Stekker eruit sjorren of de stop eruit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef anoniemm het volgende:
Nop, aan/uitknop zit vast en kan ook niet van zender veranderen
kortom, ik werd gedwongen deze ezelschijt te kijken![]()
Kun je wel al tot 2 tellen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef anoniemm het volgende:
wat dacht je van een nieuwe televisie dan?quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef anoniemm het volgende:
Gelukkig Biogarde vindt m'n klacht terechtquote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Biogarde het volgende:
Het was weer om te janken idd. Mijn god, wat zijn mensen naïef
Werkt dat ook niet? Emmer water door de stoppenkast halen. Durf je dat niet? Vlucht je huis uit. Kan dat niet? Beuk je hoofd net zolang tegen de muur tot je nokkie gaat. Durf je dat ook niet? Dan krijg je aids. Bang voor aids? Ja, jammer dan.quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stekker eruit sjorren of de stop eruit.
Opgelost, hangslot.
Yup..quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Ik was duidelijk toch?
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 september 2008 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Werkt dat ook niet? Emmer water door de stoppenkast halen. Durf je dat niet? Vlucht je huis uit. Kan dat niet? Beuk je hoofd net zolang tegen de muur tot je nokkie gaat. Durf je dat ook niet? Dan krijg je aids. Bang voor aids? Ja, jammer dan.
Haha jij hebt naar Radar gebeld!quote:Op maandag 1 september 2008 21:44 schreef 3lmo het volgende:
Dat mens is sowieso al onuitstaanbaar, net als de telefonische helpdesk van ze.
Nou nee, maar ze faken daar altijd al die telefoongesprekken lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2008 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haha jij hebt naar Radar gebeld!
Daar zat ik vanavond ook even aan te denken toen ze "de stand van zaken" besprak met die kerel bij het telefoonteam. Niemand die even geen telefoon had, telefoon die overging, iemand die net opging, etc.quote:Op maandag 1 september 2008 22:19 schreef 3lmo het volgende:
Nou nee, maar ze faken daar altijd al die telefoongesprekken lijkt me.
Het ziet er gewoon zo misplaatst uit.
Inderdaad, allemaal net wat te toevallig imo.quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Locusta het volgende:
[..]
Daar zat ik vanavond ook even aan te denken toen ze "de stand van zaken" besprak met die kerel bij het telefoonteam. Niemand die even geen telefoon had, telefoon die overging, iemand die net opging, etc.
Wat een prachtige klacht zeg!quote:Op maandag 1 september 2008 21:18 schreef anoniemm het volgende:
Wat een achterlijk kutprogramma. natuurlijk weer op NL1
Gaat over mensen die ''opgelicht'' worden.
maar 9/10 keer is het gewoon hun eigen domheid dat ze dingen vergeten en daardoor dus in hun kontje genaaid worden, eigen schuld.
En die presentratrice is helemaal erg, die doet alsof ze alles weet terwijl het r geen ruk kan schelen, kuthoer.
Ho, stop even en post een foto.quote:Op maandag 1 september 2008 21:18 schreef anoniemm het volgende:
En die presentratrice is helemaal erg, die doet alsof ze alles weet terwijl het r geen ruk kan schelen, kuthoer.
Niemand meer toch??quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
Maar serieus, wie gaat er dan ook naar freaking Astro-tv bellen.
Mensen die het verdienden om opgelicht te wordenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
Maar serieus, wie gaat er dan ook naar freaking Astro-tv bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
En met #1 bedoel ik qua ruk-heidquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ach, zo'n beetje alle consumentenprogramma's zijn ruk, maar Radar is wel echt #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |