We hebben een clupske opgericht...quote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef cerror het volgende:
Mooi. Een ferme hand erbij.
Als jij nou ook voor de terugkeer van het zwa forum stemt .. heb je toch al 2 modsquote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef cerror het volgende:
Mooi. Een ferme hand erbij.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
Maar wel vet dat dirkh weer wat gaat doen voor fokiemand die gewoon doet wat hij zegt word altijd gewaardeerd.
En als het zwa forum terugkomt krijg jij een meter bier van me.
Toch 2 weken .. gaat je toch niet in de koude kleren zitten denk ik ..quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik ben exact twee weken geen crew geweest dit jaar (en vorig jaar)
en bedankt stuk sjagarijnquote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij geen enkele, beverton misschien, maar dan heb je het wel gehad.
ah, nOObsquote:Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ging over newbies koning vrolijkheid
ik had er 40 even kijken wat de stand nu is.quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef appelsjap het volgende:
Ja! Heb een note erbij, en jij beverton, hoeveel heb jij er?
ik heb er maar 30quote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef beverton het volgende:
[..]
ik had er 40 even kijken wat de stand nu is.
fuck die 4,50, is gewoon bijna een bigmac menu!quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef beverton het volgende:
Je hebt 40 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (181001) en de melding 'notes'. Zodra je betaling is ontvangen zorgen we ervoor dat je je notes kunt inzien.
nog steeds 40, maar 4.50 per keer is wel een goede grap natuurlijk van onze kale vandaal.
w000t iemand met verstand, kijk dat dacht ik nou ook al duschquote:Op maandag 1 september 2008 22:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
fuck die 4,50, is gewoon bijna een bigmac menu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |