Al bel je om 2 uur 's nachts aan. Morgen mag ook hoor. Maar dan ben ik pas laat thuis van het werk.quote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik wil best komen hoor![]()
Maar dan eerder tegen 20u. ben ik dan ook welkom
Maak je morgen ook een taart?quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Al bel je om 2 uur 's nachts aan. Morgen mag ook hoor. Maar dan ben ik pas laat thuis van het werk.
Thanks. Beetje late update, sorry. Ik had op offline weergeven moeten blijven staan. Maar was zeker gezellig. En je vriendin mag ook voor me koken hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Mr_Moon het volgende:
* Mr_Moon meldt zich!
Toptaartje![]()
Top gastvrouw![]()
MLI, het was gezellig..
volgende keer bij mij, maar ik kook niet!
Dat wil ik je niet aandoen...
Ja, er is nog taart. Morgenavond ben ik thuis vanaf 10 uur.quote:Op maandag 1 september 2008 19:18 schreef MMach het volgende:
Is er nog taart? Ik was gisteren in Brussel, vandaag niet helaas, maar het is nu niet zover rijden
10u of 22u?quote:Op maandag 1 september 2008 23:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, er is nog taart. Morgenavond ben ik thuis vanaf 10 uur.
Je komt het maar halen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
He MLI kan je mijn ook een stukje taart op sturen. Dan stuur ik jouw een knuffel terug.
Weet je wat? Laat anders in het topic weten of je morgenavond afkomt, ik check in de pauze op mijn werk wel dan. En dan wil ik de verhalen horen van de studio en Dubai. Archont is ook van harte welkom.quote:Op maandag 1 september 2008 23:15 schreef MMach het volgende:
[..]
10u of 22u?
edit: hmm 'avond' quite a give away
Enfin , PM me maar, ik weet nog niet of het zal lukken (als het slecht weer is kom ik niet af
)
Ze begint al vlaams te pratenquote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef MLI het volgende:
afkomt
En dat in Bruxellesquote:
Philadelphia, roomkaas dus. Thuis tot 12 uur en dan vanaf 22 uur weer. Grimbergen is zo dichtbij dat het haast schandalig zou zijn als je niet langs zou komen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:30 schreef fyah het volgende:
ik zit morgen in grimbergen, maak even een nieuwe zonder kaas (?!) en ik zal je blij maken.
hollanders uit psv kan ik ook wat kruimels bewaren want dezelfde avond hang ik in eindhoven.
Sorry geen tijd voor en Brussel is wel erg ver weg. Dan geen taart.quote:
American Piequote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
HET ZOU PAS ECHT KEI KOMISCH ZIJN ALS JE JE SNIKKEL ER ZO IN ZOU DOUWE!!!!11![]()
Dude! Er is nog 1 stukje maar die is dan niet meer echt houdbaar. Maar ik ga met alle liefde een biertje drinken met je hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik sta vrijdag op de grote markt bij het bierspektakel. Als MLI dáár nou eens een taart langs kwam brengen....
we waren daarna tenminste van haar verlost, tkost je dan een halve sigaret, maar geen problemen meer.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef MLI het volgende:
[..]
), komen we weer die kutzwerver tegen, begint ze te roepen tegen een van de jongens dat hij zijn sigaret af moest geven.. Doet die gek dat ook nog
.
*verkapte-ik-ben-die-gek-en-ik-rook-post*quote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Archont het volgende:
[..]
we waren daarna tenminste van haar verlost, tkost je dan een halve sigaret, maar geen problemen meer.
Met taartquote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef MLI het volgende:
katerwater op de bank en ik en andere gast in bed. Katerwater heeft in ieder geval goed ontbeten.
Een lap in haar gezicht had denk ik ook wel geholpen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Archont het volgende:
[..]
we waren daarna tenminste van haar verlost, tkost je dan een halve sigaret, maar geen problemen meer.
je blijft blijkbaar nog steeds een nederlander hé, een Belg denkt zo nietquote:Op woensdag 3 september 2008 19:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Een lap in haar gezicht had denk ik ook wel geholpen.
He, een (ex-)buur uit st-amandsberg.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef MMach het volgende:
Het regent hier al de hele dag, geen motoweer
[ afbeelding ]
Maar wie weet klaart het nog op
Maar die is waarschijnlijk al op, of is de diepvries in gegaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Die taart zag d'r wel verdomde lekker uit!
Haha, als je die plaats herkent moet je echt wel van hier zijn (of geweest zijn), de wereld is kleinquote:Op woensdag 3 september 2008 20:30 schreef tettenman het volgende:
[..]
He, een (ex-)buur uit st-amandsberg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |