Oke, ik zal het even proberen uit te leggen, ook al heb ik nog de rillingen om mijn lijf staan. Oke, ik loop dus school uit met wat klasgenoten om vervolgens de bus te willen halen waarna ik te horen krijg dat deze net voorbij is gereden terwijl ie toch echt om 4 voor half zou vertrekken, zie ik godverdetyfus die bus wegrijden een end verderop
Dus ik een half uur wachten.. lekker kansloos rond het terrein lopen met een bak koffie in je klauwen, komt eindelijk de volgende bus eraan na een half uur. Oke ik zou nu een normale rit naar het station verwachten, maar dit mocht niet baten. Ik zit dus lekker relaxed naar muziek te luisteren (Porcupine tree

)...BOOOOM! Die bus neemt een noodrem waar je u tegen zou zeggen, en ik zie godverdomme rook en brand uit het dak komen!

Ik maneuvreer me als een gek naar de uitgang van de bus samen met de rest van de bemanning, en sta dan eindelijk buiten om vervolgens rustig proberen adem te halen. De bus achterlatend, die was inmiddels rijp voor een reparatie. Afijn, diep geschokt en geschrokken loop ik met de hele kudde naar het station (45 minuten lopen) om vervolgens daar weer de trein te missen natuurlijk

.
Nu zit ik dus thuis met een leeg hoofd, geen honger meer en een trauma van hier tot Tokio.
Samenvatting:
-Het OV is levensbedreigend.
-TS heeft lichte Trauma.
-TS heeft geen honger.
-Kankerbus.