quote:
Grolsch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:01 schreef AMDB het volgende:
Wat krijg je als je Grolsch door de poep haalt???![]()
![]()
Eens!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:51 schreef Hagelkaas het volgende:
"Je hebt bier en je hebt Grolsch"
Doe mij dan maar bier
niks mis meequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen tegen Heineken heeft... "Slootwater" heb ik meerdere malen gehoord, maar ik vind het echt een prima biertje...
Gevoelig puntjequote:Op zondag 31 augustus 2008 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je trouwens niet zeggen van onze clubs op dit moment
nee, maar wij hebben iig nog het smoesje dat onze spelers geblesseerd zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je trouwens niet zeggen van onze clubs op dit moment
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:10 schreef remlof het volgende:
Grolsch is bitter ja, zoals Duitse bieren en daar moet je van houden.
Gokje, TS drinkt z'n koffie ook niet zwart maar met melk en/of suiker?
open er dan ook geen topic overquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik ben absoluut tegen een zwakzinnige bierdiscussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
quote:Op maandag 1 september 2008 12:34 schreef Ravage het volgende:
Als je de intro in Enschede hebt gedaan, ben je zo aan Grolsch gewend dat al het andere bier waterig smaakt
nietwaarik heb ook weleens iets andersge probeerd ik had een keertje briezer gedronken dat was ook lekke rmaar bier is vies bah het is ook zo bitter enzooo.quote:Op maandag 1 september 2008 12:44 schreef Catbert het volgende:
TS is 14 en drinkt z'n eerste biertje
Wat de fuck zit jij nou weer in de ruimte te lullen, hou je scheur dan gewoon dichtquote:Op maandag 1 september 2008 13:16 schreef TVE het volgende:
Mannen drinken baron.
Vrouwen drinken grolsch.
Homo's drinken wijn of andere bieren, "maar geen grolsch want die nasmaak is zo vjes"
Men drinkt in de meeste gevallen sowieso al Grolsch in Twente.quote:Op maandag 1 september 2008 12:34 schreef Ravage het volgende:
Als je de intro in Enschede hebt gedaan, ben je zo aan Grolsch gewend dat al het andere bier waterig smaakt
wat lul jij nou weer slapquote:Op maandag 1 september 2008 12:10 schreef speknek het volgende:
Gegronde klacht. De smaak van Grolsch is goed te doen, maar zodra je hem ophebt begint het probleem. Na vier Grolsch heb je zin om even stevig te gaan roggelen, en na zes krijg je zo'n oncontroleerbare drang om te puken. Dat hoort niet, dat hoort pas de volgende dag.
M.a.w. Grolsch is prima, maar niet om lam op te worden. Daarvoor heeft men Hertog Jan uitgevonden.
Die rare smaak heet bier. Grolsch is met afstand het beste bier van NL. Ga lekker je laffe heinekes drinken ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik ben absoluut tegen een zwakzinnige bierdiscussie (heineken is vies, nee amstel is vies, dommelsch, dat is pas lekker etc), maar ik had laatst een flesje grolsch in mijn hand, en wat een afschuwelijk smerig bier! Ik heb vaak zoiets van, bier is bier, de een misschien iets lekkerder dan de andere, maar dit was gewoon ranzige bocht! Gatverdamme zeg, die nasmaak vooral.
mening over Grolsch vormen op basis van lauwe sjakies....quote:Op maandag 1 september 2008 14:59 schreef speknek het volgende:
Da's niet slap lullen. Da's de weloverwogen mening, geput uit jarenlange persoonlijke ervaring, van een erkende bierconnaisseur, moi.
Met andere woorden, vele jaren tussen de kansloze nerds van de betafaculteit in een donkere kelder eindeloos lauwe Grolschjes wegtikken.
eens.quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Die rare smaak heet bier. Grolsch is met afstand het beste bier van NL. Ga lekker je laffe heinekes drinken ofzo![]()
mietje.
Gelukkig is alles wat jij zegt de absolute waarheid, o Heilige!quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Die rare smaak heet bier. Grolsch is met afstand het beste bier van NL. Ga lekker je laffe heinekes drinken ofzo![]()
mietje.
En Twente dan?quote:Op maandag 1 september 2008 17:17 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
eens.
grolsch![]()
de achterhoek![]()
![]()
grolsch drinkende achterhoekers![]()
![]()
achterhoek, twente , 1 pot nat.quote:
Rot op, kutwesterlingquote:
Ik kom uit Hengelo en ik vind Grolsch niet lekker. Dus rot op met je vooroordeel.quote:Wat mij opvalt is dat mensen uit die gebieden zelf geen eigen mening hebben en allemaal als makke schapen voor grolsch kiezen.
Als er één volk geen kuddegedrag vertoont, zijn wij het wel...quote:Hier heb je mensen die zweren bij amstel, hertog jan, palm, bavaria ,brand, dommelsch etc, allemaal verschillend. Nou mensen uit het oost'n , kruip uit je schulp and make your own choice !
je avatar geeft nog enige hoop dat het nog goed met je komtquote:Op maandag 1 september 2008 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot op, kutwesterling
[..]
Ik kom uit Hengelo en ik vind Grolsch niet lekker. Dus rot op met je vooroordeel.
[..]
Als er één volk geen kuddegedrag vertoont, zijn wij het wel...
Dat zegt anders meer over de smaak van mensen hier, dan over het schaapjes gedrag.quote:Op maandag 1 september 2008 17:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
achterhoek, twente , 1 pot nat.![]()
Wat mij opvalt is dat mensen uit die gebieden zelf geen eigen mening hebben en allemaal als makke schapen voor grolsch kiezen.
Hier heb je mensen die zweren bij amstel, hertog jan, palm, bavaria ,brand, dommelsch etc, allemaal verschillend. Nou mensen uit het oost'n , kruip uit je schulp and make your own choice !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |