quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:Ik sta vrijdag op de grote markt bij het bierspektakel. Als MLI dáár nou eens een taart langs kwam brengen....
Dude! Er is nog 1 stukje maar die is dan niet meer echt houdbaar. Maar ik ga met alle liefde een biertje drinken met je hoor.

.
Geen bi-gangbang met katerwater. Maar het was wel oergezellig. Het was niet bepaald de standaard-avond want uiteindelijk zaten we met 5 heren en ik taart te eten. De enige die ik daarvan goed ken, was mijn gay-collega. Dus later nog naar een homobar gegaan, onderweg nog een zwerfster die midden op straat lag een handje geholpen. Komt diezelfde zwerfster later ruzie maken met de portier van de homobar. Vrijwel tegelijkertijd gingen 2 homo's met elkaar op de vuist en dat was niet bepaald bitchslapping. Daarna lopen we naar een andere kroeg (hardrockcafe, voor alles komt een eerste keer), komen we weer die kutzwerver tegen, begint ze te roepen tegen een van de jongens dat hij zijn sigaret af moest geven.

. Doet die gek dat ook nog

. Nog 1 biertje gedaan en daarna lekker naar huis gegaan, katerwater op de bank en ik en andere gast in bed. Katerwater heeft in ieder geval goed ontbeten.