abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61274165
Na 10 telefoontjes eindelijk een kwijtscheldingsformulier weten te bemachtigen om niet 50% van mijn studiefinanciering te hoeven afstaan aan 'gecombineerde aanslag'. (Waarvoor je dat precies betaalt is mij trouwens ook een raadsel...)
Gedurende al deze tijd bleven de aanmaningen binnenkomen, maar goed, uiteraard is het niet makkelijk een administratie bij te houden in zo'n computer. Al die knopjes ook tenslotte.
Formulier ingevuld, opgestuurd, en vervolgens ligt er een dwangbevel op de mat. In naam van de koningin, wel te verstaan. Nog maar een telefoontje, half uur in de wacht, sorry sorry mevrouw... Wel g******, doe toch gewoon jullie werk.

Klacht: debiele belastingdienstmiepjes. En de koningin, die mij dwangbevelen denkt te moeten sturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nieves op 31-08-2008 20:46:49 ]
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:43:54 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61274259
Als ik het zo zie, heb jij geen enter-knop op je toetsenbord?
Tics van je petten.
pi_61274311
je hebt een punt.
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:16:14 #4
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_61275152
quote:
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_61275153
Er word hier niet veel gepost he
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61275191
Belastingdienst is voor paupers. Serieus er werken gewoon stuuds daar geen lekkere milf kantoorvrouwtjes.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:19:38 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_61275276
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Belastingdienst is voor paupers. Serieus er werken gewoon stuuds daar geen lekkere milf kantoorvrouwtjes.
Dat was de klacht toch niet? Het gaat om het makkelijker/moeilijker principe, wat schijnbaar erg lastig te concretiseren is in bepaalde situaties.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_61275506
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef Nieves het volgende:
Na 10 telefoontjes eindelijk een kwijtscheldingsformulier weten te bemachtigen om niet 50% van mijn studiefinanciering te hoeven afstaan aan 'gecombineerde aanslag'. (Waarvoor je dat precies betaalt is mij trouwens ook een raadsel...)
Gedurende al deze tijd bleven de aanmaningen binnenkomen, maar goed, uiteraard is het niet makkelijk een administratie bij te houden in zo'n computer. Al die knopjes ook tenslotte.
Formulier ingevuld, opgestuurd, en vervolgens ligt er een dwangbevel op de mat. In naam van de koningin, wel te verstaan. Nog maar een telefoontje, half uur in de wacht, sorry sorry mevrouw... Wel g******, doe toch gewoon jullie werk.

Klacht: debiele belastingdienstmiepjes. En de koningin, die mij dwangbevelen denkt te moeten sturen.
Ze kunnen het wel makkelijker maken, want blijkbaar zijn ze dus op Zondag open?
pi_61275577
Nee, zelfs dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')