quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:08 schreef TNA het volgende:
En nu hopen dat we je stoer vinden met het bashen van Polen in steenkolenengels en een Wildersavatar, flikker toch op man
Wat was het ook al weer? Deze topic kan niet??quote:
kneus?quote:Op zondag 14 september 2008 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een Wilderskneus die het over respect heeft. Kostelijk! Kostelijk!
Er zijn weleens topics hè.. Waar je achteraf van denkt.. Waarom in hemelsnaam heb ik die geopendquote:Op maandag 15 september 2008 01:19 schreef SHE het volgende:
Ik heb dit topic nog eens doorgelezen en heb echt buikkramp van het lachen.
Je was dronken.quote:Op maandag 15 september 2008 10:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Er zijn weleens topics hè.. Waar je achteraf van denkt.. Waarom in hemelsnaam heb ik die geopend
Hier in de buurt, Brabantse wal, stikt het ervan... lekker asperges steken en preien rooien etc etcquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zie werkelijk nooit polen in nederland : (
Hier gaan ze altijd massaal naar de Formido voor de Spiritus.quote:Op maandag 15 september 2008 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hier in de buurt, Brabantse wal, stikt het ervan... lekker asperges steken en preien rooien etc etc
en ja hoor, elke dag rond half zeven staan ze bier en vet eten te halen bij de appie met zijn allen
Liever een noob dan een puskopquote:Op maandag 15 september 2008 14:09 schreef Fetai het volgende:
TS je bent een dikke noob en een schande dat je Nederland op deze wijze durft te vertegenwoordigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |