Kan alleen in de pauzequote:
Waarmee?quote:
Flutschool danquote:
Hoezo een gemakkelijk vakquote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
Veel plezier met M&O, zaaddodend saai vak.
Tsja, als ik niet ga moet ik de rest van de week om 8 uur komen, geen discussie mogelijk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je morgen om 8 uur op school moet zijn!
Dat wel, alleen de minimale inzet die ervoor is vereist was me nog teveel.quote:
dikke vinger geven en zeggen dat ze maar beter de roosters hadden moeten regelenquote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Tsja, als ik niet ga moet ik de rest van de week om 8 uur komen, geen discussie mogelijk.
Dus soms moet je je er maar bij neer leggen![]()
"Er bij neer leggen" deed ik nooit bij mij op school als ik zeker wist dat ik gelijk had.quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Tsja, als ik niet ga moet ik de rest van de week om 8 uur komen, geen discussie mogelijk.
Dus soms moet je je er maar bij neer leggen![]()
zoals jij gedaan hebt zekerquote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Stop met school, en ga vakkenvullen.
Inderdaad. Het vakkenvullersleventje bevalt mij uitmuntend. De verantwoordelijkheid die je hebt voor een heel soeppad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |