Niet met mij specifiek maar ook met half Brussel:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:43 schreef MLI het volgende:
Nee, zaterdag Bulex. No way dat ik dat ga missen. En verder is mijn ex dan ook in town. Naar het schijnt is er vrijdag iets te drinken met Nembrionic?
ik zal er zijnquote:Op donderdag 4 september 2008 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet met mij specifiek maar ook met half Brussel:
http://www.weekenddelabiere.be/
www.chab.bequote:Op donderdag 4 september 2008 12:09 schreef MMach het volgende:
Ik zou ook nog wel es durven afkomen, onder voorbehoud (het weer moet goed zijn, en ev een slaapplaats, want dat is niet echt slim om te rijden na een paar pintjes)
+ gratis nachtkusjequote:Op donderdag 4 september 2008 12:27 schreef MLI het volgende:
Of MLI's zetel. 0 ¤.
En taart voor ontbijt toch?quote:Op donderdag 4 september 2008 12:27 schreef MLI het volgende:
Of MLI's zetel. 0 ¤.
Ik ben met een groepje van 5, dat wordt flink lastigquote:Op donderdag 4 september 2008 12:45 schreef dvr het volgende:
Er zijn 301 gratis slaapplaatsen in Brussel, waarvan 51 bij leuke vrouwen in de categorie "18-32 jaar met foto".
(er schijnt wel verlangd te worden dat je in ruil enig huishoudelijk werk verzet)
Zolang katerwater's kots er maar goed afgekuist is. Die jongen heeft teveel naar internetfilmpkes gekeken. Btw, Mister Moon's loft wil ik ook wel es zien als dat zou kunnen, dat lijkt me best wel de moeitequote:Op donderdag 4 september 2008 12:27 schreef MLI het volgende:
Of MLI's zetel. 0 ¤.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Zolang katerwater's kots er maar goed afgekuist is. Die jongen heeft teveel naar internetfilmpkes gekeken. Btw, Mister Moon's loft wil ik ook wel es zien als dat zou kunnen, dat lijkt me best wel de moeite
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Zolang katerwater's kots er maar goed afgekuist is. Die jongen heeft teveel naar internetfilmpkes gekeken. Btw, Mister Moon's loft wil ik ook wel es zien als dat zou kunnen, dat lijkt me best wel de moeite
Nochtans was het verschijnen van een plastieken bekertje onder het achterwerk van MLI genoeg om hem te triggerenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef misteriks het volgende:
ik denk dat je katerwater een jack daniels moet voorschotelen om kotsneigingen te veroorzaken; izzentit ?
Ja, ik ben er sowieso morgenmiddag wel met mijn ex. Dus dat zou een beetje raar zijn. Dat bierweekend ben je zo op uitgekeken, denk ik dus laat anders weten waar je uit gaat (of wat je leuk vindt om uit te gaan, dan geef ik je tips).quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dus wie kan ik vanaf een afstandje gaan bespieden vandaag en morgen op de Grote Markt?
Wij komen pas om 18:00 aan ofzo en om 22:00 gaat het dicht. Dus daarna gaan we uit en morgen middag nog een paar biertjes en dan gaan we naar huis want ééntje moet naar Spanjequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, ik ben er sowieso morgenmiddag wel met mijn ex. Dus dat zou een beetje raar zijn. Dat bierweekend ben je zo op uitgekeken, denk ik dus laat anders weten waar je uit gaat (of wat je leuk vindt om uit te gaan, dan geef ik je tips).
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef MLI het volgende:
Die foute pub is celtica. Know what? Ik PM mijn nummer, als je tips nodig hebt of jullie vervelen je, laat maar weten.
23:00?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gaat naar Celtica als je wil neuken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:07 schreef MLI het volgende:![]()
Ik neem jullie wel mee naar homo erectus, kun je lachen.
1. we waren vorige keer met z'n 2-en, de rest lag al op bedquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef MLI het volgende:
Eén voordeel, ik ken wel de bouncer van Celtica en met 3 of 4 mannen alleen ga je echt niet binnenkomen na 12 uur. Maar OK, die vieze dikke Engelse toeristen zijn wel verrot.
Dankquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
OK, dan Depot, l'Archiduc, Bizon, Café Central of iets dergelijks. Trouwens, Mappa Mundo op het St. Goriksplein is echt een aanrader, beetje funky undergroundmuziek maar wel echt een zitcafé.
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef MLI het volgende:
Oh ja, zeker niet naar Les Roi des Belges gaan, zit tegenover Mappa. Vreselijk personeel als je Nederlands spreekt.
Archiduc zal zeker bezocht worden, is me vorige keer enorm goed bevallenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:45 schreef misteriks het volgende:
Ga dan er recht tegenover naar de Zebra ; is een volledig vlaams cafe.
Mijzelf vind je het vaakst in de Archiduc op 'n zaterdagnacht of 'n zondagnamiddag. Heb er al Arno en Toots Thielemans gespot
Het enige rotte aan die bierproeverij op de grote markt is het cronisch gebrek aan toiletten ..
Juist, dat zei ik alquote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef MLI het volgende:
O'Reilleys bedoel je dan, ook fout en belachelijk duur.
Dat ben ik ookquote:Wees blij dat je niet bij Delirium naar binnen geweest bent.
Je hebt echt geen idee hoe vaak ik dat aan heb moeten horenquote:Corbeau komen veel buitenlandse studenten om op de tafels te dansen
Maar daarvoor ging ik niet.quote:had je makkelijk kunnen scoren.
quote:Maar mooi dat het naar je zin was. Volgende keer moet je écht eens een keer buiten deze area gaan kijken want brussel heeft veel mooiers in petto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |