Juist nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef sander89 het volgende:
Lol die agent laat zich omver lullen haha.
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangeredenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje zeikerig... voor drie tellen schrijven. Wat een pik zeg.
Ja, want er zijn inderdaad nogal veel kinderen te vinden op de meeste linkse baan van de snelweg, stel toch dat ze ineens vanachter de vangrail vandaan komen rennen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef DroogDok het volgende:
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangereden
Het gaat om het principequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want er zijn inderdaad nogal veel kinderen te vinden op de meeste linkse baan van de snelweg, stel toch dat ze ineens vanachter de vangrail vandaan komen rennen!
Befehl ist Befehl! Context jongen, context.quote:
Ach je kan ook net een blikje cola achteroverslaan. Gelul met een telefoon in de hand, dan moet je gewoon lekker alles verbieden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef DroogDok het volgende:
Dat wijf lult d'r eigen mooi klem.
[..]
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangereden
Toch denk ik dat als die kerel zich fatsoenlijk gedragen had en even de radio uitgezet had en Dries had aangekeken, dat die bekeuring voor de vluchtstrook wel eens vergeten zou kunnen worden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Oh mijn god... twee meter te ver naar rechts in een overzichtelijke bocht... 'Van deze manoeuvre lusten de honden geen brood!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |