Dag 68
De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
Nog even dit:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-22-1999 om 12:44 AM schreef BigEye het volgende:
0.40 uur, stream 1 en 3 zijn huiskamer topshot. Stream 2 restart steeds, we zien B en M kaarten
Stream 4 is de tuin0.50 uur ze zijn aan het eten op 2 en 3
we zien R en B op de rug en M in het gezicht
W was even te zien op stream 3 toen die werd geschakeld.
Het geluid is wederom zeer onder de maat.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 22 November 1999).]
Deze laat zien de auto's die er rijden en de mensen die buiten lopen.
Verder nog niet veel te zien maar we houden het in de gaten . Vandaag de dag van de nominaties dus wie weet wordt het eindelijk eens spannend, alhoewel dat toch niet uitgezonden wordt.
9:28 Niemand.....
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 22 November 1999).]
Ruud gaat even naar buiten (zonder kleren) en vindt het wel erg koud.
R: "koud joh he buiten"
W: "het wordt vast mooi weer vandaag"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Stream 1 keukentafel
Stream 2 vanaf kamer naar keuken
Stream 3 banken
Stream 4 tuindeur van buitenaf met weergaloze inzoomaktie op de deurknop
9:56 WOW!!! stream2 te gek!! focus op de knoppen van het gasfornuis om vervolgens te sluipen naar de ketel die erop staat.... heb ik geluid??? geen idee.
10:09 AAAA een KIP! ja, ik verveel me...
De camera van Stream 4 is als een idioot op van alles aan het inzoomen, de schutting, gebouwen erbuiten, 2 kerels bij het hek, een geel wachthuisje, het BB logo op het dak, de tuin, slootjes.... ik hoop dat het jullie in ieder geval kan boeien, ik probeer zo spannend mogelijk verslag te doen.
10:14 Ze is in de keuken, zet spullen op tafel.... de borden stonden er al maar dat was mogelijk wat oliebol vanmorgen had gezien.
Ze zet koffie.... oooo... de ketel....
Geluid is nog steeds slecht geloof ik... valt weg, sommige streams helemaal niet
Ze kijkt naar de camera die in de keuken hangt en deze volgt haar in haar handelingen.
Ze schenkt voor zichzelf een koppie thee in en snijdt het brood. Het lijkt erop alsof ze alleen gaat eten. Waar Ruud en Willem weer zijn, ik heb geen idee.
Ik ga voor een paar uurtjes even het toneel verlaten , tot straks.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
10:25 daar is Karin
10:27 Anoek en Karin ontbijten samen, geen geluid...
10:29 Anoek heeft gedroomd over d'r zus, die vroeg wat ze had geleerd in huis en dat was dat ze allergies was voor vis....
GW
10:41 Anoek staat buiten met een kopje thee en een peuk, in d'r gele ochtendjas, Karin is weer uit beeld en de boys zijn (bij mij) nog niet in beeld geweest.
Karin haalt de was door de mangel.
Het is erg rustig in huize BB
11:10 Anoek staat buiten tegen de kippen te kletsen, Karin loopt nu ook naar buiten, ze gaan wringen.
11:38 Maurice staat zich te scheren, Anoek is nog aan het wringeren (nee, viespeuken, met een Wr). Karin hangt de was op.
11:46 Bart komt in beeld bij Maurice (bij de wasbak). Ik geloof dat ik ook Ruud zie die door de keukendeur naar buiten kijkt. Ja, hoor hij zit nu te ontbijten.
Anoek heeft natte voeten van het wringeren.
11:49 Bart zit nu ook te ontbijten, de was (door Karin en Anoek) is klaar.
Ruud en Bart: Monday, monday....
De jongens zijn schijnbaar door BB gewekt, ze moeten om 12.00 uur ..... ehhh, niet te horen.
11:51 en daar is Willem.
Volgens mij moeten ze om 12.00 uur nomineren??
Ruud heeft heerlijk geslapen.
Anouk en Karin hebben zich warm kunne douchen.
Karin heeft aan Hummie uitgelegt waarom ze geen waspoeder hebben.
Ze vond het wel grappig en moest erom lachen.
De hulp van Karin heeft een keer in de vaatwasser waspoeder gedaan.
Het was hetzelfde effect als de film shampoo.
Moet een erg oude film zijn, maar wel erg leuk. Het effect was hetzelfde. Het schuim zat tot aan het plafond.
Willem praat nu, hem kan ik niet volgen.GW
Ruud heeft zojuist de psychologische kalender? bijgewerkt.
Nog 36 dagen te gaan!!
Camera 3 en 4 laten de "takelauto" en de midgetgolf zien.
De stem vroeg zojuist of de bewoners iets wilde aantrekken. En dat ze naar buiten wilde gaan, omdat de midgetgolf wordt opgehaald, en of ze banden er weer goed omheen wilde doen.
Anouk riep: misschien krijgen we weer een mand. Karin ze blijven niet aan de gang!
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 22 November 1999).]
De bewoners vragen zich af of er weer een mand over de schutting zal komen.
12:19 de bewoners hebben nu de kraan door. Benieuwd wie de stroppen gaat vastmaken !
12:28 uiteindelijk bemoeid iedereen zich er even mee hoe die stroppen moeten, op Noekie na. Bart en Ruud nemen het voortou. Nog een luidde cloxonstoot en weg is de minigolfbaan.
(geluid van de buitenopname is slecht.)
Mm, er staat nog wat te gebeuren met die kraan. (Ik zal ook even op mijn spelling letten)
12:33 Er worden nou van die kubekemeter zakken (wit) weer de tuin ingetakeld. Benieuwd wat daar inzit! Blijkt openhaardhout te zijn. (volgens Willem)
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 22 November 1999).]
En de 2de zak met hout wordt over de schutting getakelt.
Ruud en Bart proberen de zak een beetje duwen, zodat deze ongeveer op de juiste plaats terecht komt.
Karin: Nu hebben we hout genoeg voor dag en nacht.
Anouk: dat lijkt me wel het meest logische.
Vanavond eten ze paella.
Anouk: ik weet nog steeds niet wie ik moet nomineren.
Ruud en Maurice ontfermen zich buiten over het hout.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 22 November 1999).]
anouk : nou anouk is tig keer genomineerd
willem : ik zeg ik wil dat ik met alle 5 nog leuke tijd heb (doet voor dat hij kaartje met karin ' s naam laat zien )
anouk : ik heb ook gezegd ik heb geen reden om iemand te nomineren
bart : nou ruud , ik heb gezegd dat je snurkt
verhalen van bewoners lijken erop dat ze een protest in hun nominering hebben toegepast
ruud : het kan best zijn dat de buitenwereld heel andere kijk heeft op iemand hier dan in de groeps-verhouding
anouk : ik heb maurice en bart genomineerd
bart heeft ruud genomineerd
anouk: als jullie allemaal gezegd hebben dat je wil dat ik naar huis kan , ben je als publiek toch raar dat je gaat bellen en op iemand anders stemt
ruud : ik heb 1 stem (ze tellen nu wie hoeveel stemmen heeft
willem : ik heb ook bart en anouk genomineerd
anouk : maurice heeft 2 stemmen
maurice : ik zeg gewoon eerlijk ; ik heb aan niemand hier 'n hekel
(geluid is nu al 10 minuten ononderbroken verstaanbaar)
het zou goed zijn als wat anderen nu zouden helpen met dit verslag
[Dit bericht is gewijzigd door breekijzer (Datum 22 November 1999).]
zegt tegen ruud dat hij heel anders is dan ruud , dat ruud iemand nomineert als hij niet sport of praat
bart : dat we maurice en karin zouden nomineren , dat had ik stiekem al gezien
(kwam er maar iemand nu even helpen hiermee)
bart tegen anouk : als jij wordt genomineerd ga ik gewoon met je mee. anouk zegt hetzelfde tegen bart terug
[Dit bericht is gewijzigd door breekijzer (Datum 22 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door monica-lemmens (Datum 22 November 1999).]
5 Anouk: Maurice + Bart
3 Bart: Anouk + Karin
2 Maurice: Bart en Anouk
1 Ruud: Maurice + Anouk
0 Karin: Ruud + Anouk
0 Willem: Anouk + Bart
Oh ja de 1e is natuurlijk Anouk
STEM BART !!!
Tijdens dit editten hoor ik Anouk zeggen dat ze blij is om op 1 dec. weer thuis te zijn (vanwege sterfdag van iemand)
------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........
[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 22 November 1999).]
Anouk meldt nu blij te zijn dat ze in elk geval 1 december thuis is, omdat in het verleden die dag de vader van een vriendinnetje overleden is.
Bart verwerkt zijn nominatie heel stilletjes, er wordt zelfs amper over gesproken., hij rende net ff naar de WC. Gesprek gaat over wat je allemaal leert van de periode in het BB huis. en nu weer alles op testbeeld, streams werken slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |