abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62335827
"U kunt mijn rijbewijs niet innemen"

"Moet u eens opletten wat er nu gaat gebeuren"

Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62335846
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Stephan123 het volgende:
Ze dacht dat ze door een kerel was achterna gezeten
Die Ger Jacobs van de Politie Brabant Zuid-Oost is een engerd hoor! .
pi_62335857
Wat een smoes

pi_62335862
Da vinden ze leuk, zo achter zo'n wagen aanrijden.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:28:55 #186
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_62335906
Hoe laf, schrijven voor 186 en dan ook nog eens dreigen voor 211 .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_62335911
fak hee, die heeft problemen spring van een brug af man, labiel ding..
pi_62335936
Voer voor een psycholoog zo te horen
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_62335938
wat 'n labiele muts
pi_62335949
Volgende week : Bier drinken in je auto mag niet,
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:30:19 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62335950
Geweldig!
Mijn zwager is gekidnapt....
pi_62336531
Sjongejonge. 'Ik probeer u een verhaal te vertellen, maar u heeft geen begrip voor mij'. En dan boos worden als je toch een boete krijgt.

Wat had ze dan verwacht? "Nou mevrouwtje, wat een naar verhaal toch! Ja, nu begrijpen we wel dat u meteen als een dolle het gas intrapt als er eventjes een andere auto achter u rijdt. Gaat u maar snel weer verder, dan doen we net of er niks gebeurd is. Wilt u nog een leuke sleutelhanger?"

Ze heeft nog geluk dat ze haar niet voor belediging oppakken.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2008 21:50:26 ]
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:51:17 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62336625
Er rijden wel vaker mannen achter mij aan, dat vinden ze leuk
pi_62339217
De vrouw heeft wel een punt. Nergens in de rijopleiding wordt mensen geleerd hoe de verkeerspolitie opereert. Je moet je dus voorstellen dat je als vrouw alleen in een auto rijdt tussen allerlei gekken. Opeens komt er een donkere auto achter je rijden zonder dat je weet waarom. Je gaat wat sneller rijden om te kijken of ze het op je gemund hebben. Ja, dat hebben ze, want ook zij versnellen. Ik kan me best voorstellen dat dat ontzettend bedreigend overkomt.

Vervolgens rijden ze je klem en dwingen ze je tot stoppen door een bordje, te roepen en te zwaaien met de armen buiten de wagen. Eenmaal tot stoppen gedwongen krijg je een heel lulverhaal en laten de mannen je een fake-id zien. Geen echte zoals jij en ik die hebben, maar een fake plastic pasje. Je moet ze maar geloven. Vaak moeten mensen daarna nog onder bedreiging met de overvallers mee naar de bank om te pinnen.

Dit is geen verkeershandhaving, dit is misdaad.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_62339958
Dramaqueen...
pi_62341782
vrouw van drugsdealer/crimineel?? wtf
pi_62341822
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Neuralnet het volgende:
De vrouw heeft wel een punt. Nergens in de rijopleiding wordt mensen geleerd hoe de verkeerspolitie opereert. Je moet je dus voorstellen dat je als vrouw alleen in een auto rijdt tussen allerlei gekken. Opeens komt er een donkere auto achter je rijden zonder dat je weet waarom. Je gaat wat sneller rijden om te kijken of ze het op je gemund hebben. Ja, dat hebben ze, want ook zij versnellen. Ik kan me best voorstellen dat dat ontzettend bedreigend overkomt.

Vervolgens rijden ze je klem en dwingen ze je tot stoppen door een bordje, te roepen en te zwaaien met de armen buiten de wagen. Eenmaal tot stoppen gedwongen krijg je een heel lulverhaal en laten de mannen je een fake-id zien. Geen echte zoals jij en ik die hebben, maar een fake plastic pasje. Je moet ze maar geloven. Vaak moeten mensen daarna nog onder bedreiging met de overvallers mee naar de bank om te pinnen.

Dit is geen verkeershandhaving, dit is misdaad.
laatst was in t nieuws stel belgen op zelfde manier (wel met 'echte' politiebus). Gasten waren beroofd van 100kg goud

edit:
Nepagent steelt 70 kilo goud
Door een actie van een nepagent zijn vorige week twee Belgen beroofd van een lading goud ter waarde van ruim een miljoen euro. De politie Utrecht heeft dat vandaag bekendgemaakt. De Belgen reden van Amsterdam naar het zuiden over de A2. Bij De Meern kwam de nepagent voor hen rijden. Hij dirigeerde hen van de snelweg naar een stille plek bij knooppunt Oudenrijn. Daar stonden handlangers te wachten. Belgen werden er beroofd van hun 70 kilo goud. Ze zijn nog gedwongen om in een busje te stappen, maar werden even verderop vrijgelaten. Hun auto is later brandend gevonden bij Loenersloot.
pi_62341883
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat een heilige boontjes hier. Net alsof je dan drie seconden totaal niet op de weg let . Je hebt dat ding vast. Als jij met je passagier zit te lullen of een nieuwe cd in de radio doet ben je ook minder geconcentreerd hoor .
idd wat een onzin
pi_62341910
is er een top 5 beste wegmisbruikers filmpjes ofzo, of ff samenstellen

sowieso:
de porsche die ervandoor gaat
de ford ka die de politie snotjes rijdt
de vrouw die helemaal flipt en haar pimp die in zn chrysler 300 aan komt rijden

dit zijn toch wel de beste tot nu toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: