Is dat je levensmotto en -redding?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wijven doen alles voor geld.
Dat had ik nog niet eens gezien. Dit kán toch niet waar zijn...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef TNA het volgende:
Het echte trieste is dat Fok er een subforum aan wijdt!
Can't Buy Me Lovequote:Op zondag 31 augustus 2008 20:16 schreef Joe. het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien. Dit kán toch niet waar zijn...
Dat is idd te triestquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef TNA het volgende:
quote:
Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef ruud_fr het volgende:
wordt er nou weer een mooi Beatles nummer voor een programma misbruikt?
Dat dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef ruud_fr het volgende:
wordt er nou weer een mooi Beatles nummer voor een programma misbruikt?
Can't Buy Me Lovequote:
Maar wel eerst bellen met Andrei Lugovoi, hé?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Hm, is het weer die zooi? Platgooien die handel!
Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:12 schreef TNA het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 00:26 schreef Maisnon het volgende:
Gadverdamme zeg, wat is dit een wanproduct van de moderne maatschappijtering.
Een grote materialistische poppenkast vol manupilerende idioten. het voegt totaal niks toe aan wat dan ook, pfff
Nogmaals
TVP, bekijk het subforum.quote:Op maandag 1 september 2008 01:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat is de bedoeling van het spel?
Dat meen je niet? Ik heb gisteravond ff zitten kijken wat voor'n types er in zitten, en die blonde is de meest ranzige aso van het stel. De rest zijn ook lelijke pauperwijven, bah.quote:Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef B.E.D het volgende:
Lekkere wijven man.
Vooral die blonde met dat slanke figuurtje
Inderdaad jaquote:Op maandag 1 september 2008 11:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik heb gisteravond ff zitten kijken wat voor'n types er in zitten, en die blonde is de meest ranzige aso van het stel. De rest zijn ook lelijke pauperwijven, bah.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
Jongens maak me nu niet zo nieuwsgierig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |