quote:Op maandag 1 september 2008 17:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nounou
Stoere knul ben jij
Kuttopic + potentieel stormlooptopic
quote:
Krijg je die erbij als je een shirt besteld?quote:Op maandag 1 september 2008 17:51 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Die chick is wel lekker.
Ik zie niet elk turkje met een chick zoals dat lopen, dus het antwoord is heel makkelijk.quote:Op maandag 1 september 2008 17:54 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Krijg je die erbij als je een shirt besteld?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef behangplakker het volgende:
Kankertopic
Kankerts
KankerbaggerHoop het voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet elk turkje heeft zo'n shirt.quote:Op maandag 1 september 2008 17:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zie niet elk turkje met een chick zoals dat lopen, dus het antwoord is heel makkelijk.
Nee dus.
Als je zou weten wie Che Guevara echt was, dan zou je deze shirts zelfs als politiek correct zien.quote:Op maandag 1 september 2008 17:48 schreef satanshond het volgende:
Ik heb wel deze om mensen in hun sprookjeskloten te schoppen http://www.thoseshirts.com/noche.html maar zou wel wat nog meer van dat soort shirts willen
wedden ?quote:Op maandag 1 september 2008 17:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Maar niet elk turkje heeft zo'n shirt.
Zal even kijkenquote:Op maandag 1 september 2008 17:58 schreef Horatio het volgende:
speciaal voor TS
www.tshirthell.com
Zou ze zelf nooit willen dragen maar misschien is het wat voor je
vertelquote:Op maandag 1 september 2008 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je zou weten wie Che Guevara echt was, dan zou je deze shirts zelfs als politiek correct zien.
Hij was iemand die armen onderdrukte door geweld en intimidatie om ze zo aan zijn kant te krijgen (in andere woorden: ze durfden niet anders).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |