Viel reuze mee ! Ik was Zaterdag een uur of half 5 terug van het stonen, en ik was er half 11 weer uit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Dat op zondag om 4 uur in slaap vallen heeft te maken met laat opstaan. Vroeg me vroeger ook altijd af hoe dat kwam.. Ja, als je de hele zondag op je nest ligt te rotten
Ja, ik ook. Half 6 m'n nest al uit vanmorgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:51 schreef RacerDKB het volgende:
Ik moest werken.
Klacht: mensen die werken op zondag
Ik vind het qua ritme wel relaxed om de nacht zaterdag-zondag net íéts te kort te slapen, dat je overdag fit bent, maar 's avonds op tijd moe bent als je maandag vroeg op moetquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef Biogarde het volgende:
Dat op zondag om 4 uur in slaap vallen heeft te maken met laat opstaan. Vroeg me vroeger ook altijd af hoe dat kwam.. Ja, als je de hele zondag op je nest ligt te rotten
Ik heb die discipline niet! Ik wil altijd Zaterdagavond wat doen, aangezien de rest van de week van half 8 in de ochtend tot 9 uur bezig ben..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het qua ritme wel relaxed om de nacht zaterdag-zondag net íéts te kort te slapen, dat je overdag fit bent, maar 's avonds op tijd moe bent als je maandag vroeg op moet
Wat voor werk doe je danquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Half 6 m'n nest al uit vanmorgen
Nee, laten we het houden op horeca en dan de technische kant. Facilitair wezen dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je danKrantenbezorger?
Een kut, mijn 3-maanden lange vakantie is voorbij en nu begint mijn studie-gevoel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb op zondag altijd zo'n "kut ik moet morgen vroeg opstaan" gevoel
Schoonmaker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, laten we het houden op horeca en dan de technische kant. Facilitair wezen dus.
Ja dat dus ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Een kut, mijn 3-maanden lange vakantie is voorbij en nu begint mijn studie-gevoel.
Hihi ik werk ook in de horeca en ik moet ook op zondag zo vroeg beginnen en in heet ook Davidquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, laten we het houden op horeca en dan de technische kant. Facilitair wezen dus.
interieurverzorgerquote:
Zo, deze moet ik gewoon even quoten, omdat hij zo hard waar is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Een kut, mijn 3-maanden lange vakantie is voorbij en nu begint mijn studie-gevoel.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:11 schreef lijntje331 het volgende:
Ik heb ook een hekel aan zondagen..omdat er nergens wat te doen vallt. OK je slaapt lang uit..maar daarna verveel ik me dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |