We zijn allemaal lekker bezigquote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben er ook goed mee bezig, heb even de supportermeldingen gemist dat 2 van m'n trainees een niveau gestegen zijn vorige week...
Ze krijgen dan gewoon training vannacht, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:19 schreef Dynia het volgende:
gisteren wel een oefenpot ingeplanned, maar de tegenstander had maar 7 spelers opgesteld....Dus wel 5-0, maar geen wedstrijd gespeeld...
Waar ergens kun je zien of spelers beter geworden zijn?
Met de Fok!Cup was ik wel degelijk goed bezig hoor, evenals met de Vinnie Jones / Gary Lineker Award...quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We zijn allemaal lekker bezig
Gisteren dus vergeten mn B team op te stellen en vervolgens wordt mn A mid er uit getrapt met +2
Wiequote:Op donderdag 11 september 2008 12:31 schreef The_Hives het volgende:
HÉÉÉ QYNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!!
Hoe is het met Alexadjfsdlfslafaslhgfsson ?? Speelt hij al in de eredivisie?
leeft qyn trouwens nog?
quote:
Die link kan ook wel uit je sig.quote:Op donderdag 11 september 2008 om 19:26 schreef The_Hives het volgende:
nope, team is al een hele tijd een botof is totaal weg ofzo
Gast, ik ken qyn heus nog wel hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
qyn
![]()
mijn meester die mij hattrick handelen en dat soort dingen geleerd heeft![]()
zelfs in jouw tijd was hij al minder actief op fok. Samen met sir_dasnol zat hij vaak op WOW ofzo. iig dat spelletje waar je zelf een karakter bent.
Gelukkig slowchatte ik toen ook al nooit
[Hattrick] deel 18:bier bij qyn!!
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gast, ik ken qyn heus nog wel hoor
Ik had het over Alexadjfsdlfslafaslhgfsson!
Ah ok, wat een rare naam heeft die gastquote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alexaksdgsdkfdkasfkfsson was mijn held die ik opgetraind heb van hoog redelijk naar eh heel hoog. Wereldklasse ofzo of Utopisch. Weet ik het. Weet iig dat hij te veel salaris vroeg
om voor iemand die niet meer actief handelde de kop boven water te kunnen houden
tja als die nooit eens in de buurt isquote:Op donderdag 11 september 2008 21:20 schreef Grumpey het volgende:
en we hebben je gemist laatste meet...
ja, zn volledige naam wist ik nooit. Was te langquote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok, wat een rare naam heeft die gast
Waar is die meesterlijke quote van jou gebleven trouwens![]()
Hij was de laatste keer in A'damquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja als die nooit eens in de buurt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |