*geeft stukje aan DutchErrorist*quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
* Dutcherrorist probeert fotoboek te openen, maar het lukt niet
[edit]
Mag ik virtueel langskomen?
Nee, want die kan ik ook zelf maken. En mijn cheesecake maak je niet zomaar na.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef qwerty_x het volgende:
of ruilen met de plaatselijke lekkernij hier ?
[ afbeelding ]
moet je hem wel zelf komen brengen .....
TS heeft geen snikkelquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
HET ZOU PAS ECHT KEI KOMISCH ZIJN ALS JE JE SNIKKEL ER ZO IN ZOU DOUWE!!!!11![]()
Alleen als die er met liefde in gedouwd wordt want die taart is ook met liefde gemaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
HET ZOU PAS ECHT KEI KOMISCH ZIJN ALS JE JE SNIKKEL ER ZO IN ZOU DOUWE!!!!11![]()
ok, maar strand, oceaan, palmen en 30 graden is wat moeilijker na te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, want die kan ik ook zelf maken. En mijn cheesecake maak je niet zomaar na.
Ik kom nooit in US. Tenzij ik getipt word.quote:
Washuisstraat 48, even aanbellen bij nummer 2.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Impala-neuker het volgende:
PM je adres maar, dan kom ik hem binnen een uurtje afhalen.
En je houdt S&G niet in de gaten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom nooit in US. Tenzij ik getipt word.
Nee, kom daar echt nauwelijksquote:
Wacht, wacht, ik ken dat ergens van. Een film ofzo.... JAquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |