quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh serieus?Iedereen op fok haat haar
Ze heeft zelfs een naamtopic op fok
ik vind haar echt zwaar irritant, ze praat alsof ze het tegen een kind van 3 heeft
of is ze wel ok?
Ik weet het fijne er niet van, heb de foto's niet gezien. Maar blijkbaar had zij naaktfoto's van zichzelf niet al te goed bewaakt. Dat is dus in een .rar bestand heel Fok overgegaan. (.rar is een soort van zip-bestand)quote:Op maandag 1 september 2008 22:06 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel dus over Ijsmeis
Inderdaad... het contrast met een 15" (uiterst rechts, verscholen achter de tv) is wel vrij sneuquote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
26 inch? Da's geen monitor, da's een beschaafde tv
Wat heb jij met je muis gedaan?quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad... het contrast met een 15" (uiterst rechts, verscholen achter de tv) is wel vrij sneu*klik*
/patsmodus off
da's designquote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat heb jij met je muis gedaan?
Middelste is de tv.. met dat voetbal op iig.quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het echt lelijk. De muis.
En is dat midelste ding je tv of je monitor?
http://en.wikipedia.org/wiki/Degaussing#Degaussing_monitorsquote:Op maandag 1 september 2008 22:26 schreef Etcetera het volgende:
over monitoren gesproken. ik heb een 17" HP CRT, en de onderste rand zwart wordt steeds hoger. Is dat ding aan het sterven ofzo
helpt nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Degaussing#Degaussing_monitors
al geprobeerd ?
noes!quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
Je wordt opgeslokt door de pixelmonsters, Etcie. Het was leuk je gekend te hebben.
Zo'n beetje alle electronica die draadloos is, is crap vergeleken met de variant met draad.quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik heb een hekel aan baterijen wisselen
Ik heb hier nog wel een 17" compaq dynaflat crt monitor staan die je mag hebben. Ik betwijfel alleen of je er voor naar de andere kant van het land wilt reizenquote:Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
helpt niet
het is ook niet van dat zwart/grijzige dat je wel eens hebt op een monitor dat dan zwart moet voorstellen als kleur. het is echt zwart van 'einde beeld'-zwart (als je me begrijpt)
Ah.. weet je al welke?quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
vriendelijk aangeboden, maar ik ga (als deze weggaat) toch echt 22" tft hoor
ik heb geen ideequote:
Hmz... ken je budget niet, maar je zou ook een 24" kunnen overwegen. De resolutie van die 22" dingen is niet echt lekker imo.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb geen idee
maar een vriend heeft een pc zaak, en we zijn daar in de buurt eind september. Even kijken of hij nog wat kan ritselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |