quote:
dus probleem opgelost!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef BK89 het volgende:
Fuck it, ik zie het morgen wel allemaal daar,
Een goede internetverbinding kan ook sites laden die down zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:58 schreef mschol het volgende:9292ov.nl
traag? nah... koop dan een goeie internetverbinding
neuh dat niet, maar site die traag is en dat i.c.m een kut internet abbonement verklaart een hoop...quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef BK89 het volgende:
[..]
Een goede internetverbinding kan ook sites laden die down zijn?
http://mobiel.9292ov.nl/quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef BK89 het volgende:
Fucking slome kutsite, kunnen die mensen geen servers kopen ofzo. Door twee typfoutjes en omdat ik zie dat ik nu 3 keer moet overstappen ipv 2 ben ik nu al serieus een uur bezig met refreshen op die kutsite. Fuck it, ik zie het morgen wel allemaal daar, tenzij iemand een andere site heeft.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef BK89 het volgende:
[..]
Een goede internetverbinding kan ook sites laden die down zijn?
Ja preciesquote:Op maandag 1 september 2008 10:34 schreef Ferdii het volgende:
gister avond werkte dat ding helemaal niet meer, slome kutsite
-->> kaart is veel goedkoperquote:
Nou nee, je krijgt tegenwoordig al een Nokia N95 als je een klein beetje abbo afsluit, dus "bijna" iedereen kan een soort TomTom voor weinig in bezit krijgen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef Milamber_conDoin het volgende:
[..]
-->> kaart is veel goedkoper
Die heeft dan weer niet een reisadvies voor reizen die buiten de eigen regio vallen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat mensen die onoverzichtelijke en, vaak, niet kloppende kutsite gebruiken.
Gebruik gewoon de site van je vervoerder, die klopt tenminste
ik heb em bijzonder vaak gebruikt en ben pas 1x tegengekomen dat het niet klopte (maar dat viel ook erg mee)quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap niet dat mensen die onoverzichtelijke en, vaak, niet kloppende kutsite gebruiken.
Gebruik gewoon de site van je vervoerder, die klopt tenminste
Ohja want voor een telefoon hoef je zeker niet te betalen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef xippie het volgende:
[..]
Nou nee, je krijgt tegenwoordig al een Nokia N95 als je een klein beetje abbo afsluit, dus "bijna" iedereen kan een soort TomTom voor weinig in bezit krijgen.
Voor een kaart moet je ook nog eens betalen, en die zijn vaak binnen 1 á 2 maanden ook al weer verouderd
Voor hele lange trajecten is het wel te doen, maar als je je binnen een stad of een kleine regio wilt bewegen gaat het best vaak mis. Probleem is dat je dat lang niet altijd merkt omdat je er met het advies uiteindelijk wel komt, maar er veel logischere en makkelijkere manieren zijn voor hetzelfde deel van de route.quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:37 schreef mschol het volgende:
ik heb em bijzonder vaak gebruikt en ben pas 1x tegengekomen dat het niet klopte (maar dat viel ook erg mee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |