Er was een man, en die ging solliciteren. Hij hardstikke zenuwachtig, met zijn mooie kleren in de trein, dit was de kans van zijn leven!!
In de trein laat de man, onopgemerkt een scheet..wat denk je......heel zijn broek vies. Heeft 'ie per ongeluk (van zenuwen..(?)) in zijn broek gescheten. Hij balen.....hij moet naar die sollicitatie.
Het eerste de beste station stapt 'ie uit, rent de stad in (in zijn vieze broek), vliegt een kledingzaak in, grist een broek van de plank, betaalt, en stapt in de eerste de beste trein naar zijn sollicitatiegesprek.
In de trein rent 'ie naar de wc. Daar trekt hij zijn broek uit.... Wat moet 'ie daar nou mee??
Hij propt zijn broek door de wc de trein uit, en hij pakt zijn nieuwe broek.
Haalt 'ie em uit het tasje....HEEFT HIJ PER ONGELUK EEN OVERHEMD GEKOCHT!!
Na een tijdje komt de boer terug naar huis. In de gang ligt de hond, zijn bek helemaal onder het bloed. Geschrokken vliegt de boer naar boven en daar ligt de baby in een bebloed ledikantje. De boer aarzelt niet. Hij pakt zijn geweer en schiet de hond dood. Vervolgens gaat hij terug naar de baby bekijkt het nog eens goed. De baby is ongedeerd en slaapt. Hij pakt het kind uit de wieg en ziet in het bed een grote rat liggen. Doodgebeten door de hond.
Een meisje is op reis, ze komt in een vreemde stad terecht en gaat in een hotel overnachten. Ze neemt een bad, en gaat daarna naar bed. Tot haar verbazing krijgt ze negen maanden later een kind, maar ze is nog maagd!
Dan schakelt ze een prive-detective in. Die ontdekt dat de vorige hotelgast nog die ochtend in het bad had gemastubeerd. Sperma is in het bad blijven kleven, en zo haar vagina binnen gezwommen...
Het hotel moest de vrouw een miljoen dollar schadevergoeding betalen.
------------------
The letter 'T' stands for total, the letter 'A' stands for awareness, the letter 'E' stands for excellence,
'B' stands for body and 'O' stands for obedience.
[Dit bericht is gewijzigd door Love Mae King (Datum 14 Januari 2000).]
Zou dat ook gebeurt zijn, zo'n 2000 jaar geleden, met het kindeke jezus?
quote:
op 01-14-2000 om 01:48 PM schreef lily het volgende:
dat was toch in een schuur
Nee hoor gewoon thuis in haar appartement aan de Zijlweg in haarlem.
Kwamen ze in een huisje naast een groep Hell's Angels. En toen kwamen die Hell's Angels 's avonds steeds klagen dat die hockeyers met hun dronken kop zo'n herrie maken. Veel gezeik, bijna ruzie..maar verder niks.
De volgende dag komen de hockeyers brallend uit het Subtropisch zwemparadijs, is hun huisje opengebroken. De hockeyers denken meteen aan de Hell's Angels, en vermoeden het ergste. In hun huisje is alles echter onaangeraakt. Niks kapot, niks gejat!! Zelfs het fototoestel van de Hockeyers is onaangeroerd. Niks aan de hand dus, vals alarm. De rest van het weekend gaat zonder problemen verder.
Als de hockeyers na het weekend weer thuis zijn, laat één van de hockeyers de foto's van hun weekend ontwikkelen.
Tot zijn verbazing zit er een aantal foto's bij die de hockeyers niet gemaakt hebben. Daar staan namenlijk de Hell's Angels op, in hun huisje met allemaal een tandenborstel van de Hockeyers in hun reet. (borsteltje eerst)
Poets driemaal daags, zou de LMK zeggen!!
quote:
op 01-14-2000 om 01:25 PM schreef lily het volgende:
stront aan de knikker!
stront aan de tandenborstel!
quote:
op 01-14-2000 om 01:55 PM schreef Love Mae King het volgende:
Daar staan namenlijk de Hell's Angels op, in hun huisje met allemaal een tandenborstel van de Hockeyers in hun reet. (borsteltje eerst)Poets driemaal daags, zou de LMK zeggen!!
tandenborstelmishandeling, ergste vorm
quote:
op 01-14-2000 om 01:48 PM schreef Ludo het volgende:
Even later belt de buurvrouw bij mij en vertelt het verhaal, zegt ze: "wat 'ie nou van m'n man moet, weet ik nog steeds niet".
Waarom moest die mevrouw bij jou bellen?? Had ze zelf geen telefoon??
quote:
op 01-14-2000 om 01:58 PM schreef Love Mae King het volgende:
Waarom moest die mevrouw bij jou bellen?? Had ze zelf geen telefoon??
jawel, maar ze heeft geen fiets.
Het is zomer 1948. Er staat een kerel te vertellen op straat wat hij wel niet voor een grote vis heeft gevangen. wel 20 cm! De volgende dag staat die kerel er weer, met hetzelfde verhaal, maar nu is die vis wel 30 cm. En de volgende avond is een oude vent het zat, als hij hoort dat de vis nu al 40 cm lang is. Die ouwe vent zegt: 'Jaja, maar ik heb me vanmiddag toch wat meegemaakt! Ik was in de tuin aan het graven voor een fundering van de nieuwe garage...en opeens stootte ik op iets hards. Dus ik graaf verder... wat denk je? Een jeep! Een echte jeep uit de oorlog! En hij had de koplampen nog aan!' Zegt de "visman": 'Jaja, dat zal wel. Kom nou toch, na 3 jaar de lampen nog aan. Jaja'. Zegt de oude vent weer: 'Nou, als jij 20cm van die vis afdoet, doe ik de koplampen uit!'
quote:
op 01-14-2000 om 01:47 PM schreef Love Mae King het volgende:
Zou dat ook gebeurt zijn, zo'n 2000 jaar geleden, met het kindeke jezus?
Op de tweede dag, honderden kilometers verwijderd van de dichtstbijzijnde nederzetting, besluit een van de toeristen eens lekker flink te 'gassen'. Dat is allemaal erg leuk, tot er plotseling uit de bosjes een kangoeroe springt.
Met vertraagde reflexen als gevolg van het vele bier, weet de chauffeur de kangoeroe niet meer te ontwijken. Het dier klapt tegen de voorkant en stuitert over de auto heen. De toeristen stoppen en gaan geschrokken bij het aangereden dier kijken. Die ligt schijnbaar ongedeerd en levenloos op de weg.
Wanneer de toeristen een beetje over hun schrik heen zijn, besluiten ze tot een geintje. Uit de auto pakken ze hun camera en om de beurt poseren ze bij hun 'jachttrofee'. Dan besluit een van de twee toeristen dat het wel leuk is om de kangoeroe een beetje aan te kleden. Hij zet de kangoeroe overeind tegen een boom en trekt hem zijn jasje aan.
Opeens komt de kangoeroe bij kennis en voor de toeristen doorhebben wat er aan de hand is, maakt hij dat hij wegkomt, terwijl hij het jasje nog aan heeft. Daarin zaten niet alleen de paspoorten en het geld van de twee. Ook de autosleutels verdwijnen met grote sprongen de wildernis in.
Pas vier dagen later worden de hongerige en uitgedroogde toeristen door de Australian Rescue Services gevonden.
quote:
Die ligt schijnbaar ongedeerd en levenloos op de weg
Dat begrijp ik niet...ongedeerd levenloos???
Kangaroe-mishande......laat maar, sorry!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |