Ik koop gewoon een nieuwe binnenbandquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mensen die naar de fietsenmaker gaan voor een lekke bandx1000
Zeikpiem0lquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(voor bosgebruik, ik wil niet een zwakke plek in mijn band hebben als ik met 40km+ over een bospad naar beneden dender)
Ja want in Zwolle heb je ook van die steile heuvels hequote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een nieuwe binnenband
(voor bosgebruik, ik wil niet een zwakke plek in mijn band hebben als ik met 40km+ over een bospad naar beneden dender)
Ik had het ook over het bosquote:Op maandag 1 september 2008 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want in Zwolle heb je ook van die steile heuvels he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
40+ haal je op je fiets daar nog niet als je er een straalmotor op plakt.
Ja dat doe ik ook maar als je 5x in 1 maand lek rijd dan ga je vanzelf wel plakken.. zucht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een nieuwe binnenband
Pur er inquote:Op maandag 1 september 2008 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
Koop gewoon een massieve band, of vul je buitenband op met isolatiemateriaal en laat de binnenband achterwege.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |