Ja ik kom ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Remlove.. Ga jij ook?
Neem het duurste abbo, dan kun je het zelf bij blijven houden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus jij mag het bij gaan houden dan Sneek!
Kan ik dan ook slotjes zetten en mensen bannen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neem het duurste abbo, dan kun je het zelf bij blijven houden.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Heb je iig bij misschieners gezet
Is toch juist handig? Over een paar weken staat er zo'n ellendig lange lijst komers en kijken mensen van: Euh, snakey staat er niet tussen!!1!! IK KOM NIETquote:
Echter ik wil nog even bij de misschieners staan, weet nog niet of ik dat weekend moet werken!quote:
Je hey, als jij niet komt....quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Euh, snakey staat er niet tussen!!1!! IK KOM NIET
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan ik dan ook slotjes zetten en mensen bannen?![]()
Alsof mensen op alfabet gaan lezen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Is toch juist handig? Over een paar weken staat er zo'n ellendig lange lijst komers en kijken mensen van: Euh, snakey staat er niet tussen!!1!! IK KOM NIET
alleen voor 10 dagen ipv 2 dagen je bericht edditen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan ik dan ook slotjes zetten en mensen bannen?![]()
Nou, dan vind ik het ook niet de moeite waardquote:
Nou! Ik weet niet wie dat ook deed, op alfabet zetten (volgens mij enter) maar vond het wel handig om te zien wie er wel en niet kwamenquote:Alsof mensen op alfabet gaan lezen.
Ja en dan zo op de bewuste avond: SURPRISEEE BITCH!1!!!!!quote:En ik denk dat er users wegblijven als ze weten dat ik kom. Zal ik mijn nick weer weghalen?
2maanden?....quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:08 schreef Devious69 het volgende:
[..]
alleen voor 10 dagen ipv 2 dagen je bericht edditen.
en aangezien eht pas over 2 maanden is..
heb je veel van die abbo's tegelijk nodig.
Anders zou het wel een heel kleine meet worden gok ik zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mogen users zonder abbo ook komen?
Dat zie je toch ook als het niet op alfabet staat. Of heb je de kleuterschool nog niet afgemaakt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou! Ik weet niet wie dat ook deed, op alfabet zetten (volgens mij enter) maar vond het wel handig om te zien wie er wel en niet kwamen. Dus doe het ook maar
UIteraard.quote:Ja en dan zo op de bewuste avond: SURPRISEEE BITCH!1!!!!!
huh. wat is er over een uur.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
2maanden?....
Zucht, nog een uurtje dude
Tof, gaan we Paultjuhhh weer schoppenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:34 schreef Snakey het volgende:
Zie OP.
Dan mogen we, vrijwillig, gaan betalen zonder verdere hand- en span-diensten aan danny te verlenen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:15 schreef Devious69 het volgende:
[..]
huh. wat is er over een uur.
dan is het .. 1 september.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef Devious69 het volgende:
het leuke, niemand kent mij![]()
ik zal er waarschijnlijk toch wel als AF'r rondlopen (Anonieme Fokker)
kutpubers zijn niet zo geliefd op Fok! eh1
PDL komt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als PDL komt kom ik zeker, zoniet ben ik een misschiener
Wat las jij op msnquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Paultjuhhh gaat het nog moeilijk krijgenmet al die FOK!kers die hem een schop willen verkopen
hoorde las net wat op em es en
We kunnen vast met Tim en Anous meerijdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als PDL komt kom ik zeker, zoniet ben ik een misschiener
Kom ik wel bij jou vooraan staanquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En terecht!
Denk het ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We kunnen vast met Tim en Anous meerijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |