quote:
dus probleem opgelost!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef BK89 het volgende:
Fuck it, ik zie het morgen wel allemaal daar,
Een goede internetverbinding kan ook sites laden die down zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:58 schreef mschol het volgende:9292ov.nl
traag? nah... koop dan een goeie internetverbinding
neuh dat niet, maar site die traag is en dat i.c.m een kut internet abbonement verklaart een hoop...quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef BK89 het volgende:
[..]
Een goede internetverbinding kan ook sites laden die down zijn?
http://mobiel.9292ov.nl/quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef BK89 het volgende:
Fucking slome kutsite, kunnen die mensen geen servers kopen ofzo. Door twee typfoutjes en omdat ik zie dat ik nu 3 keer moet overstappen ipv 2 ben ik nu al serieus een uur bezig met refreshen op die kutsite. Fuck it, ik zie het morgen wel allemaal daar, tenzij iemand een andere site heeft.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef BK89 het volgende:
[..]
Een goede internetverbinding kan ook sites laden die down zijn?
Ja preciesquote:Op maandag 1 september 2008 10:34 schreef Ferdii het volgende:
gister avond werkte dat ding helemaal niet meer, slome kutsite
-->> kaart is veel goedkoperquote:
Nou nee, je krijgt tegenwoordig al een Nokia N95 als je een klein beetje abbo afsluit, dus "bijna" iedereen kan een soort TomTom voor weinig in bezit krijgen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef Milamber_conDoin het volgende:
[..]
-->> kaart is veel goedkoper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |