Mijn visie op het gebied van de FOK! community is sterk overeenkomend met een kudde schapen en een aantal herders. Laat ik mijzelf eens verduidelijken, want ik zie al blikken van "

"..
Heel simpel.. Schapen lopen in een kudde, ze doen bijna allemaal hetzelfde, en dat is, elkaar achterna lopen. Ze hebben normaal gezien 1 herder. Die is de baas over de kudde.
Als de herder wil dat de schapen naar links gaan communiceert hij dat door aan zijn hond.. De hond zorgt dan dat hij de kudde schapen naar links stuurt.
Is er een 2de herder die zegt van "Neuhh jullie moeten heul niet links, ik wil dat jullie rechts gaan" Dus hij laat zijn hond de schapen naar rechts jagen. En de schapen doen dat ook..
Nu kom ik op de FOK! community, het gros van de users zijn schapen, en een paar van de fokkers ziet zich aan als herder. Zegt de herder "hey maat, je bent dom want je gelooft in allah" Dan volgen de schapen met "Ja... wat hij zegt! jij dom ... want... allah!"
Schapen hebben geen eigen mening, dat kun je ze ook niet leren. Schapen zorgen voor grote leugens. Want als 1 herder liegt, en 94 schapen liegen met hem mee, dan hebben we een leugen van 95% groot.
(als we uitgaan van 100 schapen)Klacht: Domme schapen
x
Deepart.. De opper herder..