quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:56 schreef MLI het volgende:
Die foute pub is celtica. Know what? Ik PM mijn nummer, als je tips nodig hebt of jullie vervelen je, laat maar weten.
23:00?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gaat naar Celtica als je wil neuken.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:07 schreef MLI het volgende:![]()
Ik neem jullie wel mee naar homo erectus, kun je lachen.
1. we waren vorige keer met z'n 2-en, de rest lag al op bedquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:19 schreef MLI het volgende:
Eén voordeel, ik ken wel de bouncer van Celtica en met 3 of 4 mannen alleen ga je echt niet binnenkomen na 12 uur. Maar OK, die vieze dikke Engelse toeristen zijn wel verrot.
Dankquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
OK, dan Depot, l'Archiduc, Bizon, Café Central of iets dergelijks. Trouwens, Mappa Mundo op het St. Goriksplein is echt een aanrader, beetje funky undergroundmuziek maar wel echt een zitcafé.
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef MLI het volgende:
Oh ja, zeker niet naar Les Roi des Belges gaan, zit tegenover Mappa. Vreselijk personeel als je Nederlands spreekt.
Archiduc zal zeker bezocht worden, is me vorige keer enorm goed bevallenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:45 schreef misteriks het volgende:
Ga dan er recht tegenover naar de Zebra ; is een volledig vlaams cafe.
Mijzelf vind je het vaakst in de Archiduc op 'n zaterdagnacht of 'n zondagnamiddag. Heb er al Arno en Toots Thielemans gespot
Het enige rotte aan die bierproeverij op de grote markt is het cronisch gebrek aan toiletten ..
Juist, dat zei ik alquote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef MLI het volgende:
O'Reilleys bedoel je dan, ook fout en belachelijk duur.
Dat ben ik ookquote:Wees blij dat je niet bij Delirium naar binnen geweest bent.
Je hebt echt geen idee hoe vaak ik dat aan heb moeten horenquote:Corbeau komen veel buitenlandse studenten om op de tafels te dansen
Maar daarvoor ging ik niet.quote:had je makkelijk kunnen scoren.
quote:Maar mooi dat het naar je zin was. Volgende keer moet je écht eens een keer buiten deze area gaan kijken want brussel heeft veel mooiers in petto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |