Heb nog een klein stukje gehoord van de laatste MidNR. Muijs kwam ook ff buurten en ik ving iets op dat Domien ook al langs was geweest.quote:Op maandag 1 september 2008 13:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ben met Muijs op msn...ff vertellen dat ik t jammer vind dat ie weggaat
Muijs = OK.quote:Op maandag 1 september 2008 13:03 schreef muisje-eliza het volgende:
ben met Muijs op msn...ff vertellen dat ik t jammer vind dat ie weggaat
quote:Op maandag 1 september 2008 13:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb nog een klein stukje gehoord van de laatste MidNR. Muijs kwam ook ff buurten en ik ving iets op dat Domien ook al langs was geweest.
Ben wel benieuwd waar hij terecht gaat komen. Vind hem wel ok, maar echt opvallend is ie niet (maar misschien heb ik te weinig naar em geluisterd in zn eigen programma). Ik vrees dus een klein beetje dat ie ergens terecht komt waar hij alleen maar ingehuurd wordt om platen aan- en af te kondigen. Gelukkig dat ie dus nog bij KX een plekje krijgt, dan kan hij tenminste laten zien wat hij in huis heeft.quote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah dat hoorde ik ook, maar naast KX heeft ie nog niks anders op t oog hoor.
4-6 is mij een beetje te vroeg. Ik zou dan ook al de avond ervoor naar Hilversum moeten gaan met de trein. En fietsen is mij te verquote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil op 30 september met mij Muijs zn laatste uitzending uitzwaaien?
kheb niet echt slaapplek hier, anders had ik gezegt..kommaar hoorquote:Op maandag 1 september 2008 13:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
4-6 is mij een beetje te vroeg. Ik zou dan ook al de avond ervoor naar Hilversum moeten gaan met de trein. En fietsen is mij te ver
uuhm dat is niet echt te doen voor mij want ik moet helemaal vanuit Grunn komen..quote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef muisje-eliza het volgende:
Het is wel errug vroeg...quote:Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef muisje-eliza het volgende:
Wel de bedoeling. Eerst maar eens kijken of dit huis net zo leuk is als de plaatjes op Funda.nl doen gelovenquote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, dus je gaat verhuizen? Leuk ja !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |