Wij mannen hebben er als het goed is er helemaal geen last vanquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee ik ben een van de gelukkigen die daar geen last van heb
Zelf je band plakkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:13 schreef mcDavid het volgende:
Volgende keer toch maar weer de buitenband op scherpe dingen checken voor je de boel er weer omheen legt?
Inderdaad, tijdelijk gewoon tweels onder je auto/fiets totdat RadiKS Smartwheels leverbaar zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:24 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, banden_!
Mensen die op banden rijden![]()
![]()
Ja dahah dat doe ik natuurlijk alquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:13 schreef mcDavid het volgende:
Volgende keer toch maar weer de buitenband op scherpe dingen checken voor je de boel er weer omheen legt?
Mensen die liever meer tijd en geld besteden aan het wegbrengen van hun fiets dan even zelf hun band te plakkenquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:42 schreef SuperwormJim het volgende:
voor de 5e keer ongesteld deze maand?
Mensen die naar de fietsenmaker gaan voor een lekke bandquote:
Ik zie het meer als de economie stimulerenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mensen die liever meer tijd en geld besteden aan het wegbrengen van hun fiets dan even zelf hun band te plakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |