abonnement Unibet Coolblue
pi_61274541
Ik heb hier wegens het niet gebruiken ervan. Een playstation 3 te koop staan, hij was stuk gegaan en hij is dus vervangen voor een gloedje nieuwe door sony. Het ding is super compleet

Hij heeft 2 controllers

Guitar Hero III Aerosmith edition + 2 draadloze gitaren

Grand Tourismo 5 Prologue
Def Jam: Icon
Skate
Virtua Fighter 5
Need for speed pro street
Ratchet & Clank: Tool of destruction
The club

Het betreft de 40GB Versie en kan dus geen PS2 spellen spelen. Ik verkoop de set alleen als geheel dus niet dat geroep om losse stukken want dan heb ik zodalijk een PS3 staan zonder accessoires en daar zit niemand op te wachten

Bieden vanaf 700 euro
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61274787
20 euro incl voor GT5
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61274848
Ik zal deze reactie maar gewoon negeren
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61274903
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef GWD het volgende:
-knip-

Het betreft de 40GB Versie en kan dus geen PS2 spellen spelen. Ik verkoop de set alleen als geheel dus niet dat geroep om losse stukken want dan heb ik zodalijk een PS3 staan zonder accessoires en daar zit niemand op te wachten

Bieden vanaf 700 euro
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:12:45 #5
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_61320370
Nog te koop?
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_61377517
Guitar Hero III Aerosmith edition + 2 draadloze gitaren

Als je deze nu ruil tegen mijn Rockband+Gitaar+GTAIV+The Darkness dan heb je natuurlijk wel een nog betere propositie!

Ik verneem het wel...bij interesse graag een PM
pi_61450720
Schop ... is nog te koop
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61466478
Schop, heb inmiddels 1 bieder op MP voor 750 maar nog niks van gehoord na reply
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61477353
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:01 schreef jefjef het volgende:
Guitar Hero III Aerosmith edition + 2 draadloze gitaren

Als je deze nu ruil tegen mijn Rockband+Gitaar+GTAIV+The Darkness dan heb je natuurlijk wel een nog betere propositie!

Ik verneem het wel...bij interesse graag een PM
Ik hoor nog van jou wanneer je kan?
pi_61477967
Zoals ik al zei, dit weekend hopelijk
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61479885
Top!
pi_61504535
Ook geen intresse in de nieuwe aanbieding met Rockband + guitar + GTAIV en The Darkness????
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61504700
Hallo allemaal,

Hierbij te koop een perfect onderhouden, weinig gebruikte PS3. Er zit nog een half jaar garantie op.

De doos en de meeste aankoop bewijzen heb ik ook nog, verder is de PS3 super compleet met:

2x Controllers
1x Gitaar voor Rockband

GTA IV
The Darkness
Rockband
Grand Tourismo 5 Prologue
Need for speed pro street
Ranchet & Clanck: Tools of destruction
Virtua Fighter 5
Skate
The Club

Voor intresse kun je me altijd even een mailtje sturen, met de garantie dat ik dezelfde dag nog terug mail met antwoorden.

De set kan worden opgestuurd, maar kosten en risico zijn voor de koper. Hij is werkend bij mij thuis te bewonderen.

Zien is kopen!!! De nieuwprijs van deze set ligt rond de 1200 euro, dus nu incl. garantie bijna 500 euro goedkoper!!

!!!!! Ik verkoop geen losse spellen, controllers of iets in die trant, biedingen hierop worden ook genegeerd !!!!!!
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61516197
Kom kom jongens, een mooie PS3 is toch altijd leuk!!
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61518750
geholpen kick
  woensdag 10 september 2008 @ 13:21:03 #16
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_61522496
Verkoop je ook alleen de PS3 met controllers en zonder de rest van de poespas.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_61527365
Eeeeh, en waar zou ik de rest van de poespas dan voor gaan gebruiken

maar het is te bespreken afhankelijk van het bod
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  donderdag 11 september 2008 @ 11:10:08 #18
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_61545822
Nouw, misschien dat iemand anders de spellen wil kopen.
Dan neem ik de PS3 en twee controllers.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_61546022
Wat kosten de volgende spellen los?

-Rockband + gitaar
-The Darkness
-Need for speed pro street
-Skate
-The Club
-Vitua Fighter 5
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_61546086
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:19 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Wat kosten de volgende spellen los?

-Rockband + gitaar
-The Darkness
-Need for speed pro street
-Skate
-The Club
-Vitua Fighter 5
En waar eventueel op te halen?
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_61552221
Ik zal het zo zeggen, ik wil 700 euro hebben voor de set, jullie verdelen onderling de kosten maar ik verkoop hem namelijk het liefst gewoon alleen in 1 keer.

Dus ik zou zeggen, als jullie het los willen overnemen dan kan dat als het eind resultaat maar hetzelfde is
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61554777
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:31 schreef GWD het volgende:
Ik zal het zo zeggen, ik wil 700 euro hebben voor de set, jullie verdelen onderling de kosten maar ik verkoop hem namelijk het liefst gewoon alleen in 1 keer.

Dus ik zou zeggen, als jullie het los willen overnemen dan kan dat als het eind resultaat maar hetzelfde is
Ok, maar eerst wil ik graag weten waar het eventueel op te halen is. Ik vind het bedrag zodanig hoog dat ik graag persoonlijk de spullen kom halen, mits niet te ver.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_61562678
Den haag is alles op moment, maar ik kan het evnetueel van de week wel meenemen naar den bosch. Dus je mag kiezen
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_61563364
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:01 schreef GWD het volgende:
Den haag is alles op moment, maar ik kan het evnetueel van de week wel meenemen naar den bosch. Dus je mag kiezen
Ok, ik ben alleen geïnteresseerd in de eerder genoemde games. Aangezien je die waarschijnlijk niet los verkoopt denk ik niet dat de koop doorgaat. Wat vraag je voor de games die ik eerder noemde los?(Is Eindhoven eventueel een mogelijkheid)
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_61563558
Eindhoven moet lukken, maar dan moet wel eerst de rest ook verkocht worden , je kunt ook de hele set kopen en de rest zonder de spellen verder verkopen

iedereen blij!
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')