Oh, en ik kom er net nog achter dat gisteren of vandaag de klassenlijst wederom is aangepast...gelukkig dat ik het even controleer, moet blijkbaar 2 uur eerder op school zijn dan ik dachtquote:
Je hebt 38 notes gekregen van onze moderators.quote:Op maandag 1 september 2008 00:23 schreef gers het volgende:
hoeveel notes heeft trouwens iedereen ?
Geen idee. Ik had er 1. Weet niet hoeveel het er nu zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 00:23 schreef gers het volgende:
hoeveel notes heeft trouwens iedereen ?
Kun je ook zien waarvoor?quote:Op maandag 1 september 2008 00:25 schreef gers het volgende:
Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators. veelste weinig
voor 4,50quote:
slecht hequote:Op maandag 1 september 2008 00:27 schreef Maisnon het volgende:
lollers jullie hebben van die abo's
Ja hoorquote:
POSTENquote:Op maandag 1 september 2008 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb 4.50 betaald en kan ze inkijken
Christ.quote:Op maandag 1 september 2008 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb 4.50 betaald en kan ze inkijken
Hmm remlof zei dat het in principe wel mocht, "doe maar niet"quote:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators. Aha, nou voor die ene note ga ik geen 4,50 betalen.quote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef gers het volgende:
[..]
serieushttp://www.fok.nl/shop/notes.php
als het mag dan mag hetquote:Op maandag 1 september 2008 00:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm remlof zei dat het in principe wel mocht, "doe maar niet"
precies, hebben we allemaal wat aan die 4,50 van Jordy gehad.quote:
Je bent gewoon zo'n brave userquote:Op maandag 1 september 2008 00:34 schreef BobbyB het volgende:
Wel knap trouwens, 1 note in al die jaren. Of verlopen ze na een tijdje, weet iemand dat?
goed idee en mensen die altijd haley/duffy/hayden posten 2 maanden extraquote:Op maandag 1 september 2008 00:37 schreef BobbyB het volgende:
Overigens vind ik trouwens dat alle KLB-SCers 1 maand gratis een abo moeten krijgen.
Goed plan gers!!quote:Op maandag 1 september 2008 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
goed idee en mensen die altijd haley/duffy/hayden posten 2 maanden extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |