Ik kon geen fotograaf vinden dus het ging niet doorquote:Op maandag 1 september 2008 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg MaJo, hoe was The Madd eigenlijk?
Ik las hand heaterquote:Op maandag 1 september 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En of jullie alsje-alsjeblieft even de actie willen steunen op de volgende site:
www.handtheater.nl
Zo... 1 laptop, 1 ipod, en onder voorbehoud 1 monitor verkocht vandaag.quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag een autoradio gescoord bij de lidl, kan een 2 gig sd-kaartje in, ideaal
Heb mezelf afgelopen maand al getrakteerd op een nieuwe 26" computermonitor en een nieuwe laptopquote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
Wat zonde, Wg. Waarom ga je het niet opsparen om er iets echt leuks voor te halen? Een leuke verrassing voor jezelf.
26"?quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb mezelf afgelopen maand al getrakteerd op een nieuwe 26" computermonitor en een nieuwe laptop
Jup, had 27" & 30" ook nog overwogen zelfs, maar dan zou mn computermonitor groter zijn dan mn tv. Nu passen ze nog gezellig naast elkaarquote:
Ik hoop dat de actie effect heeft. Succes ermee.quote:
Ok, dan mag je mij verrassen met een nieuwe computer.quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Whiteguy het volgende:
Heb mezelf afgelopen maand al getrakteerd op een nieuwe 26" computermonitor en een nieuwe laptop
Tja.. nu is het geen verrassing meer natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2008 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de actie effect heeft. Succes ermee.
[..]
Ok, dan mag je mij verrassen met een nieuwe computer.
Als je dat kijkt moet je ook eens naar Jane Dickensons programma kijken. Wát een bitch is dat, geweldigquote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef MaJo het volgende:
Tijd voor america's next topmodel!
En bedankt, nu ben ik bezigquote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.kongregate.com/games/Eggy/the-egg
zo.. zijn jullie ook weer een tijdje van de straat
Wat is er vandaag voor leuks op TV dan?quote:Op maandag 1 september 2008 20:36 schreef wyccie het volgende:
Kut, de maandag is wel een leuke tv-dag.
Dan maar morgen extra hard werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |