Das voor heumeus ik heb al draden genoeg hier op me kamerquote:Op maandag 1 september 2008 02:34 schreef Klautje het volgende:
Controlor met draad misschien? Kneusz.
Tien Euro goedkoper TIENquote:Op maandag 1 september 2008 02:36 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Das voor heumeus ik heb al draden genoeg hier op me kamer
Fixed.quote:Op maandag 1 september 2008 02:45 schreef NeeEcht het volgende:
Je bent gewoon een luie zak die geen batterijen wilt halen dus
Als jij zo'n grote jongen was als jij je voordoet, had je echt wel een paar honderd extra batterijen in huis.quote:Op maandag 1 september 2008 02:45 schreef NeeEcht het volgende:
Je bent gewoon een sloeber die geen batterijen kan betalen dus
HA! Daar heb je hem tuk makker!!!quote:Op maandag 1 september 2008 02:48 schreef Joe. het volgende:
[..]
Als jij zo'n grote jongen was als jij je voordoet, had je echt wel een paar honderd extra batterijen in huis.
Waarom heb je een dvd-speler als je ook een 360 hebt?quote:Op maandag 1 september 2008 02:50 schreef NeeEcht het volgende:
Hebben we normaal ook zat maar nu niet meer maar ik er al een paar gejat uit de afstandsbediening van me dvd speler
5 kankersteentjes voor jou!quote:Op maandag 1 september 2008 02:42 schreef Klautje het volgende:
[..]
Tien Euro goedkoper TIEN
Geen last van uitval (kankerknop in het midden krijg er kanker-RSI van)
Geen extra kosten voor batterijen of beter gezegd geen kankerfratsen met nieuwe batterijen kopen en wisselen
DISCUSS.
Mischien omdat me 360 op me slaapkamer staat en me dvd speler in mijn huiskamerquote:Op maandag 1 september 2008 02:51 schreef Klautje het volgende:
[..]
Waarom heb je een dvd-speler als je ook een 360 hebt?
niet iedereen woont in een kelder waar alles in handbereik staatquote:Op maandag 1 september 2008 02:51 schreef Klautje het volgende:
[..]
Waarom heb je een dvd-speler als je ook een 360 hebt?
Sloeber. En als je WC-papier op is gebruik je zeker ook koffiefilters.quote:Op maandag 1 september 2008 02:50 schreef NeeEcht het volgende:
Hebben we normaal ook zat maar nu niet meer maar ik er al een paar gejat uit de afstandsbediening van me dvd speler
Je zit in een rolstoel?quote:Op maandag 1 september 2008 02:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
niet iedereen woont in een kelder waar alles in handbereik staat![]()
Nee want sommige mensen hebben in plaats van twee kleine tv's één grote.quote:Op maandag 1 september 2008 02:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
niet iedereen woont in een kelder waar alles in handbereik staat![]()
Ja want wat moet je nou met 2 TV's in een kelderquote:Op maandag 1 september 2008 02:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Nee want sommige mensen hebben in plaats van twee kleine tv's één grote.
Wat valt onder groot, ik heb gewoon twee 32 inch lcd tv'tjes op beide genoemde kamers staan.quote:Op maandag 1 september 2008 02:56 schreef Klautje het volgende:
[..]
Nee want sommige mensen hebben in plaats van twee kleine tv's één grote.
Ik lig nu al een kwartier in een deukquote:Op maandag 1 september 2008 02:53 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Mischien omdat me 360 op me slaapkamer staat en me dvd speler in mijn huiskamer
Blijkt uit dit topic dat het wel handig is om een reserve te hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 02:58 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja want wat moet je nou met 2 TV's in een kelder
Wel twee TV's, maar geen reserve batterijen.quote:Op maandag 1 september 2008 02:58 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Wat valt onder groot, ik heb gewoon twee 32 inch lcd tv'tjes op beide genoemde kamers staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |