ze hebben gewoon een sok kapot geknipt of gescheurd zodat iedereen wat zachts had voor onder die ringquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef avonne het volgende:
Eh... ik heb al 5 mensen met groene bandjes onder de enkelboei gezien. Is die ook van de sponsort?
Maar het was niet echt relaxed om naar te kijken vond ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef Tabloid het volgende:
Maar dat ze geketend waren vond ik tegenvallen, ik had het veel langer verwacht.
Denk het ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:39 schreef Quyxz_ het volgende:
dit topic krijgen we niet meer vol vandaag
Alsof we tong daar voor nodig hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Nu nog 20 posts, 12 minuten... hmmm ik zal tong even verwittigen
Geen idee, vandaag was het eerste half uurtje van Expeditie wat ik ooit heb gezienquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:50 schreef Liquidootje het volgende:
Dan help ik wel even mee. Hoe heette de presentatrice ook al weer?
Lotte was 'vroeger' en Roos weer nog vroeger, maar Roos is wel 1, Evi 2 en ja, Lotte, ik zag 'r van het weekend nog op de Vlaamse tv, nou ja, sorry Lotte, maar jij bent #26quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:
Hmmm.... Of het is Lotte of Evi.
Evi it is
[ afbeelding ]
Net alsof ze dat slipje er nog bij hebben gepaint
Curieus idd. Hmmmquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:52 schreef Liquidootje het volgende:
Net alsof ze dat slipje er nog bij hebben gepaint
Volgens mij issie wegquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij heeft het te druk met op FOK! posten.
Hopelijk niet, dan wordt het een saai spel als iemand er zo bovenuit steekt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en ik voorzie ook als dat de neger een rol gaat spelen als deze neger
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |