart en Anouk krijgen het deze week druk met inpakken. Niet alleen moeten zij duizend cadeautjes voor kindertehuizen inpakken, maar ze hebben vandaag ook besloten om donderdag samen hun koffer in te pakken. Anouk vol goede moed: “We hebben nog 38 dagen te gaan.” Bart: “En overmorgen moet ik al inpakken.” Opeens heeft Anouk niet veel vertrouwen meer. “Ik doe gewoon mee”, oppert ze. “Gaan we samen inpakken. Maar dit keer stop ik wel alvast alles erin. Vorige keer heb ik mijn foto’s laten hangen. Maar donderdag is de kans negentig procent zeker dat ik het huis moet verlaten.” De vraag wordt nu wie de enige in het huis is, die deze week behalve moet inpakken ook mag uitpakken.

23/11/99
10:20

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')