Ahh daarom staat er dus niet etenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef Adelante het volgende:
Bak geeft Engels toch?
Nou het eerste halfuur van dat hoorcollege van Tak had ik wel kunnen skippenGaat ie uitleggen dat de Telegraaf geen krant voor juristen is en je de NRC maar moet aanschaffen, je niet mag eten en drinken in de CC's, want dan komen er muizen en let iedereen op de muis en niet op hem en als klap op de vuurpijl z'n quote dat ie nooit grappen vertelt tijdens zijn college, behalve wanneer deze spontaan komen...
Gewoon zeggen dat je diabeticus bent! En niemand die je stoort tijdens je feestmaal tijdens het college!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh daarom staat er dus niet etendie uitleg hebben wij nog niet gehad
Ik heb het gedaan vandaag, en beide tips, inderdaad. Heb me compleet kapot gefietst maar ben wel weer zo geweest dat ik af en toe aan het einde ff vals speelde; wilde niet compleet van mijn fiets lazeren. Had het na vijf nummers ook wel gehad ("bijna bij het eind van het tweede blokje!!!!")quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Adelante het volgende:
Neem genoeg water mee en een handdoek (je zweet je kapot) en ga niet te enthousiast met je weerstand, want je flikkert (spreek uit ervaring) na 4 nummers van je fiets af. Succes
En bij Informatica/kunde is t juist extra makkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |