dat is onweer dat heul ver weg is...quote:Op maandag 1 september 2008 01:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is onweer nu zonder donders?
Ga ff wat doeken over mijn spiegels gooien hoorquote:Op maandag 1 september 2008 01:19 schreef Palomar het volgende:
Hier ook alleen flitsen... zullen spoedig ook wel donders worden...
dus
Bidden werkt niet hoor! Flink vloeken komt die bliksem vanzelf op je af!quote:Op maandag 1 september 2008 01:20 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik bid (lol ik zei bid)voor onweer maar er komt geen moer hier.
mag ik zeggen dat ik je niet geloof?quote:Op maandag 1 september 2008 01:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Kut.... Ik zit er net boven (Veenhuizen)
(haha nee niet in een gevangenis....)
Ik ben al een tijdje bezig, maar het helpt niet.quote:Op maandag 1 september 2008 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bidden werkt niet hoor! Flink vloeken komt die bliksem vanzelf op je af!
Mag... Maar tis toch zoquote:Op maandag 1 september 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
mag ik zeggen dat ik je niet geloof?
...het is zo!quote:
Ik ben bang voor onweer dus ik blijf wakker de hele nacht tot het voorbij is.quote:Op maandag 1 september 2008 01:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Aaaaah het is nog vet ver weg maar er was een keiharde donder... Wil jij mij gezelschaphouden zhe devilll?
[edit]
En nog een hele velle en die voelde ik helemaal trillen....
quote:Op maandag 1 september 2008 01:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Aaaaah het is nog vet ver weg maar er was een keiharde donder... Wil jij mij gezelschaphouden zhe devilll?
[edit]
En nog een hele velle en die voelde ik helemaal trillen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |