Kom er zo aan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Washuisstraat 48, even aanbellen bij nummer 2.
Je gaat in natura betalen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
Maar goed, al die mensen die 'm vanavond af willen halen, even geduld tot morgen rond het middaguur. Want ik ga nu hasj halen en ik ben over paar uurtjes pas weer terug.
In Belgie rijden ze ervoor naar Marokko?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef MLI het volgende:
Maar goed, al die mensen die 'm vanavond af willen halen, even geduld tot morgen rond het middaguur. Want ik ga nu hasj halen en ik ben over paar uurtjes pas weer terug.
Je mag ook hierheen komenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef MLI het volgende:
En ik heb niet zo'n zin om alleen te slapen vannacht.
Misschien krijgt hij er wel honger van en eet hij de hele taart opquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef MLI het volgende:
Neen. Ik ga daar een jointje roken en daarna ga ik naar een café (Celtica) maar dat doe ik omdat ik weet dat mijn neukmaatje daar is. En ik heb niet zo'n zin om alleen te slapen vannacht. Maar ik denk niet dat hij taart wil, dus geen zorgen Impala-Neuker en al die anderen die mijn taart af willen halen.
Prutstertquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef MLI het volgende:
Neen. Ik ga daar een jointje roken en daarna ga ik naar een café (Celtica) maar dat doe ik omdat ik weet dat mijn neukmaatje daar is. En ik heb niet zo'n zin om alleen te slapen vannacht. Maar ik denk niet dat hij taart wil, dus geen zorgen Impala-Neuker en al die anderen die mijn taart af willen halen.
Er is morgenavond ook nog wel wat. En je woont hier nog geen kilometer vandaan dus breng je vriendin maar mee.quote:Op maandag 1 september 2008 00:51 schreef Mr_Moon het volgende:
Damn, waarom zie ik dit nu pas? Cheesecake
Hey, dat staat heul nie op de ingredienten-lijst erbij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:20 schreef MLI het volgende:
Alleen als die er met liefde in gedouwd wordt want die taart is ook met liefde gemaakt.
TS is een leugenaarstert.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:07 schreef MLI het volgende:
[ afbeelding ]
Taart dus. Vers uit de oven, zelf gebakken. Ingrediënten: Philadelphia roomkaas, suiker, bodem is van biscuitjes en boter, paar eieren, wat room en melk en als smaakmaker citroenextract.
Je zegt dat de taart met liefde is gemaakt, maar nader onderzoek leert dat de taart met heul andere snuisterijen, spul en grei is gemaakt. bron: OP, daar is geen spoortje liefde te bekennen.quote:
Ik heb een zuurstokquote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat slagroom op doen, dan ziet het er al heel wat minder eng uit.
Mijn liefde is niet te beschrijven. Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost maar ik heb elk druppeltje op weten te vangen want is niet lekker in taart ook.quote:Op maandag 1 september 2008 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zegt dat de taart met liefde is gemaakt, maar nader onderzoek leert dat de taart met heul andere snuisterijen, spul en grei is gemaakt. bron: OP, daar is geen spoortje liefde te bekennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |