quote:
op 11-22-1999 om 11:15 AM schreef G. Orwell het volgende:
Theo van Gogh haalde het in de uitzending van donderdagavond al aan: er bevindt zich een tbs'er onder de BB-bewoners. Inderdaad circuleerde dat gerucht al enige tijd.
Nu lijkt er enig bewijs te zijn dat maurice de TBS'er zou kunnen zijn, want hij is niet al te lang voor de aanvang van het programma gesignaleerd voor de Mesdagkliniek.
Gezien de tronies van pappa en mamma Maurice is het eigenlijk ook niet zo verwonderlijk dat hun ijdele zoontje niet helemaal psychisch volmaakt door zijn jeugd is gerold.
Volgens mijn informatie heeft Maurice twee jaar in Het Pieter Baan Centrum in Utrecht onder behandeling gestaan. Deelname aan BB was een volgende stap in zijn therapie.
Overduidelijk een zedenverleden, wat hij als een juk op zijn schouders met zich meedraagt.
Maar, Maurice is niet de enige zedendelinquent! Jullie zien Bart over het hoofd. Inderdaad, niet voor niets zijn Bart en Maurice aartsrivalen; ze vissen beiden in dezelfde vijver! En Maurice houdt er niet van als iemand anders in zijn wijk loopt te kloten. Omdat Maurice zelf ook wel inziet dat Bart hem nog kan hebben met zijn armen op z'n rug vastgebonden, probeert hij Bart op andere manieren te dwarsbomen; dmv nomineren. Hij heeft al drie keer op Bart gestemd en vandaag wordt de vierde keer! Wanneer mensen nu denken dat dit verhaal niet klopt, wanneer zij twijfelen aan de pedofiele neigingen van Bart, dan hebben zij vast de uitzending niet gezien waarin de bewoners de videobanden van het thuisfront te zien kregen. Toen de kinderen van Willem aan het woord waren zei Bart: "Heeee, wat een geile stemmetjes zeg!"
Hij schrok er zelf van, maar hij dacht hardop en het was eruit alvorens hij er zelf erg in had! Tja, zijn ware aard kon niet langer verborgen blijven. Alhoewel, de oplettende kijker zal het enkele weken geleden reeds gecontanteerd hebben. Namelijk toen Bart met Sabine aanpapte. Misschien niet direct zichtbaar, maar Sabine heeft natuurlijk het geestelijk gestel van een tweejarige. Bij gebrek aan beter heeft Bart zich over haar ontfermt. Maurice, die stiekeme jongen met dat paardengebit, is sindsdien strontjaloers aangezien de mentale leeftijd van Sabine hem ook erg aansprak.
Jaja, dit geeft te denken. Ik ben van mening dat dit de gelegenheid bij uitstek voor minister Korthals is om zijn (ietwat softe) imago wat op te vijzelen. Aangezien heel Nederland 'schreeuwt' om een hardere aanpak van pedofielen, kan hij nu eens een daad stellen waar iedereen op zit te wachten.
Met een arrestatieteam het BB-huis binnenvallen om zodoende de pedofielen Bart en Maurice in de kraag te vatten. Misschien kan Peter R. de Vries hier ook nog een nuttige bijdrage aan leveren!
Wanneer iemand hier meer over weet, houd dat dan niet voor ons verboren!
quote:
op 11-22-1999 om 11:15 AM schreef G. Orwell het volgende:Nu lijkt er enig bewijs te zijn dat maurice de TBS'er zou kunnen zijn, want hij is niet al te lang voor de aanvang van het programma gesignaleerd voor de Mesdagkliniek.
Ik heb veel waardering voor het starten van deze rubriek en daarmee het verbreken van een taboe dat sinds de aanvang van BB onbespreekbaar lijkt!
quote:Daar kan ik inkomen beste NERO, maar de rest lijkt me ver gezocht.
op 11-22-1999 om 01:16 PM schreef NERO het volgende: (...)Sabine heeft natuurlijk het geestelijk gestel van een tweejarige(...)
Die vriendin van Maurice was minstens honderd jaar oud en in 't BB huis ligt hij onder de dekens het liefst met Karin(ook niet de jongste)te friemelen.
Als M. echt TBS heeft gehad zal dat eerder zijn wegens verkrachting van de nederlandse taal of misdaden tegen het gezonde verstand of zo.
quote:
Misschien kan Peter R. de Vries hier ook nog een nuttige bijdrage aan leveren!
Hoeft-ie in ieder geval niet meer de verborgen camera's op te hangen en laat-ie de kilometerterugdraaiende kruimeldieven eventjes met rust!
Dr.Love
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 22 November 1999).]
Hoeft-ie in ieder geval niet meer de verborgen camera's op te hangen en laat-ie de kilometerterugdraaiende kruimeldieven eventjes met rust!
Dr.Love
Ik wist helemaal niet dat dat kon bij digitale tellers, ik heb het gelijk even laten doen!
Peter, bedankt voor de tip!!
quote:
Theo had het erover dat het leuk zou zijn wanneer er een TBS-er tussen zou zitten.. niet dat er een is..
Is dat echt zo, altijd blije Mayra? Dus het is niet waar van die TBS-er? Zijn we er gewoon ingetrapt... Potverdikkeme!
Dr.Love
quote:
op 11-22-1999 om 01:51 PM schreef Dr.Love het volgende:
Kwootje van Mayra:Is dat echt zo, altijd blije Mayra? Dus het is niet waar van die TBS-er? Zijn we er gewoon ingetrapt... Potverdikkeme!
Dr.Love
Is nog bijna nooit gebeurd. Fok! staat toch bekend om de betrouwbare informatie.
quote:
op 11-22-1999 om 01:51 PM schreef Dr.Love het volgende:
Kwootje van Mayra:Is dat echt zo, altijd blije Mayra? Dus het is niet waar van die TBS-er? Zijn we er gewoon ingetrapt... Potverdikkeme!
Dr.Love
ohhh, jullie zijn gemeen! Pas op, of ik ga dadelijk huilen op zijn Anouks! Dat wil je niet meemaken hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |