abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222188
Goedemorgen allemaal,

Dag 68

De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-22-1999 om 12:44 AM schreef BigEye het volgende:
0.40 uur, stream 1 en 3 zijn huiskamer topshot. Stream 2 restart steeds, we zien B en M kaarten
Stream 4 is de tuin

0.50 uur ze zijn aan het eten op 2 en 3
we zien R en B op de rug en M in het gezicht
W was even te zien op stream 3 toen die werd geschakeld.
Het geluid is wederom zeer onder de maat.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 22 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_222189
Het is nog stil in huize BB, de streams zijn gericht op de huiskamers, waar al de dozen nog steeds op de vloer en tegen de muur staan. En een camera is gericht op de omgeving buiten de hekken van de tuin.

Deze laat zien de auto's die er rijden en de mensen die buiten lopen.

Verder nog niet veel te zien maar we houden het in de gaten . Vandaag de dag van de nominaties dus wie weet wordt het eindelijk eens spannend, alhoewel dat toch niet uitgezonden wordt.

pi_222190
Ik hoop dat er vandaag iets gaat gebeuren, gisteren was het toch wel een beetje saai..
Inderdaad nog niks te zien behalve doosjes, op de vloer in de keuken, achter de banken, tegen de muren, doosjes overal
En ook bij mij een stream die niet werkt.

9:28 Niemand.....

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 22 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_222191
Willem en Ruud zijn beiden nu op, ze lopen in de keuken met een handdoek om hun lijf, ze zullen gedouched hebben neem ik aan. Ze gaan beginnen met het ontbijt voorbereiden. Wel te hopen dat ze zich nog even gaan aankleden voordat ze aan tafel gaan, ik vindt het niet echt wat hebben om zo aan tafel te zitten

Ruud gaat even naar buiten (zonder kleren) en vindt het wel erg koud.

R: "koud joh he buiten"

W: "het wordt vast mooi weer vandaag"
------------------

pi_222192
Het goeie nieuws: alle streams doen 't.... het slechte: ik zie niemand

Stream 1 keukentafel
Stream 2 vanaf kamer naar keuken
Stream 3 banken
Stream 4 tuindeur van buitenaf met weergaloze inzoomaktie op de deurknop

9:56 WOW!!! stream2 te gek!! focus op de knoppen van het gasfornuis om vervolgens te sluipen naar de ketel die erop staat.... heb ik geluid??? geen idee.

10:09 AAAA een KIP! ja, ik verveel me...
De camera van Stream 4 is als een idioot op van alles aan het inzoomen, de schutting, gebouwen erbuiten, 2 kerels bij het hek, een geel wachthuisje, het BB logo op het dak, de tuin, slootjes.... ik hoop dat het jullie in ieder geval kan boeien, ik probeer zo spannend mogelijk verslag te doen.

maandag 22 november 1999 @ 10:15:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_222193
Toch nog even melden: bedankt voor deze verslagen! Ik blijf de hele dag lezen. De verslaving wordt erg. Ik veerde helemaal op toen ik besefte dat het nomineerdag is. Moet straks echt een andere hobby vinden.
Life is a moment in space

pi_222194
LEVEN!!!, Anoek in 't huis!

10:14 Ze is in de keuken, zet spullen op tafel.... de borden stonden er al maar dat was mogelijk wat oliebol vanmorgen had gezien.

Ze zet koffie.... oooo... de ketel....

Geluid is nog steeds slecht geloof ik... valt weg, sommige streams helemaal niet

pi_222195
Anouk is met haar gele ochtendjas in de keuken te zien. Ze haalt het brood uit de oven en zet deze op tafel. Het theewater staat op. Alles wat nodig is wordt uit de koelkast gehaald, ook weer de melk die in de thee gaat YAKKKKKKK, dat dronk mijn Oma ook altijd. Oei het water kookt pas op Anouk

Ze kijkt naar de camera die in de keuken hangt en deze volgt haar in haar handelingen.

Ze schenkt voor zichzelf een koppie thee in en snijdt het brood. Het lijkt erop alsof ze alleen gaat eten. Waar Ruud en Willem weer zijn, ik heb geen idee.

Ik ga voor een paar uurtjes even het toneel verlaten , tot straks.
------------------

pi_222196
De cameraman hoopt ook dat Anoek onhandig met de ketel gaat doen, hij zoomt in als ze gaat schenken...

10:25 daar is Karin

10:27 Anoek en Karin ontbijten samen, geen geluid...

10:29 Anoek heeft gedroomd over d'r zus, die vroeg wat ze had geleerd in huis en dat was dat ze allergies was voor vis....
GW

10:41 Anoek staat buiten met een kopje thee en een peuk, in d'r gele ochtendjas, Karin is weer uit beeld en de boys zijn (bij mij) nog niet in beeld geweest.

pi_222197
Anouk heeft haar gele badjas omgeruild voor een spijkerbroek en trui. Helaas heb ik slecht geluid, stream 2 valt continu weg, kortom grrrrr.
Zojuist lag de VI op de tafel, en de camera zoemde volledig in .

Karin haalt de was door de mangel.

Het is erg rustig in huize BB

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_222198
Môge Binky, ik zag Karin en Anoek allebij bij de toilet zich optutten...
Karin praat met BB (in de DBK) over iets met een rood dopje wat 13 a 14 gulden kost, ze kunnen het kopen van het huishoudgeld.
Karin vraagt ook of de hoezen van de banken gewassen kunnen worden, zelf kunnen ze dat niet.

11:10 Anoek staat buiten tegen de kippen te kletsen, Karin loopt nu ook naar buiten, ze gaan wringen.

11:38 Maurice staat zich te scheren, Anoek is nog aan het wringeren (nee, viespeuken, met een Wr). Karin hangt de was op.

11:46 Bart komt in beeld bij Maurice (bij de wasbak). Ik geloof dat ik ook Ruud zie die door de keukendeur naar buiten kijkt. Ja, hoor hij zit nu te ontbijten.
Anoek heeft natte voeten van het wringeren.

11:49 Bart zit nu ook te ontbijten, de was (door Karin en Anoek) is klaar.
Ruud en Bart: Monday, monday....

De jongens zijn schijnbaar door BB gewekt, ze moeten om 12.00 uur ..... ehhh, niet te horen.

11:51 en daar is Willem.

pi_222199
Goedemorgen Chafre,

Volgens mij moeten ze om 12.00 uur nomineren??

Ruud heeft heerlijk geslapen.

Anouk en Karin hebben zich warm kunne douchen.
Karin heeft aan Hummie uitgelegt waarom ze geen waspoeder hebben.
Ze vond het wel grappig en moest erom lachen.

De hulp van Karin heeft een keer in de vaatwasser waspoeder gedaan.
Het was hetzelfde effect als de film shampoo.
Moet een erg oude film zijn, maar wel erg leuk. Het effect was hetzelfde. Het schuim zat tot aan het plafond.

Willem praat nu, hem kan ik niet volgen.GW

what's life without BB

maandag 22 november 1999 @ 12:05:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_222200
Deze topics zijn ZEER verslavend...
THX!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_222201
Er komt zojuist de "takelauto" aanrijden. waarschijnlijk komen ze minigolf ophalen.

Ruud heeft zojuist de psychologische kalender? bijgewerkt.
Nog 36 dagen te gaan!!

Camera 3 en 4 laten de "takelauto" en de midgetgolf zien.

De stem vroeg zojuist of de bewoners iets wilde aantrekken. En dat ze naar buiten wilde gaan, omdat de midgetgolf wordt opgehaald, en of ze banden er weer goed omheen wilde doen.
Anouk riep: misschien krijgen we weer een mand. Karin ze blijven niet aan de gang!
------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 22 November 1999).]

what's life without BB

pi_222202
12:15 Op dit moment zit iedereen aantafel. De mannen eten nog, Karin en Noekie zitten er maar bij. Buiten is de kraan gearriveerd die de minigolfbaan komt ophalen.

De bewoners vragen zich af of er weer een mand over de schutting zal komen.

12:19 de bewoners hebben nu de kraan door. Benieuwd wie de stroppen gaat vastmaken !

12:28 uiteindelijk bemoeid iedereen zich er even mee hoe die stroppen moeten, op Noekie na. Bart en Ruud nemen het voortou. Nog een luidde cloxonstoot en weg is de minigolfbaan.

(geluid van de buitenopname is slecht.)

Mm, er staat nog wat te gebeuren met die kraan. (Ik zal ook even op mijn spelling letten)

12:33 Er worden nou van die kubekemeter zakken (wit) weer de tuin ingetakeld. Benieuwd wat daar inzit! Blijkt openhaardhout te zijn. (volgens Willem)

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 22 November 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_222203
Ze binden nu de riemen vast, en de minigolf gaat de lucht in.
De machinist toeterd, en iedereen fluit en schreeuwt: dank je wel.
Buiten het gebouw, staan nog 2 pakken, ik weet niet wat het is. maar het lijkt erop alsof de bewoners hierop wachten. Het lijken wel 2 pallets, waar spulletjes opliggen. 2 personen, doen hier net omheen.
En het eerste pakket komt de schutting over.
Anouk: wat is het???
Waarschijnlijk open haard hout.
Karin: geen cadeautjes.
Anouk: er zitten allemaal houten balken in.
Gelukkig, zegt ze.
Ruud: laten we die zak daarheen duwen.
Bart: er zit 1400 kg in.

En de 2de zak met hout wordt over de schutting getakelt.
Ruud en Bart proberen de zak een beetje duwen, zodat deze ongeveer op de juiste plaats terecht komt.

Karin: Nu hebben we hout genoeg voor dag en nacht.
Anouk: dat lijkt me wel het meest logische.

Vanavond eten ze paella.

Anouk: ik weet nog steeds niet wie ik moet nomineren.

Ruud en Maurice ontfermen zich buiten over het hout.

------------------
what's life without BB

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 22 November 1999).]

what's life without BB

maandag 22 november 1999 @ 13:13:00 #17
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_222204
1:09 Zijn ze aan het nomineren begonnen? Ze zitten allemaal op de bank en ik zag Maurice de Dagboekkamer in gaan. Ik weet niet zeker of ze aan het nomineren zijn, want ik heb geen geluid.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 22 november 1999 @ 13:31:00 #18
1843 breekijzer
inside/outside
pi_222205
bewoners nomineren nu. Anouk komt terug en zegt Willem aan de beurt , maar Ruud is .

anouk : nou anouk is tig keer genomineerd

willem : ik zeg ik wil dat ik met alle 5 nog leuke tijd heb (doet voor dat hij kaartje met karin ' s naam laat zien )

anouk : ik heb ook gezegd ik heb geen reden om iemand te nomineren

bart : nou ruud , ik heb gezegd dat je snurkt

verhalen van bewoners lijken erop dat ze een protest in hun nominering hebben toegepast

ruud : het kan best zijn dat de buitenwereld heel andere kijk heeft op iemand hier dan in de groeps-verhouding

anouk : ik heb maurice en bart genomineerd

bart heeft ruud genomineerd

anouk: als jullie allemaal gezegd hebben dat je wil dat ik naar huis kan , ben je als publiek toch raar dat je gaat bellen en op iemand anders stemt

ruud : ik heb 1 stem (ze tellen nu wie hoeveel stemmen heeft

willem : ik heb ook bart en anouk genomineerd

anouk : maurice heeft 2 stemmen

maurice : ik zeg gewoon eerlijk ; ik heb aan niemand hier 'n hekel

(geluid is nu al 10 minuten ononderbroken verstaanbaar)

het zou goed zijn als wat anderen nu zouden helpen met dit verslag

[Dit bericht is gewijzigd door breekijzer (Datum 22 November 1999).]

breekijzer , snel en wijzer

maandag 22 november 1999 @ 13:44:00 #19
1843 breekijzer
inside/outside
pi_222206
maurice legt uit over ervaringen bij psych , maar hij 'mummelt'

zegt tegen ruud dat hij heel anders is dan ruud , dat ruud iemand nomineert als hij niet sport of praat

bart : dat we maurice en karin zouden nomineren , dat had ik stiekem al gezien

(kwam er maar iemand nu even helpen hiermee)

bart tegen anouk : als jij wordt genomineerd ga ik gewoon met je mee. anouk zegt hetzelfde tegen bart terug

[Dit bericht is gewijzigd door breekijzer (Datum 22 November 1999).]

breekijzer , snel en wijzer

pi_222207
Hoi Breekijzer, je doet het prima!!
Dat er Bart vaak genoemd is lijkt toeval te zijn, wel raar vind ik, maar ze doen allemaal alsof het een resultaat was van een soort inneminnemutte selectie....
Bart doet er relaxed over, zei dat hij z'n tas in zou pakken, Anouk zei dat z'n naam zo vaak van achter het scherm klonk, die gaat er heus niet uit.....Haar naam hoorde ze nooit...

[Dit bericht is gewijzigd door monica-lemmens (Datum 22 November 1999).]

pi_222208
de nominaties zijn als volgt:

5 Anouk: Maurice + Bart
3 Bart: Anouk + Karin
2 Maurice: Bart en Anouk
1 Ruud: Maurice + Anouk
0 Karin: Ruud + Anouk
0 Willem: Anouk + Bart

Blijft zich verbazen
pi_222209
Net voor ze de streams op testbeeld zetten heb ik nog kunnen horen dat de 2e genomineerde Bart is !! waren ze net te laat bij de internet afdeling hahaha.

Oh ja de 1e is natuurlijk Anouk

STEM BART !!!

Tijdens dit editten hoor ik Anouk zeggen dat ze blij is om op 1 dec. weer thuis te zijn (vanwege sterfdag van iemand)
------------------
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken ........

[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 22 November 1999).]

pi_222210
De "stem" vertelde dat Anouk en Bart zijn genomineerd.
Vlak hiervoor zei Anouk dat als Bart eruit moet, zij ook de deur uit zou lopen. Bart vertelde dat als het andersom is, hij hetzelfde doet ! Waarop Anouk zei : dat meen je niet !
Bart : dat meen ik wel. Ik ga weg..
Van alles is weer waardeloos

pi_222211
Bart en Anouk, dat zijn de 2 genomineerden inderdaad. Ik hoorde het de stem nog net zeggen en toen ging alles op testbeeld.
De genomineerden werden nu vrij rap bekend gemaakt.
De 1e genomineerde is....Anouk (en dus niet 1 minuut pauze of zo). ze reageerde eigenlijk niet, beetje zo van hoppa, hebbes die nominatie. Anouk en Bart zaten toevalligerwijs naast elkaar op de bank en ze waren beiden toch wel verbaasd dat Bart genomineerd was.

Anouk meldt nu blij te zijn dat ze in elk geval 1 december thuis is, omdat in het verleden die dag de vader van een vriendinnetje overleden is.

Bart verwerkt zijn nominatie heel stilletjes, er wordt zelfs amper over gesproken., hij rende net ff naar de WC. Gesprek gaat over wat je allemaal leert van de periode in het BB huis. en nu weer alles op testbeeld, streams werken slecht.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_222212
Bedankt voor jullie verslag.
Ik had helaas geen geluid grrrrrrr.
Wordt nog spannend, hahahahah
what's life without BB

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')